Może trochę późno piszę w tym temacie lecz byłem zajęty jazdą na moim Varadero ( Varanie , Wiadrze jak komu )
Ci co byli na Łojach 2017 widzieli moto
Toma - zalety jakie wymieniłeś z forum Varadero to prawda lecz nie zgodzę się z jednym że jest ciężki . "Ciężki" to pojęcie względne, wszystko zależy od masy i siły motocyklisty oraz jego umiejętnościach.
Można i Varadero jeździć po szutrach i piach - wszystko zależy od opon jakie masz założone w swoim moto. Obecnie mam opony michelin anakee 2 i wcale nie narzekam na jazdę po asfalcie i szutrach .
Co do spalania: Na pewno i bez wątpliwości spalanie jest większe niż NTV700. Wszystko zależy od kierowcy co ma w głowie Jeżdżąc po mieście spalanie mam rzędu 6,5 /100 km ,a w trasie od 5,5 - 6 l/100 km (prędkości miedzy 100 - 130 ) Naprawdę uważam że nie jest źle.
Więcej sieją popelinę ludzie co posiadali Hondę Varadero pierwszego wypust czyli SD01 gdzie silnik był na gaźniku i był paliwożerny - z tm się zgadzam ze paliły po 10 l/100 km .
Problem ze spalaniem został usunięty w modelach SD02 (silnik na wtrysku ) a w SD3 silnik jest naprawdę oszczędny jak na jednostkę V2 z 1000 cm3
Jednego czego mi brakuje w Varadero to: brak schowków z przodu z prawej i lewej strony tak jak NTV700 ( chociaż miejsca jest sopro na wykonanie takich schowków), Wału kardana , oraz trochę większej szyby.
Przed kupnem, wszyscy mówili - jest ciężki , będziesz miał problemy z zawracaniem , z podniesieniem itp. naprawdę nie mam takich problemów. Motocykl jest mega wygodny. NTV 700 był za małym motocyklem dla mojego wzrostu.
Troszkę sie rozpisałem - na minus dla Varadero to tylko napęd "łańcuch"!!! w nowych Hondach tego typu już jest kardan
Pozdrawiam
Dario
_________________ NT700 VA Deauville 2006 > Varadero XL1000 VA 2005
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum