Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
strzały
Autor Wiadomość
robert1973 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 38
Skąd: czeladź
Wysłany: Pią Lip 05, 2013 15:08   strzały

Witam mam pytanie czy strzały w tłumik przy hamowaniu silnikiem to norma w V-kach? chodzi mi o przedział obrotów 5 bieg 4k>3k ze 100 do 80 km/h i w tym momencie strzał ( coś jak kbks) podobnie jest 4 bieg 4k>3k przy ok 3k sobie strzeli , przy mniejszych predkościach 1-2 bieg 3k>2k i mniej też potrafi strzelić ale to raczej taki bulgot miły dla ucha :) . Moto po czyszczeniu gaźników, regulacji, synchro-> to robił fachowiec, zawory sam robiłem. Pytam bo moto mam krótko przebiegu na nim mam mało to mnie wszystko dziwi/ciekawi. Pozdrawiam
 
 
Alan 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 739
Skąd: Białystok
Wysłany: Pią Lip 05, 2013 22:51   

Z tego co mi wiadomo to nie powinno tak być. Powodem strzałów jest to, że paliwo spala się w wydechu, a nie powinno go tam być ;)
_________________


GPZ500s '03 --> NTV650 Revere '89 --> na razie przerwa
 
 
robert1973 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 38
Skąd: czeladź
Wysłany: Sob Lip 06, 2013 00:51   

czyli za bogato? jutro z rana sprawdzę świece i będę o coś mądrzejszy....za bogato to by spalanie było duże a dzisiaj jak wracałem z roboty to przy przejechanych 340km przełączyłem na rezerwę....ok zacznę od świec

[ Dodano: Sob Lip 06, 2013 22:00 ]
sprawdziłem rano świece 1-n gar ceglasto-czerwone, a drugi podobnie tylko troszkę jaśniejszy jakby ktoś mleka dolał :D , odkręciłem z pierwszego o 1/4 obrotu śrubę do regulacji. Jutro śmigam 600km zobaczymy jak wyjdzie spalanie i kolor świec.
_________________

 
 
smorawski_m 


Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 227
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Pon Lip 08, 2013 15:50   

U mnie strzelało jak miałem nieszczelny (skorodowany) tłumik, wymieniłem i już nie strzela.
 
 
robert1973 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 38
Skąd: czeladź
Wysłany: Wto Lip 09, 2013 07:20   

Więc po malutkich operacjach z śrubą nie ma zmian dalej lubi sobie "strzelić" tak przy okazji spalanie w trasie (300 km) w 2 os 5,1 l/100km przy prędkościach 110-130 czasami i szybciej, z powrotem 120-140 momentami były "próby prędkości" solo i spalanie 4.3 l/100km , tankowane pod korek, więc regulacja/czyszczenie gaźnika to raczej sprawa drugoplanowa. Smorawski m sprawdzę tłumik dam znać i mam pytanie czy miałeś 1 strzał czy "serie" bo mnie tylko raz strzeli. Pozdrawiam
_________________

 
 
smorawski_m 


Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 227
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Pią Lip 12, 2013 15:24   

U mnie było tak że jak jechałem i zamykałem przepustnicę i moto schodziło z obrotów na zapiętym biegu to zwykle raz walneło ale bardzo głośno
 
 
robert1973 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 38
Skąd: czeladź
Wysłany: Sob Lip 20, 2013 21:23   

Witam trochę odświeżę problem jak kolega smorawski wskazał u Niego źródłem strzelania był skorodowany wydech. Ja mam szczelny, żadnych "przedmuchów" ,regulacja "pilot screw" nie daje pożądanych efektów (jak narazie). Dodam moto odpala bez problemu przyspiesza.... raczej ok, prędkość max 170 km/h w 2 os, spalanie ok 5 l / 100 km. Jakieś pomysły sugestie? czy syncho może mieć wpływ na tą dolegliwość? tu chodzi konkretnie o 1-n strzał powyżej ok 5 sek hamowania silnikiem( zakres obrotów ok 5-3k obr/min) pie...e i spokój czy może.."ten typ tak ma" . Dodam moto było germańskie, gumy przerobione(króćce ssące) ,dysze wymienione przy kupnie przez poprzedniego właściciela, przed oddaniem do "mechanika" lubiało pyknąć do filtra przy bardzo szybkim i mocnym otwarciu przepustnicy, nic nie było robione przez ok 40k km. Pozdrawiam

