Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
stopka(podstawka) centralna
Autor Wiadomość
GregorS 
Virago w sercu


Wiek: 48
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 121
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: Wto Sty 05, 2016 14:14   stopka(podstawka) centralna

siema, jaki macie sposób żeby devilke postawić na stopce centralnej? bo siłowo to się chyba nie da co? do tej pory nie miałem takowego wynalazku to i nie wiem jak to działa.
_________________
była XV 535, była XV 750
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Wto Sty 05, 2016 14:16   

Naciskasz na stopkę centralną i starasz się "wgnieść" ją w podłogę. Działa to dźwigniowo i stawia się ją praktycznie bezwysiłku. Można sobie pomóc i odciągać ją devile do góry za uchwyty pasażera
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
szyszkowiecki 
SZYSZKIN


Pomógł: 5 razy
Wiek: 53
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 454
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto Sty 05, 2016 14:26   

Dodatkowo, tak na wszelki wypadek, zostaw wysuniętą stopkę boczną.
_________________
Nie zapie...! LwG!
 
 
kuzma 
SUZUKI GF 250


Wiek: 50
Dołączył: 02 Gru 2015
Posty: 81
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto Sty 05, 2016 14:59   

Ja jak stawiam to po prostu staje na niej .
_________________
Sprzedam zabytkową SUZUKI
 
 
GregorS 
Virago w sercu


Wiek: 48
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 121
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: Wto Sty 05, 2016 15:29   

Dzięki bardzo :grin: faktycznie to jest bardzo łatwe, nawet moje dziecko by sobie poradziło. Jeszcze raz dzięki.
_________________
była XV 535, była XV 750
 
 
radzieckii 
radzieckii


Pomógł: 23 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1437
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Sty 05, 2016 15:58   

szyszkowiecki napisał/a:
Dodatkowo, tak na wszelki wypadek, zostaw wysuniętą stopkę boczną.

Po co? Jeśli się przewróci, to na prawo. A jak się boczna wbije w nogę, albo przy zestawieniu z centralki odbije od podłoża, to się robi mało fajnie.
Jak obie nóżki centralnej dociśniemy na raz do położa, to jest dużo lżej.
Zestawiać lepiej stojąc bokiem do moto i trzymając oburącz kierownicę.
 
 
szyszkowiecki 
SZYSZKIN


Pomógł: 5 razy
Wiek: 53
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 454
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto Sty 05, 2016 18:04   

Radzieckii, na szczęście jeszcze mi się nie przydarzyły wypadki opisane przez Ciebie. Natomiast wystawiona boczna stópka uratowała moją miłość przed glebowaniem. To miało miejsce krótko po zakupie mojej Devi, kiedy nieudolnie szukałem sposobu na postawienie motocykla na stópce centralnej. Wcześniej miałem lżejsze sprzęty i boczna stópka nie była mi do tego potrzebna. Stópkę wystawiam do dziś.
_________________
Nie zapie...! LwG!
 
 
oldmotory 
Centrowanie kół


Pomógł: 46 razy
Wiek: 50
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 804
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Wto Sty 05, 2016 18:42   

Pojechałem kiedyś oglądać devi na sprzedaż.
Właściciel stawiał moto na centralkę zawsze z synem! :shock:
Kolebali motocyklem na boki istny cyrk :!: a ile potu i łez do tego.
Kiedy wytłumaczyłem im na czym polega"'ten ruch" dziękowali jak za drugie życie.
Aż mi było głupio :neutral:
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
RENOWACJA, CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
 
 
GregorS 
Virago w sercu


Wiek: 48
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 121
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: Wto Sty 05, 2016 19:02   

Mądry człowiek uczy się całe życie i nie ma co się wstydzić, tylko trzeba pytać. Nawet jak się będą śmiać to przez pięć minut.
_________________
była XV 535, była XV 750
 
 
radzieckii 
radzieckii


Pomógł: 23 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1437
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Sty 05, 2016 19:17   

Dokładnie tak. Gdyby ludzie umieli wrzucać moto na centralę i inne takie, to bym nie miał pracy ;-) A przypadki, które przytoczyłem, to z autopsji. Jak się przywracał, to zawsze na prawą stronę ;-)
 
 
kuzma 
SUZUKI GF 250


Wiek: 50
Dołączył: 02 Gru 2015
Posty: 81
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto Sty 05, 2016 21:01   

to logiczne na lewą strone to jesteśmy w stanie przytrzymać ale jak leci na prawą stronę to nie ma bata (gleba murowana )
_________________
Sprzedam zabytkową SUZUKI
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Sro Sty 06, 2016 01:06   

No jak 250kg ciągnie to masakra :D ja nie utrzymałem :D Ale ledwo ledwo, leciutko położyłem, do ostatniej sekundy trzymałem jak worek złota :D
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 24 razy
Wiek: 83
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 898
Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Sro Sty 06, 2016 01:10   

Hm! Mam NTV 650 z 1993 roku oraz 95 kg żywej wagi. Stopka oryginalna. Mogę spokojnie stanąć na ramieniu stopki i nic z tego nie będzie dopiiero jak ręką pociagnę w górę za rurkę ramy pod siodłem to stanie na centralce.
Przed postawieniem zawsze sprawdzam czy obie nogi stopki równo dotykają ziemi /czyli motocykl ustawiam prosto przy lekkim nacisku nogą na ramię stopki/.
Natomiast "zrzucenie" motocykla z stopki centralnej robię zawsze siedząc na siedzeniu opierając nogi na ziemi i wahnięciem do przodu spadam ze stopki. Podobnie też w tej pozycji zamykam boczną tyle ze nie muszę pchać do przodu motocykla.
Zsiadam z motocykla zawsze stawiając na bocznej bo po kupnie zaliczyłem przy pierwszym tankowaniu lewą glebę pod dystrybutorem /miałem wprawdzie skwojaż pod siatką na siedzeniy i o niego zaczepiłem nogą :lol: !/.
To moim zdaniem całkowicie zabezpiecza nas przed tego typu glebami, trochę się dziwię, że Devi tak łatwo staje na stopce centralnej - pewnie inaczej wyważona niż NTV659.
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
 
 
GregorS 
Virago w sercu


Wiek: 48
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 121
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: Sro Sty 06, 2016 09:35   

Też mam taki nawyk z Virago że moto zawsze na stopce, siadam składam stopke, wtedy mam pewność że się motór nie gibnie.
_________________
była XV 535, była XV 750
 
 
Alan 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 739
Skąd: Białystok
Wysłany: Sro Sty 06, 2016 12:04   

izywec napisał/a:
Hm! Mam NTV 650 z 1993 roku oraz 95 kg żywej wagi. Stopka oryginalna. Mogę spokojnie stanąć na ramieniu stopki i nic z tego nie będzie dopiiero jak ręką pociagnę w górę za rurkę ramy pod siodłem to stanie na centralce.

To samo chciałem napisać. Samo stanięcie na centralce nogą nie wystarczy w NTV, trzeba pociągnąć w górę (nie do tyłu jak początkowo próbowałem ;) )
_________________


GPZ500s '03 --> NTV650 Revere '89 --> na razie przerwa
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14