Forum Honda NTV

Problemy techniczne - Mulenie podczas przyspieszania i strzały z tłumika

Szwajcar - Wto Wrz 03, 2019 14:26
: Temat postu: Mulenie podczas przyspieszania i strzały z tłumika
Cześć

Pisze od razu, bo dziś jadąc do roboty pojawiła sie taka sytuacja

Wiem, że z fusów nikt nie wróży ;) , ale jakieś podpowiedzi co sie nasuwa? Wypadanie zapłonu, czy co? Motocykl mam Jeszce cały miesiąc na pełnej gwarancji wiec oddam w weekend pewnie, ale może coś sie dowiem i bede w teorii mądrzejszy :)


Piona!!
oldmotory - Wto Wrz 03, 2019 15:38
:
Stawiam na gaźniki. Przegląd, czyszczenie, regulacja? Może "lewe" powietrze?
Ciekawe kiedy kto i jak robił zawory? Przyczyną może być też elektryka?

Jeśli moto na gwarancji to pewnie od handlarza?
Zrobiony na sprzedaż i teraz wychodzą jakieś drobiazgi.

Ale pomogłem :mrgreen:
Mac - Wto Wrz 03, 2019 23:42
:
Też obstawiam gaźniki. Dobra synchronizacja, sprawdzenie lub wymiana dysz i czyszczenie.
Szwajcar - Sro Wrz 04, 2019 04:07
:
Dzięki za typy :) )

Moto nie od handlarza, tylko od właściciela pierwszego salonu/serwisu moto honda w Szwajcarii. Tu kupiony i w Alpach jezdzony ;) nie wiem jaki handlarz tak btw dałby 3miechy pełnej gwarancji na 18 letnie moto ;)

Oddam jak sie uda w sobote i zobaczymy, dzis jest normalnie jak do pracy jechałem....
oldmotory - Sro Wrz 04, 2019 08:59
:
[quote="Szwajcar"]Dzięki za typy :) )

Moto nie od handlarza, tylko od właściciela pierwszego salonu/serwisu moto honda w Szwajcarii. Tu kupiony i w Alpach jezdzony ;) nie wiem jaki handlarz tak btw dałby 3miechy pełnej gwarancji na 18 letnie moto ;)

W Polsce coraz częściej można spotkać używane pojazdy z gwarancją, a po haśle serwis firmowy, czy autoryzowany , natychmiast jestem pełen obaw :mrgreen:

Wracając do sedna, sądząc po objawach, będzie to jakiś drobiazg, ale pewnie pół motocykla trzeba rozebrać :mrgreen:
Krzysztof_nowy - Sro Wrz 04, 2019 13:07
:
akumulator padnięty w jakimś zakresie daje podobne objawy. Serio :)
Qadrat - Sro Wrz 04, 2019 22:25
:
Nie tylko akumulator ale też problemy z ładowaniem dają takie objawy. Miernik w dłoń i przed dalszą robotą trzeba pomierzyć ładowanie. Następnie wypadało by zmierzyć kompresję na cylindrach. Potem weź jakiś psilkacz z czystą wodą w ciemnym garażu przy pracującym silniku psiknij na fajki i przewody czy nie ma przebicia. Jeśli będzie ok to wykręć świece i zobacz jaki mają kolor. To dużo powie o składzie mieszanki. Jeśli są koloru kawa z mlekiem to profilaktycznie je wymień, będzie spokój na przyszłość (jeśli masz NGK to wrzuć Denso, możesz się zdziwić). Potem plak w rękę (byle nie wd40 bo niszczy gumę) i psikasz na pracującym silniku w okolice gaźników, jak zwiększą się obroty to problem z krućcami lub szczelnością gaźników. Jak to nie pomoże to najpierw regulacja luzu zaworowego. Jeśli brak poprawy to gaźniki na stół. Tylko tu trzeba porządnego czyszczenia myjką ultradźwiękową i dokładnego przeglądu czy może nie trzeba użyć zestawów naprawczych bo zaworki iglicowe wyciśnięte itp. Po tych zabiegach już powinno być ok.
Szwajcar - Czw Wrz 05, 2019 10:04
:
Dzieki wszystkim za odpowiedzi, podpowiedzi :smile: mechanik jeszcze na urlopie, moge od poniedziałku uderzać, byłem wczoraj po drodze w serwisie obok roboty, posłuchał, sie przejechał i powiedział, ze raczej nie chodzi o gaźnik, synchro itp, coś powiedział, że może być tak, ze nie chodzi na wszystkie gary . Czyli, ze co działać trzeba? :roll:
Krzysztof_nowy - Czw Wrz 05, 2019 10:51
:
Ej, na jakiej wysokości npm jeździsz?
Szwajcar - Czw Wrz 05, 2019 11:58
:
Nie dużo, ok 600m n.p.m. kawałek odjade to juz 1000m npm będzie