Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Wskaźnik obrotomierza wariuje, brak ładowania akumulatora.
Autor Wiadomość
bary75 


Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 19
Skąd: Lębork
Wysłany: Pią Sie 18, 2017 16:12   

Kolego, a gdzie jest ten regulator napiecia w naszych hondach? Szukam i nie moge znalezc.
 
 
rkosa 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 61
Skąd: Elbląg
Wysłany: Pią Sie 18, 2017 17:39   

bary75 napisał/a:
Kolego, a gdzie jest ten regulator napiecia w naszych hondach? Szukam i nie moge znalezc.

Po zdjęciu siedziska będzie po prawej stronie przymocowany do ramy mniej więcej na wysokości akumulatora. Zobaczysz też go przez otwór w bocznej tylnej osłonie przed kufrem.
 
 
bary75 


Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 19
Skąd: Lębork
Wysłany: Pią Sie 18, 2017 18:08   

Znalazłem - dzięki.
Tylko jest problem - nowy kosztuje około 300zł, używka 100zł. Zaryzykuję i kupię używany regulator. Mój ma oznaczenie: SH633-12 T9.N

Pytanie: czy można sprawdzić regulator napięcia czy działa, a jeżeli tak to w jaki sposób? (zielony w tym jestem :( )
 
 
rkosa 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 61
Skąd: Elbląg
Wysłany: Pią Sie 18, 2017 19:17   

Nowy w ASO chyba coś koło 600, Larsson przeszło 300, ja kupiłem na allegro nowy firmy WM Motor (kod produktu: 211141290009) za 69 zł. Na razie działa. Zainstalowałem dodatkowo wskaźnik napięcia, żeby wcześniej wiedzieć, że coś jest nie tak i przeładowuje akumulator.
 
 
bary75 


Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 19
Skąd: Lębork
Wysłany: Pią Sie 18, 2017 20:50   

Moj regulator jest plaski, a ten w WM Motor ma żebrowaną powierzchnię
Może być jako zamiennik?

[ Dodano: Pią Sie 18, 2017 21:57 ]
Podałbyś mi namiary na ten wskaźnik napięcia?
 
 
rkosa 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 61
Skąd: Elbląg
Wysłany: Pią Sie 18, 2017 21:29   

Może być. Poszło PW.
_________________
Jest: ST1300. Było: GV125, NT650V, ADV125, CRF1000
 
 
bary75 


Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 19
Skąd: Lębork
Wysłany: Sro Sie 23, 2017 18:26   

rkosa, dzięki za podpowiedź. Dzisiaj założyłem nowy regulator napięcia (zamiennik za 69zł) i motocykl pali bez problemu.
Jeszcze raz wielkie dzięki.
 
 
rkosa 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 61
Skąd: Elbląg
Wysłany: Sro Sie 23, 2017 18:41   

bary75 napisał/a:
Jeszcze raz wielkie dzięki.

Oj tam, lemoniadę postawisz jak będę w twoich okolicach :-D
 
 
bary75 


Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 19
Skąd: Lębork
Wysłany: Czw Sie 24, 2017 08:12   

To zapraszam :)

[ Dodano: Sro Sie 30, 2017 11:43 ]
Qrcze, znowu problem.
Wczoraj przejechałem 25 km po czym moto nie chciało zapalić. Ewidentnie problem z ładowaniem. Na krótko (z innego akumulatora) odpala bez problemu.
Podłączyłem miernik prądu do akumulatora w czasie uruchomionego biegu jałowego:
- wartość na mierniku około 12,5V (z załączonymi światłami)
- wartość na mierniku gdy światła wyłączone - około 13,1V.

[ Dodano: Nie Mar 18, 2018 17:42 ]
Witam ponownie.
Przygotowuje moto do sezonu ale nadal nie poradziłem sobie z ładowaniem.
Czy ma ktoś jakiś pomysł co i jak sprawdzić?
Pozdrawiam

[ Dodano: Wto Maj 01, 2018 17:32 ]
Sprawa wyjaśniona.
Padnięty był stator (alternator) i regulator napięcia. Kupiłem używki na alledrogo i teraz jest OK.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13