Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
V max Deauville 650.
Autor Wiadomość
Bobas 
Deauville 650

Wiek: 52
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 6
Skąd: Chojnice
Wysłany: Nie Maj 06, 2012 09:41   V max Deauville 650.

Witajcie ,
jestem użytkownikiem Hondy Deauville 650 z 2001 roku.
Motocykl chodzi bardzo dobrze.
Jest jednak mały problem.
Jego v max to zaledwie 160 km/h.
Po nr vin widać, że to wersja odblokowana 41 KW.
Moto przyspiesza bardzo dobrze, zapala super, na słuch wszystko OK.
Mam szybę turystyczną, ale chyba ona nie jest powodem słabej prędkości maksymalnej.
Czy taka v max to normalne przy tym modelu Hondzi ?
Chcę też dostać się do filtra powietrza.
Czy jest on pod zbiornikiem paliwa ?
Czy, aby zdjąć zbiornik trzeba odkręcić boczne plastikowe osłony czaszy ?
Sporo pytań jak na początek, ale widziałem już różne konstrukcje i nie chcę działać na zasadzie prób i błędów.
Z góry dziękuję za pomoc.
_________________
Bobas
 
 
edek 

Wiek: 66
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 24
Skąd: Koszalin
Wysłany: Nie Maj 06, 2012 12:49   

V max powinna być wyższa - proponuję regulacje.
Filter powietrza jest pod zbiornikiem.
Zbiornik zdejmujesz bez odkręcania owiewek, tylko lekko rozchylić boczne owiewki przy wyjmowaniu zbiornika. Proste tylko nie zapomnij odłączyć wężyków od dołu zbiornika. Najwygodniej jak nie ma w nim paliwa.
_________________
NT650V DEAUVILLE
 
 
Bobas 
Deauville 650

Wiek: 52
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 6
Skąd: Chojnice
Wysłany: Nie Maj 06, 2012 13:44   

OK.
Czy wężyki są tylko przy kraniku ?
Nie bedę na razie regulował gaźników.
Sprawdzę filtr powietrza, filtr paliwa i świece.
Jak to nie pomoże to pójdę dalej.
A i jeszcze coś.
Przy prędkości maksymalnej czuje zapach benzyny.
Czy to normalna sprawa ?
_________________
Bobas
 
 
kudlaty 
Premium User


Pomógł: 22 razy
Wiek: 46
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 1721
Skąd: Offtock ;-)
Wysłany: Nie Maj 06, 2012 14:32   

Jak będziesz miał ściągniety zbiornik to nie zostawiaj reszty na później. Zrób regulacje i synchro gaziorków powymieniaj filtry i powinno być git. A zapach benzyny?? Możę wynika ze złej regulacji gaźników, zbyt bogata mieszanka ??
_________________
Były: Mińsk 125, 1989, NT 650V, 2000
Teraz: XL700V, 2008
http://www.dkms.pl/ - Fundacja Dawców Komórek Macierzystych

 
 
edek 

Wiek: 66
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 24
Skąd: Koszalin
Wysłany: Nie Maj 06, 2012 16:08   

Jeden wężyk przy kraniku i dwa po przeciwnej stronie. Poszukaj wycieku paliwa . Nie ma prawa go czuć.
_________________
NT650V DEAUVILLE
 
 
Bobas 
Deauville 650

Wiek: 52
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 6
Skąd: Chojnice
Wysłany: Nie Maj 06, 2012 18:06   

Może rzeczywiście zrobić wszystko za jednym bałaganem.
Musze tylko u nas we wsi poszukać fachowca, który zna się na regulacji gaźników.
Sam niestety ostatnimi razy regulowałem gaźnik w 126 p :lol:
_________________
Bobas
 
 
andrut78 
Premium User
MOTOROWIEC


Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 928
Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Nie Maj 06, 2012 23:09   

A zaworki robiłeś ?
_________________
Honda CBR 929 RR '01
Junak M10 '64
 
 
Bob 

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 596
Skąd: Op
Wysłany: Nie Maj 06, 2012 23:46   

Jeżeli wykluczysz wszystkie wyżej podane opcje i zabierzesz się jednak za gaźniki, to sprawdź przy okazji poziom paliwa w komorze pływakowej - instrukcja do pomocy: http://hondantv.pl/forum/...t=poziom+paliwa
 
 
Bobas 
Deauville 650

Wiek: 52
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 6
Skąd: Chojnice
Wysłany: Pon Maj 07, 2012 11:48   

Znalazłem dobrego mechaniora, który zrobi wszystko.
Dam znać jak się ma moja Deauvillka po powrocie z sanatorium. :lol:
_________________
Bobas
 
 
pajed1 


Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 2
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: Sro Maj 09, 2012 10:24   

Witam,

Mam identyczą sytuację Deauvika z 2000r ( szyba turystyczna ) i przebiegiem licznikowym ~60kkm - stan wizualny pasuje do przebiegu, tak przynajmniej sobie tłumaczę :)
Wersja również odblokowana, tak przynajmniej wskazują króćce przy gaźnikach i wielkości dysz w gaźniku.
Technicznie nie ma nic do zarzucenia.
Silnik pracuje jak u Bobasa równo i bez zarzutów, przyspiesza płynnie na każdym z biegów, do maksymalnej prędkości obrotowej ( bez żadnych dziur w mocy ). Jednak na 5 wkręca się tylko do ~7000-7500 rpm, przy której osiąga (wg. GPS-u ) 164 km/h - do 150 rozpędza się płynnie, potem to już przyrost prędkości staje się wolniejszy.
Gaźnik był kontrolowany i ustawiany 2 razy wg. serwisówki ( iglice i dzysze zgodne z danymi producenta ),Membrany bez uszkodzeń, filtr powietrza nowy ( testowane 2 rodzaje od różnych producentów ), zawory w normie. Zużycie w przedziale 5-5,5 l/100km.
Sprzęgło na 100% nie ślizga się.
Nie sprawdzałem jedynie ciśnienia sprężania i drożności układu wydechowego.
Jedynym odstępstwem od normy są świece, które przez pomyłkę zakupiłem z inną wartością cieplną (DPR9EA-9) ale po kolorze na elektrodach nie widać aby było coś nie tak.


Co prawda nie podrużuję z maksymalnymi prędkościami ale męczy mnie problem co może być nie tak.

Pozdrawiam
 
 
sladek 
Kaskader.


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1336
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Maj 09, 2012 11:03   

pajed1, Twoja sytuacja jest zupełnie normalna.
Pokręć moto do czerwonego na 4 biegu i dopiero 5 wbij.
Osiągniesz w ten sposób VMAX GPS czyli ok 180 km\h
Nie wiem czego oczekujesz od moto co ma 56 PS.
 
 
pajed1 


Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 2
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: Sro Maj 09, 2012 11:20   

Witam,

Dzięki Sladek za sugestie - trochę mnie to pocieszyło, że jednak wszystko technicznie może być OK.
Nie zdążyłem jeszcze dobrze poznać charakterystyki tego motocykla :(
Myślałem, że przyrost do prędkości maksymalnej jest w miarę liniowy, atu wychodzi na to, że aby rozpędzić sie do Vmax trzeba kilku km :)

Pozdrawiam
 
 
Piotr sq2frv 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 68
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 132
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sro Maj 09, 2012 12:55   

pajed1 napisał/a:
Witam,

Mam identyczą sytuację Deauvika z 2000r ( szyba turystyczna ) i przebiegiem licznikowym ~60kkm (...) Jednak na 5 wkręca się tylko do ~7000-7500 rpm, przy której osiąga (wg. GPS-u ) 164 km/h - do 150 rozpędza się płynnie, potem to już przyrost prędkości staje się wolniejszy.

U mnie to samo i nie mam uwag - jest ok :grin:
_________________
historia......................................i teraźniejszość
 
 
Bobas 
Deauville 650

Wiek: 52
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 6
Skąd: Chojnice
  Wysłany: Sro Maj 09, 2012 15:57   

O!!!!!!!!!!
I o takie odpowiedzi mi chodzi !!!! Super
To u mnie zmienię filtr powietrza i nic nie tykam.
Moje moto ma 17000 przebiegu i na to wygląda ( jakby wyjechał z salonu ).
Odpala na dotyka, chodzi równiutko.
Nie ma sensu chyba regulować gaźników, bo można tylko to pogorszyć.
Kilka sezonów temu miałem Varadero na gażnikach.
Dobry mechanik powiedział, że jak chodzi bdb to nic nie ruszać, bo później trzeba to robić regularnie.
Zaoszczędzę kilka złotych na czerwcową wyprawę, bo nie śmierdzę groszem ostatnimi czasy.
PS ZMIENIŁEM FILTR POWIETRZA I PALIWOWY.
OBA BYŁY ZABRUDZONE.
MASZYNA CHODZI JAK ZEGAREK
_________________
Bobas
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12