Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Co dziś zrobiłem/zrobiłam dla mojej NTVki?
Autor Wiadomość
grad74 
Grzegorz


Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 395
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią Lip 27, 2018 18:32   

mrok31337 napisał/a:
Muszę sprawdzić jak będzie wyglądało z szelkami :) Mam chyba z miliard różnych uchwytów i uchwycików ale na ls2 metro evo nic nie pasuje....

Ja mam kamerkę mocowaną na klacie na szelkach ( 4 pasowe a nie 3 pasowe) i kamerka na prawdę jest zamocowana stabilnie. Dodatkowo z tej pozycji wida i drogę i zegary moto . Poza tym w razie deszczu jak ktoś ma wysoką szybę to ona osłania również kamerkę. Jedyny minus to że żeby pokaza cokolwiek z boku musisz obrócic się cały. Kiedyś miałem kamerkę mocowaną do kasku , ale przy jeździe łeb chce ukręcic więc szybko zrezygnowałem. Także szelki mogę polecic.
_________________
SHL M11 z 62r. , WSK Garbuska z 68r. , skuterek Motobi z Hondowskim silniczkiem, Transalp 600 PD10, Dominator NX125 z 98r. , NTV-ka Reverka RC33.
Gmole do RC33 zrobię , jeśli ktoś potrzebuje :)
 
 
Nomad_FH 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 577
Skąd: Jaworzno
Wysłany: Sob Lip 28, 2018 09:26   

Jeśli chodzi o mocowanie kamery na kasku - przy mocowaniu z boku/na górze - owszem występuje taki efekt. Przy mocowaniu na brodzie trzeba się mocno postarać nawet przy mocnym odchyleniu głowy w bok (spojrzenie za ramię) by poczuć jakikolwiek wpływ.
U mnie jedyny problem jest taki, że mój Nolan ma bardzo długą szybę praktycznie zachodzącą na całą dolną część kasku. I mocowanie kamery minimalnie (przy niektórych pozycjach kamery) utrudnia jego otwieranie/zamykanie. Ale przyczyny tego są dwie - pierwsza, że to była wersja prototypowa, a dwa - że było to robione pod inny kask, ale tak już u mnie zostało :D
_________________
Rover, wanderer
Nomad, vagabond
Call me what you will
 
 
Emhyrion 
Emhyrion

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 477
Skąd: Polska
Wysłany: Sob Lip 28, 2018 10:54   

No niby tak, ale też bez przesady z tym wykręcaniem głowy, ostatecznie Devi nie pędzi z takimi prędkościami, żeby nam kark skręciło.

Ale tak czy inaczej polecam mocowanie do ramy kierownicy. Kiedy się ją trzyma dwiema rękami jest to chyba najmniej wibrujący element NT650V. Owszem, będą szarpnięcia od nierówności na drodze, ale to tyle.
 
 
smorawski_m 


Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 227
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Pon Lip 30, 2018 13:16   

Ja zamontowałem jeden uchwyt do boku kasku(na klej) a drugi na "płetwie" osłonie gmola z lewej strony. Całkiem stabilnie to działa na osłonie gmola a i dżwięk silnika słychać na nagraniu pomimo że kamera w wodoszczelnej obudowie.
 
 
AndrewMD 


Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 73
Skąd: Zamość
Wysłany: Pon Lip 30, 2018 21:06   

W piątek definitywnie pożegnałem się ze swoją NTV, brat zabrał ją do Warszawy i tam już ją użytkuje. Gdyby ktoś widział w okolicach Białołęki revere brązową to właśnie ona... :cry: Wreszcie został jeden moto w garażu. W związku z tym mam pytanie, kto mógłby polecić w Warszawie lub okolicy mechanika na przegląd moto, na pewno olej w lagach trzeba wymienić a dobre oko to znajdzie dużo więcej.
 
 
Emhyrion 
Emhyrion

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 477
Skąd: Polska
Wysłany: Pon Lip 30, 2018 23:48   

Ja jeżdżę do człowieka, który ma mały zakład na tyłach policji przy Myśliborskiej. Dojeżdżą się tam od strony Świderskiej, zaraz za wyjazdem spod mostu skręca w prawo i do końca drogą po płytach. Dziupla jest w garażach, to nie jest żadna ulica, ale koleś zna się na rzeczy i skóry nie zdziera z człowieka. Jeden minus - ma kłopoty z kolanem i czasem odmawia przyjęcia oboty, bo akurat się leczy. Poza tym zawsze ma w garażu dwie-trzy naprawiane maszyny. Ale idzie się umówić na późniejszy termin, więc jeśli to nie są roboty "na wczoraj" to spokojnie można się z nim ustawić.

https://www.google.pl/map...5665,117m/data=!3m1!1e3?hl=pl&authuser=0
 
 
PeterP 
fan dziwnych moto.


Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 646
Skąd: Legionowo
Wysłany: Wto Lip 31, 2018 20:51   

Ja klasycznie powiem Motor gar w Legionowie. -> ul. Warszawska 87A
05-120 Legionowo tel: 664-261-818
tam robię wszystkie moto i im ufam; minus jest jeden: aktualnie terminy na 2-3 tygodnie do przodu... a szef jedzie na urlop w przyszłym tygodniu, ale jak się nie spieszy to polecam, bo chłopaki mają fach w ręku
_________________
Varadero 125 -> NT700V -> BMW F650 CS -> Zontes 310 T2
 
 
Duch 
Michał

Wiek: 36
Dołączył: 28 Cze 2018
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon Sie 27, 2018 16:42   

Dziś zrobiłem hani bagażnik na kufer i uchwyt do navi. W zime planuje zrobic gmol - cos na wzór hb więc od razu kupiłem materiał.
Koszt materiału 60zł: (nie licze śrub, drutu i gazu do spawarki, podkładu i lakieru)
4m preta stalowego gładkiego 10mm - spokojnie wystarczy 3m
4m rury stalowej czarnej bezszwowej 21,3mm śr zew (na gmole w przyszłości)
4szt kolan hamburskich
Kupione w metalzbycie.
Bagażnik zrobiłem na wzór jakiegoś bagażnika z netu (wybrałem z trzech) pręt wyginałem podgrzewaczem punktowym indukcyjnym. Bagażnik narazie niezamontowany bo lakier schnie, jak zamontuje zrobie foto. Gdyby ktoś chciał sobie zrobić taki moge podać wymiary.
Wspornik do uchwytu nawigacji z rurki tej samej z której bedzie zrobiony gmol i dwóch kątowników. Potrzebne są też 2 zaślepki kierownicy rowerowej
Długość rurki 195mm, 2 kątowniki. Zamocowane do górnych śrub mocujących szybę (śruby M6 trzeba dać dłuższe)......
link:
https://photos.app.goo.gl/ksyzHnJZJoCGc1bPA
 
 
grad74 
Grzegorz


Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 395
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto Sie 28, 2018 08:49   

Bagażnik wygląda pięknie, tylko ile on waży? Myślę że ze 3 kilogramy jak nie więcej? Miałem taki do TA to pogoniłem bo ciężki był okrutnie. Nauczony doświadczeniem wolę jednak ameliniową płytę wycinaną wewnątrz. Lekkie toto, i 4mm grubości zapewnia dużą sztywność. Acha no i myślę że za bardzo pionowo zrobiłeś tą podporę bagażu (ten taki pałąk) , jak włożysz tam coś okrągłego (karimatę , namiot) będziesz miał bagaż za bardzo cofnięty do tyłu (heh jakby można było cofnąć do przodu :mrgreen: ) i trochę szkoda będzie miejsca. Jak zrobisz gmole pochwal się koniecznie. A jaka grubość ścianki rury na gmole?
_________________
SHL M11 z 62r. , WSK Garbuska z 68r. , skuterek Motobi z Hondowskim silniczkiem, Transalp 600 PD10, Dominator NX125 z 98r. , NTV-ka Reverka RC33.
Gmole do RC33 zrobię , jeśli ktoś potrzebuje :)
 
 
Duch 
Michał

Wiek: 36
Dołączył: 28 Cze 2018
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto Sie 28, 2018 15:16   

grad74 napisał/a:
Bagażnik wygląda pięknie, tylko ile on waży? Myślę że ze 3 kilogramy jak nie więcej? Miałem taki do TA to pogoniłem bo ciężki był okrutnie. Nauczony doświadczeniem wolę jednak ameliniową płytę wycinaną wewnątrz. Lekkie toto, i 4mm grubości zapewnia dużą sztywność. Acha no i myślę że za bardzo pionowo zrobiłeś tą podporę bagażu (ten taki pałąk) , jak włożysz tam coś okrągłego (karimatę , namiot) będziesz miał bagaż za bardzo cofnięty do tyłu (heh jakby można było cofnąć do przodu :mrgreen: ) i trochę szkoda będzie miejsca. Jak zrobisz gmole pochwal się koniecznie. A jaka grubość ścianki rury na gmole?

bagażnik nie jest ciężki waży ok 1-1,5kg (zważe jak bede pamiętał :) )grubość pręta 10mm. Musiałem zrobić stalowy bo nie mam opcji spawania amelinium. Z tym pałąkiem to masz rację. Zobacze jak bedzie pasował namiot i ewentualnie go przesunę. Wydaje mi sie też, że jest troche za wysoko. Zobaczę jeszcze w czasie jazdy
P.S. dodałem zdjęcia bagażnika już na moto.

https://photos.app.goo.gl/ksyzHnJZJoCGc1bPA

Grubość ścianki rury to 1.5mm jak dobrze pamiętam.
Gmole będę robił pod koniec września - wtedy przyjeżdża teściu i będzie wyginał rure :) , ma facet o tym pojęcie bo pracuje w ciepłownictwie. Ja sie boję , że złamię tą rure przy wyginanie zwłaszcza pod reflektorem. Też bede musiał je zważyć żeby mi deauvilka nie ważyła tyle co goldwing:)
Rozmawiałem z właścicielem ntv z gmolami, którego zaczepiłem na profilu Honda Deauville Owners na fejsie. Ma porobić fotki i filmy i mi wysłać
 
 
daryjusz 
Wielka psuja

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 412
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Wto Sie 28, 2018 16:48   

Duch napisał/a:
Dziś zrobiłem hani bagażnik
https://photos.app.goo.gl/ksyzHnJZJoCGc1bPA


Kilka propozycji gadżetów ;]

https://photos.app.goo.gl/xPVfkBvNycFPV1bz5
 
 
Radziu77 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Lut 2017
Posty: 539
Skąd: powiat poznański
Wysłany: Wto Sie 28, 2018 20:21   

Nie lepiej od razu hak zamontować?
_________________
You meet the nicest people on a Honda
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Wto Sie 28, 2018 21:46   

Kurna to ja na 2 osoby na 3 tygodnie tyle rzeczy nie zabrałem :D
Jeszcze mieliśmy miejsce, żeby włożyć flaszkę, colę i czipsy :D
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
grad74 
Grzegorz


Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 395
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon Paź 29, 2018 19:38   

[quote="Duch"]
grad74 napisał/a:


Grubość ścianki rury to 1.5mm jak dobrze pamiętam.

A tu z kolei wydaje mi się że ścianka rury lekko za cienka. Na gmole dobrze by było ze 2 - 2,5 mm. Chyba że to zamierzone i gmole mają być ze strefą kontrolowanego zgniotu. W sumie nie pogną się gmole to pognie się rama. Muszę zobaczyć jaką ja mam bo ten mój wymiar to podałem na oko.
_________________
SHL M11 z 62r. , WSK Garbuska z 68r. , skuterek Motobi z Hondowskim silniczkiem, Transalp 600 PD10, Dominator NX125 z 98r. , NTV-ka Reverka RC33.
Gmole do RC33 zrobię , jeśli ktoś potrzebuje :)
 
 
sgtcop13 
Premium User


Pomógł: 15 razy
Wiek: 55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1774
Skąd: Tarnów
Wysłany: Wto Lis 13, 2018 11:42   

Jak już w innym temacie sie pochwaliłem, to moto dostało nowy olej i filtr. Ale ja nie o tym chciałem tylko o czymś trochę innym. Informacja dla użytkowników spalinowych kosiarek do trawy. Te maszyny najlepiej służą zalewane olejem do motocykli 4T, najlepiej syntetykiem. Skąd to wiem?. Ano kupując prawie 20 lat temu kosiarkę Hondę, tak dokładnie pisało w fabrycznej instrukcji. Tak też robię i pomimo wieku i ciężkiego żywota kosiarka ma się świetnie. Zawsze po wymianie oleju w motocyklu zostaje trochę w bańce. Teraz już wiecie co można z tą resztą zrobić.

Oczywiście można olać moją sugestię i kupować specjalny olej do kosiarek, który polecają serwisy. Raz serwisant przekonywał mnie usilnie do jego oleju / oczywiście nie taniego/. Dopiero odpuścił sobie na moje pytanie czy wie, że oleje motocyklowe pracują w skrajnych warunkach gdzie często są przegrzane lub smarują silnik w którym "odcinka" jest dopiero przy kilkunastu tys. obr./min

p.s. Oczywiście w kosiarce też przy okazji wymieniłem olej :mrgreen:
_________________
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13