Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Zegary NT700v
Autor Wiadomość
Misiek70 
Janek

Dołączył: 02 Gru 2018
Posty: 2
Skąd: Małopolska
Wysłany: Wto Gru 04, 2018 13:07   Zegary NT700v

Witam.Potrzebuje wymienić żarówkę podświetlenia zegarów i nie wiem jak zdjąć osłonę zegarów.Honda z 2010 r.Wykręciłem śruby z dołu i góry osłony, ale nie schodzi,tak jakby jeszcze coś ją trzymało nad zegarami.
 
 
stator 
stator


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 332
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto Gru 04, 2018 15:16   

Ale w 700, nie ma żarówek.... wwszystko na LEDach SMD.
_________________
Dulka
Majka
 
 
rzempi 


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 1359
Skąd: Kobyłka
Wysłany: Wto Gru 04, 2018 19:45   

schemat licznika masz tutaj:
https://www.bike-parts-ho.../F__0200/2/6775
Sam licznik do ramy pomocniczej przykręcony jest od tyłu na 4 wkręty. Żeby dobrać się do licznika i położyć go na stole musisz odkręcić: schowki, bo te same śruby trzymają osłonę zegarów, odkręcasz szybę z uchwytami, śruby są pod tymi gumami, później osłona pod lampą (kilka śrubek i zatrzasków, wszystko na wierzchu), teraz 4 śrubki i można zdjąć czarną osłonę nad lampą, powinieneś się dostać do śrubek od licznika, a jak nie (już nie pamiętam dobrze) to trzeba odkręcać całe boczne plastiki.
Schemat szeroko pojętej obudowy licznika:
https://www.bike-parts-ho.../F__3501/2/6775
Powodzenia!
stator napisał/a:
Ale w 700, nie ma żarówek.... wwszystko na LEDach SMD.

Może kolega kolor będzie zmieniał???
_________________
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
 
 
Misiek70 
Janek

Dołączył: 02 Gru 2018
Posty: 2
Skąd: Małopolska
Wysłany: Wto Gru 04, 2018 19:59   

Dzięki za pomoc :lol:
 
 
stator 
stator


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 332
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sro Gru 05, 2018 12:36   

Na.pewno warto zmienić. Wstawiłem białe i jest Ok, bo ten bursztynowy jakoś mi nie leżał. Córce zmieniłem na czerwone, bo kupiła sobie biało czerwone tarcze. Też fajnie wygląda.
_________________
Dulka
Majka
 
 
rzempi 


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 1359
Skąd: Kobyłka
Wysłany: Sro Gru 05, 2018 21:23   

Nie pamiętam dokładnie, ale dolne śrubki od czarnej osłony nad lampą raczej są schowane pod dużymi bocznymi owiewkami. Roboty masz nie mało, ale rozbierzesz kilka razy i się nauczysz. Teraz z devi robię naked'a w mniej niż godzinę.
_________________
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
 
 
EREB 
Marcin


Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 05 Paź 2018
Posty: 386
Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Gru 06, 2018 01:55   

W 650 też taki manewr da się zrobić?
_________________
Był ogar200>chart 50>piaggio nrg>kymco agility125>piaggio beverly200>piaggio x7 250>suzuki dr800>honda nt650 deauville 2000
 
 
BAMBER1 

Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 27 Lip 2016
Posty: 37
Skąd: Goczałkowice Zdrój
Wysłany: Pią Kwi 12, 2019 11:41   

Rozumiem ze , gdybym chciał wymienić tarczki licznika na np w km to muszę to (ooo zgrozo) całe rozebrać :cry: ?? :cry:
Zasadniczo to pytanie powinno brzmieć : Czy Ktoś to wymieniał i czy to bardzo skomplikowane?? Czyli proszę o kopa we właściwym kierunku :mrgreen:
 
 
stator 
stator


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 332
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią Kwi 12, 2019 17:31   

Niestety, musisz rozebrać zegary " do naga"....
Na ośki wskazówek trzeba szczególnie uważać. Mi się to nie przytrafiło, ale słyszałem, że potrafią się wyrwać ze swojego ustroju elektromagnetycznego.
_________________
Dulka
Majka
 
 
BAMBER1 

Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 27 Lip 2016
Posty: 37
Skąd: Goczałkowice Zdrój
Wysłany: Pią Kwi 19, 2019 21:21   

Tak zrobiłem ... kopę... rozbierania było ale spoko , zrobione , co prawda przekłamuje o trzy km ale jakoś przeżyje, jednak na upartego , jest możliwość zrobienia tego bez rozbebeszania wszystkich owiewek , mowie tak dlatego ze jak tarcze z km zmieniłem , to poskładałem do kupy a ze mnie trochę przytrzymało (znaczy chciałem iść po najmniejszej Lini oporu i nie zmieniłem tarczki obrotomierza ) to nie sprawdziłem sobie podświetlenia w originale jest dość intensywne a tu troszku zgaszone ( ale lepiej jak dla mnie lepiej ) wiec tarczkę obrotomierz wymieniłem na motocyklu :mrgreen:
Jednakże wielkie Dzięki !!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12