Forum Honda NTV

Problemy techniczne - Zegary NT700v

Misiek70 - Wto Gru 04, 2018 13:07
: Temat postu: Zegary NT700v
Witam.Potrzebuje wymienić żarówkę podświetlenia zegarów i nie wiem jak zdjąć osłonę zegarów.Honda z 2010 r.Wykręciłem śruby z dołu i góry osłony, ale nie schodzi,tak jakby jeszcze coś ją trzymało nad zegarami.
stator - Wto Gru 04, 2018 15:16
:
Ale w 700, nie ma żarówek.... wwszystko na LEDach SMD.
rzempi - Wto Gru 04, 2018 19:45
:
schemat licznika masz tutaj:
https://www.bike-parts-ho.../F__0200/2/6775
Sam licznik do ramy pomocniczej przykręcony jest od tyłu na 4 wkręty. Żeby dobrać się do licznika i położyć go na stole musisz odkręcić: schowki, bo te same śruby trzymają osłonę zegarów, odkręcasz szybę z uchwytami, śruby są pod tymi gumami, później osłona pod lampą (kilka śrubek i zatrzasków, wszystko na wierzchu), teraz 4 śrubki i można zdjąć czarną osłonę nad lampą, powinieneś się dostać do śrubek od licznika, a jak nie (już nie pamiętam dobrze) to trzeba odkręcać całe boczne plastiki.
Schemat szeroko pojętej obudowy licznika:
https://www.bike-parts-ho.../F__3501/2/6775
Powodzenia!
stator napisał/a:
Ale w 700, nie ma żarówek.... wwszystko na LEDach SMD.

Może kolega kolor będzie zmieniał???
Misiek70 - Wto Gru 04, 2018 19:59
:
Dzięki za pomoc :lol:
stator - Sro Gru 05, 2018 12:36
:
Na.pewno warto zmienić. Wstawiłem białe i jest Ok, bo ten bursztynowy jakoś mi nie leżał. Córce zmieniłem na czerwone, bo kupiła sobie biało czerwone tarcze. Też fajnie wygląda.
rzempi - Sro Gru 05, 2018 21:23
:
Nie pamiętam dokładnie, ale dolne śrubki od czarnej osłony nad lampą raczej są schowane pod dużymi bocznymi owiewkami. Roboty masz nie mało, ale rozbierzesz kilka razy i się nauczysz. Teraz z devi robię naked'a w mniej niż godzinę.
EREB - Czw Gru 06, 2018 01:55
:
W 650 też taki manewr da się zrobić?
BAMBER1 - Pią Kwi 12, 2019 12:41
:
Rozumiem ze , gdybym chciał wymienić tarczki licznika na np w km to muszę to (ooo zgrozo) całe rozebrać :cry: ?? :cry:
Zasadniczo to pytanie powinno brzmieć : Czy Ktoś to wymieniał i czy to bardzo skomplikowane?? Czyli proszę o kopa we właściwym kierunku :mrgreen:
stator - Pią Kwi 12, 2019 18:31
:
Niestety, musisz rozebrać zegary " do naga"....
Na ośki wskazówek trzeba szczególnie uważać. Mi się to nie przytrafiło, ale słyszałem, że potrafią się wyrwać ze swojego ustroju elektromagnetycznego.
BAMBER1 - Pią Kwi 19, 2019 22:21
:
Tak zrobiłem ... kopę... rozbierania było ale spoko , zrobione , co prawda przekłamuje o trzy km ale jakoś przeżyje, jednak na upartego , jest możliwość zrobienia tego bez rozbebeszania wszystkich owiewek , mowie tak dlatego ze jak tarcze z km zmieniłem , to poskładałem do kupy a ze mnie trochę przytrzymało (znaczy chciałem iść po najmniejszej Lini oporu i nie zmieniłem tarczki obrotomierza ) to nie sprawdziłem sobie podświetlenia w originale jest dość intensywne a tu troszku zgaszone ( ale lepiej jak dla mnie lepiej ) wiec tarczkę obrotomierz wymieniłem na motocyklu :mrgreen:
Jednakże wielkie Dzięki !!!