Forum użytkowników Hondy NTV/NT Deauville Strona Główna Forum użytkowników Hondy NTV/NT Deauville
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
zupełny brak mocy..
Autor Wiadomość
pmajes 

Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 2
Skąd: południe
Wysłany: Sob Mar 25, 2017 17:32   zupełny brak mocy..

Deuaville 650cm. Kupiona z Niemiec. Zupełny brak mocy, szacuje jej tak okolice 20-25KM.
Nie wygląda na zajeżdżoną, obroty równe, nowe świece, filtr powietrza, nie przerywa, nie dusi się, nie strzela.
Vmax 115km/h, na 5 max 6tyś obr, na 4 6500, na 3 7000, na 1 do końca.
Króćce pod gaźnikami o pełnym przekroju..
O co chodzi?
 
 
mrok31337 


Pomógł: 16 razy
Wiek: 36
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1299
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob Mar 25, 2017 18:41   

Za mało paliwa w gaźnikach?
_________________
http://instagram.com/mrok31337
Honda NTV 650 Revere -> Suzuki V-Strom 650
 
 
oldmotory 


Pomógł: 28 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 651
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Sob Mar 25, 2017 19:29   

pmajes napisał/a:
szacuje jej tak okolice 20-25KM

Jak to tak na oko? :shock:
pmajes napisał/a:
Vmax 115km/h, na 5 max 6tyś obr

Ja bym chyba nie gdybał tylko zrobił zawory , gaźniki (zerknąć na poziom paliwa, membrany i dysze) ,filtry, oliwa, może trochę sprzęgło pokręcić?
A może to tylko filtr paliwa?
Albo wcale nie tak mało jeździła ?
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
RENOWACJA, CENTROWANIE KÓŁ (RÓWNIEŻ BMW GS!), SZKIEŁKOWANIE, SPAWANIE PLASTIKÓW - FACEBOOK OLDMOTORY - ZAPRASZAM!
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Nie Mar 26, 2017 18:37   

Rozbierz gaźniki i sprawdź rozmiary dysz.


Ogólnie to szukaj w gaźnikach raczej.
 
 
PSzydlowski 
(Piotrek)


Pomógł: 21 razy
Wiek: 56
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 630
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Mar 27, 2017 09:48   

Zacznij od zmierzenia ciśnienia sprężania. To powinno sporo wyjaśnić i jest do zrobienia najmniejszym nakładem kosztów i pracy.

PSzydlowski
_________________
PJS

"Jestem romantykiem...
Na zachód Słońca lub parkującą kobietę mogę potrzeć bez końca ... 😁"
 
 
JarekKNZ 

Wiek: 33
Dołączył: 26 Cze 2015
Posty: 7
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: Wto Mar 28, 2017 16:23   Re: zupełny brak mocy..

pmajes napisał/a:
Deuaville 650cm. Kupiona z Niemiec. Zupełny brak mocy, szacuje jej tak okolice 20-25KM.
Nie wygląda na zajeżdżoną, obroty równe, nowe świece, filtr powietrza, nie przerywa, nie dusi się, nie strzela.
Vmax 115km/h, na 5 max 6tyś obr, na 4 6500, na 3 7000, na 1 do końca.
Króćce pod gaźnikami o pełnym przekroju..
O co chodzi?


Mam to samo od kilku dni, NT650V '99. Miała robione gaźniki jakiś tydzień temu i od tego czasu straciła całkowicie kopa. 0 - 100 km/h trwa dobre 10 sec, a v-max udało się 117km/h (gps)

W poniedziałek wraca do mechanika, który robił gaźniki, jak naprawi to dam znać co było nie tak.
 
 
pmajes 

Dołączył: 22 Sty 2017
Posty: 2
Skąd: południe
Wysłany: Wto Mar 28, 2017 21:41   

oo widzisz, fajnie daj znać.
Moc porównywałem do małej Varaderki V2 15KM.
Cos tam zmajstrowane musi być w gaznikach, wolną chwilą sprobuje to rozebrać ale będę musiał się wspomagać manualkami.
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Wto Mar 28, 2017 21:51   

W sumie takie coś to mogą być membrany walnięte, tak mi się przypomniało że spotkałem się z takimi przypadkami.
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 16 razy
Wiek: 78
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 673
Skąd: Gmina Kołobrzeg
Wysłany: Sro Mar 29, 2017 12:01   Re: zupełny brak mocy..

JarekKNZ napisał/a:
......W poniedziałek wraca do mechanika, który robił gaźniki, jak naprawi to dam znać co było nie tak.

Będziesz jednym z nielicznych, którzy informują tych co są zainteresowani pomocą koleżeńską. Mnie osobiście szlag trafia jak wywołujący temat na koniec zadowolony z porad czy pomocy nie odzywa się finalnie.
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
 
 
sgtcop13 
Premium User


Pomógł: 15 razy
Wiek: 50
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1643
Skąd: Tarnów
Wysłany: Sro Mar 29, 2017 12:30   

Popieram opinię kolegi, przepraszam "szanownego kolegi" z postu powyżej. Niektórzy mają problem dopóki go nie rozwiążą. A podzielić się wnioskami to już kuźwa nie łaska?!.

izywec, jak będziesz w Polsce południowo-wschodniej to obowiązkowo masz się zameldować do mnie na piwo z kolacją i śniadaniem :grin:

Pozdrawiam
_________________
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, jest Yamaha FZ6 "04
 
 
JarekKNZ 

Wiek: 33
Dołączył: 26 Cze 2015
Posty: 7
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: Nie Kwi 09, 2017 07:51   

No i wszystko już gra :)
Przy składaniu gaźnika mechanikowi podwinęła się membrana i silnik przez to chodził na jednym cylindrze na wysokich obrotach. Poprawił i wszystko działa super. Honda ładnie się wkręca na wysokie obroty i przyspiesza jak powinna. Mam nadzieję, że to coś pomoże.

LwG :)
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 16 razy
Wiek: 78
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 673
Skąd: Gmina Kołobrzeg
Wysłany: Nie Kwi 09, 2017 12:16   

pmajes,
Co u Ciebie? Jakieś rezultaty?
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12