Miał ktoś styczność z DL1000? Jak wygląda sprawa kosza sprzęgłowego w rocznikach od 2005? Bo wtedy było coś robione. W modelach od 2002 do 2004 podobno tam strasznie padały.
Hałasował. Od 2005 były poprawione. Nie opłaca się kupować przed 2005, ze względu na szybę, zegary i inne pierdoły. Większość ma już zregenerowany kosz, poza tymi co idą od handlarzy
Dzięki Mroku! Właśnie zaczynam się rozglądać za Dl1000 i powiem szczerze, że zajebisty motocykl a wiesz może coś o spalaniu oleju? Bo znajomy mnie straszy, że sporo piją
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1776 Skąd: Tarnów
Wysłany: Wto Wrz 11, 2018 11:07
Kobrzak, a co to w ogóle znaczy? Znaczy się, że celujesz w litrowego DL-a a nie w BeeMę
Na poważniej, to z tymi słabymi punktami konkretnych modeli to chyba nie jest tak oczywiste. W NTV podobno problem był z pompą paliwa. Ja nawet kupiłem na wszelki wypadek zestaw naprawczy ale jednak nie był potrzebny. W BMW F650 podobno problem był z wysprzęglikiem, u mnie też nie wystąpił. Więc może nie ma co się na zapas obawiać ......
Pozdrawiam
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Kobrzak, DL 1000 nie nadaje się w ogóle w teren. Za ciężki. Jak nie jest jakoś strasznie zczochrany to oleju nie będzie za dużo pił, ludzie na forach piszą, że max 100ml na 10000km potrafi wypić, inni piszą, że nic. Za to lubi wypić paliwa, nie tyle do Varadero na gaźnikach, ale załadowane po dach w dwie osoby skłania do jazdy ponad to co kodeks przewiduje i wtedy pije. Do tego DL 1000 nie występował z ABSem
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 792 Skąd: Szczecin
Wysłany: Wto Wrz 11, 2018 13:08
sgtcop13 napisał/a:
Kobrzak, a co to w ogóle znaczy? Znaczy się, że celujesz w litrowego DL-a a nie w BeeMę
Kalejdoskop Motocyklowy Kobrzak sp. z o.o.
Kobrzak napisał/a:
Ja piernicze. No nie ma żadnych dobrycj motocykli co moje wymagania spełniają? Jest niby GS duży ale nie chce go na pewno.
Na forumie jedynej słusznej marki, chodzi takie oto powiedzenie: i tak wszyscy skończycie na "gejesie" Także czeka nas jeszcze sporo zwrotów akcji spółki KM Kobrzak
PS
Jak to dobrze, iż znam już swoje najbliższe motocyklowe wybory
_________________ Nie jedź szybciej niż twój Anioł Stróż potrafi latać...
Zmieniam zdanie jak się czegoś "ciekawego" o danym motocyklu dowiem.
Na razie jest DL1000 na horyzoncie. Bardzo podobne parametry do tygrysa, mnogość części, podobna moc, spalanie bardzo bliskie a mogę mieć motocykl młodszy itd.
Obecnie DL wygrywa szczerze powiem, ciężko będzie go zbić chyba z tronu.
Moim zdaniem przy 650 nic nie zyskujemy bo kumulujemy tylko minusy obecnych pomysłów:
- motocykl wyraźnie słabszy i mniej dynamiczny
- nadal ciężki i niewygodny do jazdy w terenie
Jeszcze trochę podywagujemy i Kobrzak będzie musiał kupić znów Devilkę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum