Pomógł: 4 razy Wiek: 45 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 828 Skąd: Sławków
Wysłany: Pią Kwi 19, 2013 12:43
Skoro już to opanowałeś może pomyśl nad założeniem płytki przeciw temu iskrzeniu lub diody, która też daje radę a ew problemy z wypalonymi stykami znikną
Witam. Panowie i Panie Mam prawdopodobnie problem z pompą paliwa. Pierwsze objawy były takie, że prawie nie wróciłem z przeglądu. Motocykl nie chciał się wkręcać powyżej 4 tys. Obecnie jest tak, że po odpaleniu pompka bardzo intensywnie tyka/pyrka (nie wiem jak to nazwać). Po około 1 min. pompka zaczyna tykać/pyrkać tak około co 3 sekundy (bardzo nieregularnie) i paliwo też jakby wolniej płynęło we filtrze. Wcześniej rozebrałem pompkę celem sprawdzenia styków. Nie wyglądały na specjalnie nadpalone, poza tym przeczyściłem je papierem ściernym.
Najważniejsze pytanie to jest takie czy pompa cały czas intensywnie powinna tykać? Jest to dosyć wyczuwalne ręką więc nie trudno u mnie określić, czy jest to intensywne czy słabe.
Pomógł: 8 razy Wiek: 45 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 928 Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Sro Lip 10, 2013 22:18
Pompa nie powinna cały czas pracować.
Przede wszystkim styków nie powinno się czyścić papierem ściernym tylko pilnikami iglakami - jak Ci się kawałki piasku dostaną między styki to pompa nie będzie działać.
Sprawdź filtr paliwa (tzn. wymień go) i sprawdź kranik paliwa.
Pomyśl też o wymianie pompy na akcesoryjną QAP - wszystkie problemy znikną jak ręką odjąć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum