Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
NTV 650 wolne obroty na 2 tys
Autor Wiadomość
mixser 

Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 6
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: Sro Kwi 20, 2016 21:26   NTV 650 wolne obroty na 2 tys

Witam. Mam problem z ntv 650 nie moge dojść ładu z gaźnikami problem polega ze jest całkiem wykręcona sruba od regulacji wolnych obrotów a obroty utrzymuja sie na 2 tys Zostało zrobione założony zestaw dysz zaworki iglicowe uszczelki komór pływakowych. Ustawiłem również zawory . Nie spotkałem sie z takim problemem i nie wiem od czego zacząć szukać .
 
 
oldmotory 
Centrowanie kół


Pomógł: 46 razy
Wiek: 50
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 804
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Sro Kwi 20, 2016 22:28   

mixser napisał/a:
nie wiem od czego zacząć szukać .


Myślę, że najlepiej od powitalni! :mrgreen:
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
RENOWACJA, CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 06:05   Re: NTV 650 wolne obroty na 2 tys

mixser napisał/a:
Witam. Mam problem z ntv 650 nie moge dojść ładu z gaźnikami problem polega ze jest całkiem wykręcona sruba od regulacji wolnych obrotów a obroty utrzymuja sie na 2 tys Zostało zrobione założony zestaw dysz zaworki iglicowe uszczelki komór pływakowych. Ustawiłem również zawory . Nie spotkałem sie z takim problemem i nie wiem od czego zacząć szukać .


Przeczytaj to co napisałeś, popraw post tak żeby prosty facet nie znający się na mechanice (taki jak ja) zrozumiał to co napisałeś.
Zajrzyj do powitalni i zaczniemy myśleć.

P.S. Przy wykręconej śrubie regulacji składu mieszanki to ja się nie dziwię, że masz problem.
A... I śruba regulacji składu mieszanki nie służy do ustawiania obrotów(oczywiście ma na nie wpływ, ale obroty reguluje się w innym miejscu).
_________________
Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.

Spawam plastiki.



Pokud jsem pomohl, stiskn?te tla?ítko ↑
 
 
mixser 

Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 6
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 14:57   

Nie mogę edytować wiec napisze posta . A wiec w hondzie gaźniki były rozebrane oczyszczone sruby od składu mieszanki były obrobione wiec ze nie mogłem znaleść zamówiłem zestawy naprawcze gaźnika w których znajdowały sie gniazda i zawory iglicowe i dysze gówne i wolnych obrotów i sruby składu mieszanki.Poziom paliwa został ustawiony na 9.2 mm Przy okazji ze gaźniki były wyjęte zabrałem sie za regulacje zaworów. Po złożeniu wszystkiego w całość przyszedł czas na regulacje motor został rozgrzany do temperatury pracy i zabrałem sie za regulacje skłądu mieszanki za pomoca colortune kolory niebieskie uzyskałem. Kolejna rzeczą jaka zrobiłem to synchronizacje gaźników i zaczeły sie schodzy moto wskoczył na 2.5 tys i potrafił strzelac w wydechy. chce zdjać obroty na ksiażkowe nie da sie najmniejsze jakie mogę uzyskać to 2 tys i falowanie Co radzicie
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 15:38   

Zacznij od sprawdzenia szczelności układu dolotowego - może zasysa lewo powietrze.

Jesteś pewien, że dysze są założone prawidłowo(przedni i tylny cylinder mają różne)?

Co ze ssaniem?
W jakim położeniu są przepustnice?

Ewentualnie zadzwoń - numeru szukaj na forum.
_________________
Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.

Spawam plastiki.



Pokud jsem pomohl, stiskn?te tla?ítko ↑
 
 
kudlaty 
Premium User


Pomógł: 22 razy
Wiek: 46
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 1721
Skąd: Offtock ;-)
Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 16:09   

A może coś z membranami?? Sprawdzałeś je??
_________________
Były: Mińsk 125, 1989, NT 650V, 2000
Teraz: XL700V, 2008
http://www.dkms.pl/ - Fundacja Dawców Komórek Macierzystych

 
 
mixser 

Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 6
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 20:42   

[quote="GhoustDragon"]Zacznij od sprawdzenia szczelności układu dolotowego - może zasysa lewo powietrze.

Jesteś pewien, że dysze są założone prawidłowo(przedni i tylny cylinder mają różne)?

Co ze ssaniem?
W jakim położeniu są przepustnice?

