Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
R1100R zostało singlem
Autor Wiadomość
luke1111 


Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 342
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie Sty 30, 2011 15:06   

no to w takim razie to chyba jedyny salon bmw we wrocu :)
_________________
czerwone- najszybsze!

www.topcarefizjo.pl
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Nie Sty 30, 2011 17:10   

Grezgrzol, to nie to, bo na luzie chodzi całkiem normalnie jakby nigdy nic. Jedynie pod obciążeniem jest taki psikus.

Dzięki luk za informacje, jak śniegi zejdą i moto będzie sprawne to odwiedzę wrocław :)
 
 
czwarty 
the fourth


Wiek: 34
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 33
Skąd: Janowiec/Poznań
Wysłany: Nie Sty 30, 2011 18:42   

jeśli masz tą beemkę na wtryskach to najprawdopodobniej będzie to syf na dnie zbiornika.w momencie jak dodajesz gazu brud się podnosi i przytyka smog.
Ewentualnie to wina przewodów wysokiego napięcia, jest wilgotno i zimno , przez co może przebierać pod obciążeniem. odpal ją po ciemku i zobacz czy się iskrzy z przewodów.
druga wersja jest wątpliwa, bo po rozgrzaniu problem powinien ustać.
_________________
bros 650
probe 2.0
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Nie Sty 30, 2011 18:56   

Widzę że wszyscy zdają się potwierdzać moją opinię że łuszcząca się farba we wnętrzu baku zatyka smok i przez to jest ten problem. Mam nadzieję że tak jest, teraz jedyne co to czekam aż przyjdzie zamówiony filtr paliwa i wtedy to rozbiorę.

Czwarty, tak ta beemka jest na wtryskach :)
 
 
grzegrzol 

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 396
Skąd: LONDON
Wysłany: Pon Sty 31, 2011 00:08   

A skąd u Ciebie farba wewnątrz zbiornika? :shock:
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Pon Sty 31, 2011 12:00   

Hmm no tak była chyba zabezpieczane przed korozją, chociaż kto tam to wie. :) W sumie ma kolor mini :)
 
 
Borys 
Premium User
mistrz OBI


Pomógł: 10 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 2193
Skąd: spod Wrocławia
Wysłany: Pon Sty 31, 2011 12:55   

Tomek, to chyba jedyny salon BMW we wrocku o którym Łukasz napisał. Zadzwoń tam wcześniej, żebyś na darmo nie jechał..
_________________
'20 T700 Tenere, '08 WR250R, '60 AWO Sport
ex '95 NTV 650 "Honoratka", '94 R1100GS "Balbinka-Motokura", '01 LC4 ADV "Bocian-Łamikat", '12 690 Enduro
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Pon Sty 31, 2011 13:20   

Oczywiście że zadzwonię, ale najpierw się musi się ocieplić i muszę naprawić moto.

Może zrobimy wtedy małe spotkanie opolsko- wrocławiskie? Podejrzewam że Killu też się chętnie przejedzie a może i ktoś więcej :)
 
 
Borys 
Premium User
mistrz OBI


Pomógł: 10 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 2193
Skąd: spod Wrocławia
Wysłany: Pon Sty 31, 2011 15:34   

Tomek pod koniec lutego będzie motobajzel we Wrocku, więc okazja siłą rzeczy sama się generuje :) . Drugi termin to początek kwietnia, kiedy to odbędzie się wystawa motocyklowa we Wrocku.
_________________
'20 T700 Tenere, '08 WR250R, '60 AWO Sport
ex '95 NTV 650 "Honoratka", '94 R1100GS "Balbinka-Motokura", '01 LC4 ADV "Bocian-Łamikat", '12 690 Enduro
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Pon Sty 31, 2011 15:42   

Początek kwietnia to dobry termin, powinno być już ciepło, także wszyscy swe rumaki odpalą :) No ale to jeszcze dużo czasu także jeszcze się zgadamy, mam nadzieję że te formalności nie zajmą za dużo czasu w tym salonie. Ale tak swoją drogą to też mieli ci synowie Hitlera głupi pomysł żeby tabliczki znamionowe były naklejkami.
 
 
Borys 
Premium User
mistrz OBI


Pomógł: 10 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 2193
Skąd: spod Wrocławia
Wysłany: Pon Sty 31, 2011 16:19   

Tomek, ja w swoim wschodniohitlerowskim Awo mam prawdziwą uczciwą nitowaną tabliczkę :) Może w Bawarii inżynierowie mocno przejęli się tematem redukcji masy pojazdu :P ?
_________________
'20 T700 Tenere, '08 WR250R, '60 AWO Sport
ex '95 NTV 650 "Honoratka", '94 R1100GS "Balbinka-Motokura", '01 LC4 ADV "Bocian-Łamikat", '12 690 Enduro
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Sob Lut 05, 2011 15:23   

Dzisiaj rozebrałem i wymieniłem filtr, wyczyściłem zbiornik, zszyłem rozerwany smok pompy przez który zapewne wciągnęła kupę farby. Samą pompę przepompowałem w kanistrze z benzyną wydawało się ok. Złożyłem, i jazda, pierwsze 200m było ok potem dupa. Jak dorwę manometr to zobaczę czy daje odpowiednie ciśnienie. Jak nie to będe montował samochodowy zamiennik :)

[ Dodano: Nie Lut 06, 2011 12:12 ]
Ale jestem kurka na to zły, na dworze tak fajnie a tu dupa, moto stoi nie sprawne. Wyczytałem że zabrudzoną pompę w BMW można przeczyścić poprzez podłączenie kabli odwrotnie w tedy będzie pompować w druga stronę, co ma ewentualnie wypłukać jakies syfy które się tam dostały.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13