[ Dodano: Nie Lip 21, 2013 21:33 ]
Dzisiaj polatałem trochę i co następuje : strzeli tylko na 5-4 biegu jak się dobrze przyłożę do zadania to już opanowałem technikę strzelania :mrgreen: ( troszkę otworzyć i zamknąć.... i jebut) ok 3-5k obr/min na niższych biegach trudniej zauważyć dolegliwość.... zjechałem z góry Żar i ani nie "pyknoł" hamowałem głównie silnikiem dodam że silnik był "zimny". pozdrawiam
_________________

 
 
DarekII 
Żyj szybko....

Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 43
Skąd: Turek
Wysłany: Wto Sie 13, 2013 14:12   

Kolega tak miał po wymianie filtra powietrza zmienił się skład mieszanki zasysanej do cylindrów po regulacji śrubami składu jak ręką odjął może masz w okolicy osobę obeznaną w temacie z forum to by pomogła.
 
 
robert1973 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 38
Skąd: czeladź
Wysłany: Nie Sie 18, 2013 19:14   

Witam troszkę czasu znalazłem dla swojej devi i pogrzebałem:) na chwilę obecną moto strzeli naprawdę sporadycznie( trzeba się "postarać") a najprawdopodobniej głównym powodem było to zaniedbanie mechanika po 2-ej już wizycie u niego, po pierwszej moto jechało max 140 z górki. Pozdrawiam
_________________

 
 
krasus 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 286
Skąd: łdz
Wysłany: Pon Sie 19, 2013 14:05   

U mnie to samo było. walił jak z armaty. czyszczenie i synchronizacja załatwiły sprawę. Żadne tam gadanie że fałka tak ma, trzeba zrobić gaźniki i cisza. Ale miny ludzi na drodze były rewelacyjne :D
 
 
aftys6 


Wiek: 39
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 455
Skąd: lubartów/warsiawka
Wysłany: Pon Wrz 02, 2013 22:02   

U mnie tez czasem walnie ;p Ale mi to nie przeszkladza, szczegolnie jak walnie pod wiaduktem, mostem itd. Widok panikujacych ludzi szukajacych schronienia przed ostrzalem - bezcenny ;p
 
 
kapitanrzbik 

Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 46
Skąd: Tomaszów
Wysłany: Sro Wrz 18, 2013 12:58   

mi czasmi strzela jak jest za słaby prąd w akumatorze
_________________
Deauville 650 '98
 
 
pires 
Premium User


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 139
Skąd: Zalasewo
Wysłany: Sro Wrz 18, 2013 17:53   

To jest niemożliwe, raczej zbieg okoliczności. Przecież alternator ma dosyć mocy, aby zasilić wszelkie obwody jak i nawet zajechany akumulator.
 
 
robert1973 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 38
Skąd: czeladź
Wysłany: Pon Wrz 30, 2013 18:30   

Panie i Panowie ogłaszam sukcess:D po wielu bojach z regulacjami/synchro dochodzeniem co jest przyczyną strzałów przy hamowaniu silnikiem na Vbiegu w okolicach 3-4k obr/min doszedłem do.... i tu uwaga!!! następna pozycja na liście możliwości(werbelki proszę :D ) źle założony i (przez to) uszkodzony króciec gumowy między gaźnikiem a cylindrem. Uszkodzenie niewielkie guma pękła na 2-3mm i troszkę była "podwinięta" , usterkę naprawiono tymczasowo taśmą typu "scotch-samowulkanizującą+izolacyjną" , a że są "poniemieckie"( czytaj z "kryzą") będą wymienione w najbliższym czasie na nówki sztuki. Reasumując stereotypem jest to że v-ka lubi pierdnąć w tłumik moja już nie strzela.... w sumie trochę szkoda bo w górach na "agrafkach" płoszyłem zwierzynę :D :D. Pozdrawiam ps temat można uważać za zamknięty
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13