Ewentualnie zadzwoń - numeru szukaj na forum.[/quote

szczelność układu niby sprawdzałem i jest szczelnie ale jeszcze to sprawdze co do dysz to złozyłem jak było wcześniej ale ona od poczatku chodziła beznadziejnie jutro sprawdzę i opisze dokładnie co i jak ssanie niby sie zamyka a jak sprawdzic czy w 100 procent sie zamyka ?

kudlaty, Membrany ładne tylko ta w jednym gaźniku boczne mi sie nie podoba ale niby nie jest dziurawa a tak zapytam o co ona dokładnie odpowiada za wzbogacanie mieszanki podczas hamowaniem silnikiem ?
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 22:12   

mixser napisał/a:
a tak zapytam o co ona dokładnie odpowiada za wzbogacanie mieszanki podczas hamowaniem silnikiem ?


membrana odpowiada za odpowiednie podnoszenie się przepustnic i otwieranie dysz, przez co podczas jazdy motocykl będzie Ci "zdychał" jak będziesz chciał go popędzić gdy będzie dziurawa.

Linki ssania masz podłączone po bokach gaźnika o ile dobrze pamiętam. Zobacz czy jak zamontowałeś je to gdzieś się nie przycięła i obrotów Ci nie podnosi.

Popsikaj w okolice króćców jakimś samostartem czy czymś. Jak Ci obroty skoczą nagle to będzie znak, że gdzieś jest nieszczelnie.
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
mixser 

Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 6
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 21:48   

Kobrzak napisał/a:
mixser napisał/a:
a tak zapytam o co ona dokładnie odpowiada za wzbogacanie mieszanki podczas hamowaniem silnikiem ?


membrana odpowiada za odpowiednie podnoszenie się przepustnic i otwieranie dysz, przez co podczas jazdy motocykl będzie Ci "zdychał" jak będziesz chciał go popędzić gdy będzie dziurawa.

Linki ssania masz podłączone po bokach gaźnika o ile dobrze pamiętam. Zobacz czy jak zamontowałeś je to gdzieś się nie przycięła i obrotów Ci nie podnosi.

Popsikaj w okolice króćców jakimś samostartem czy czymś. Jak Ci obroty skoczą nagle to będzie znak, że gdzieś jest nieszczelnie.


Mi nie chodzi o membrany które montowane sa w przepustnicach tylko te co sa zboku gaźnika w service manula jest nazwane Air-cut


Dzisiaj nie miałem jak dłubnąć przy przy moto ale jutro wolne od pracy i wezme sie za nia.
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Sob Kwi 23, 2016 07:26   

Air cut jeśli dobrze pamiętam ma działać gdy odcinasz gaz i zamyka dopływ powietrza, lub coż w ten deseń :)
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Sob Kwi 23, 2016 09:38   

mixer tak jak rozmawialiśmy masz link do fotek gaźników:

http://hondantv.pl/forum/...er=asc&start=15

ewentualnie znalazłem jeszcze taki podobny temat:

http://hondantv.pl/forum/viewtopic.php?t=2994
_________________
Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.

Spawam plastiki.



Pokud jsem pomohl, stiskn?te tla?ítko ↑
 
 
mixser 

Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 6
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: Nie Kwi 24, 2016 07:53   

GhoustDragon, trzymaj te zdjecia
https://zapodaj.net/bacf8a717666f.jpg.html
https://zapodaj.net/d31520eb01f1d.jpg.html
https://zapodaj.net/147101509b29e.jpg.html
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Nie Kwi 24, 2016 08:38   

Odpowiadajac:

AD 1.



Tak ma być zaślepione(u mnie jest)




AD 2.



Szczerze nie mam pojęcia - w moich gaźnikach nie pamiętam żeby było coś takiego.
Poniżej masz schemat gaźników do Twojego moto i też nic takiego nie widzę



Na zdjęciu nie widzę abyś miał wkręconą dyszę wolnych obrotów - może i głupie pytanie, ale celowo wykręcona?


AD 3.



Musi być drożny.

Przy okazji ze schematu(a ściągnięty z HONDY) wynika, że dysze główne powinny być następujące:
132 tylny cylinder(lewy gaźnik)
128 przedni cylinder(prawy gaźnik).


P.S. Sorry, że Cię wczoraj tak zbywałem przez telefon, ale jakaś cholera mnie trzymie - gardło napier...; dusi mnie i ledwo mówię.
_________________
Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.

Spawam plastiki.



Pokud jsem pomohl, stiskn?te tla?ítko ↑
 
 
mixser 

Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 6
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: Nie Kwi 24, 2016 10:50   

Dysza celowo wykręcona bo patrzyłem drozność. jakiś pomysł aby udroźnić ten kanał tak jak mówiłem to myjka ultradzwiekowa poszła na gawrancję . Znacie jakieś skuteczne sposoby . GhoustDragon, Rozumiem nie szkodzi tak wczoraj miałem duzo na głowie i za bardzo nie miałem jak robic ntv
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Wto Kwi 26, 2016 16:56   

mixser masz stronkę ze sporą ilością części do gaźników:

http://www.motorradbay.de/honda-sh-2.html

ASO sobie jednak odpuścić - blisko 300zł sztuka za ten zaworek.
_________________
Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.

Spawam plastiki.



Pokud jsem pomohl, stiskn?te tla?ítko ↑
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14