Weselm ma tez w ofercie lampy przeciwmgłowe led, jak komuś ten wygląd pasuje to chyba lepsze rozwiązanie niż h3. Sam o nich myślałem ale są wieeeeelkie
Ja zamontowałem halogeny pod crashami Zastosowane żarówki H3 12 V 55 W można wymienić żarówkę na 100 W i w niczym mi nie przeszkadzają, podczas jazdy nogi mogę opierać o crashpady a wystarczająco doświetlają pobocze w szczególności potrzebne na leśnych odcinkach. Przełącznik udało mi się dyskretnie zamontować pod szybą na bocznym trójkątnym wypełnieniu.
_________________ Honda NT 650V Deauville 2003r.
MZ TS 250 1975r.
Komar 232 1969r.
No i to wszystko i do gabloty Powtórz
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1776 Skąd: Tarnów
Wysłany: Sro Wrz 02, 2015 09:51
Przy włączonych wszystkich światłach mocy w zasilaniu nie brakuje?
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Nie odczułem, specjalnie. Mam nowy akumulator może dlatego. Jak na razie włączałem dodatkowe światła na krótkich kilkukilometrowych odcinkach.
_________________ Honda NT 650V Deauville 2003r.
MZ TS 250 1975r.
Komar 232 1969r.
No i to wszystko i do gabloty Powtórz
robbelgia Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 25 Skąd: belgia
Wysłany: Nie Wrz 06, 2015 14:26
A co z ładowaniem podobno w devi z pierwszych lat produkcji 700 jest slaby alternator i regulator nie wytrzyma dodatkowego obciazenia.Moja jest z 2006 i na pytanie w serwisie o dodatkowe światła mechanik poradzil nie zakladac bo regulator padnie .A jak jest faktycznie nie wiem i to jest pytanie do speców . Mogę czy nie ewentualnie co muszę zmienić alternator czy regulator na młodszy
Myśle o dwóch halogenach H3 55W
A co z ładowaniem podobno w devi z pierwszych lat produkcji 700 jest slaby alternator i regulator nie wytrzyma dodatkowego obciazenia.Moja jest z 2006 i na pytanie w serwisie o dodatkowe światła mechanik poradzil nie zakladac bo regulator padnie .A jak jest faktycznie nie wiem i to jest pytanie do speców . Mogę czy nie ewentualnie co muszę zmienić alternator czy regulator na młodszy
Myśle o dwóch halogenach H3 55W
dołączam się do pytania
może ktoś pochwali się zdjęciem zamontowanych halogenów?
Wiek: 57 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 131 Skąd: Białystok
Wysłany: Nie Kwi 03, 2016 19:40
Mam zamontowane halogeny ledowe Wessem-u ale do doświetlanie drogi to są cienkie.
Teraz znalazłem ledówki Firmy Fristom planuję zamienić i sprawdzić jak się sprawują.
Maję teraz nawet moc 2800 lumenów. Tylko że są kwadratowe.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Sie 2016 Posty: 332 Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon Sty 02, 2017 21:09
Troszkę odkopię temat.
Myślał może ktoś o elektrycznej regulacji przedniego reflektora?
Często jeżdżę z plecaczkiem, jeszcze częściej sam. Nie chce mi się ciągle kręcić pokrętłami w celu podnoszenia i opuszczania snopu światła.....
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 792 Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon Sty 02, 2017 22:43
stator, zgaduję że niewielu, jeśli nikt. Podejrzewam, iż to gra nie warta świeczki...
A ile "nawijasz" w warunkach naprawdę wymagających takiej regulacji (po zmierzchu)? W dzień, to szkoda nawet gimnastykować rękę, do tego tam pokrętła.
Lecz jeśli jeździsz głównie nocą, temat jest naprawdę ważny.
_________________ Nie jedź szybciej niż twój Anioł Stróż potrafi latać...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum