Forum Honda NTV

Ogólne - Przeróbka Deauvillki na nakeda

Bednarson99 - Nie Wrz 09, 2018 10:41
: Temat postu: Przeróbka Deauvillki na nakeda
Witam, czy ktoś z was już przerabiał deauvillke 650 (RC47 1999) na nakeda? (na wzór ntv)
Jaki byłby ewentualny koszt takiego przedsiewzięcia?
grad74 - Nie Wrz 09, 2018 11:45
:
Hej, zastanawia mnie po pierwsze po co chesz to zrobic? Czy nie prościej będzie opylic Devilkę, a zakupic i doposażyc Reverkę? Po drugie skoro już chcesz , to ważne też w jakim zakresie chcesz zrobic przeróbkę? Co ma zostac , a co chcesz zmodyfikowac i najważniejsze ile kasy chcesz na to wyłożyc? Masz już jakiś plan?
sgtcop13 - Nie Wrz 09, 2018 12:38
:
grad74, widzę że zaskoczył Cię pomysł "nowego" kolegi na forum :mrgreen: Co do Twojego pierwszego pytania to stawiam dolara, że powodem planowanych zmian jest fakt iż Devilka jest po "nieszczęściu" i ma roz....ne plastiki :mrgreen:

Pozdrawiam
radzieckii - Nie Wrz 09, 2018 16:59
:
Kiedyś kolega Grzegrzół wrzucał na forum zdjęcia rata zrobionego z devi. To chyba najsensowniejszy pomysł, bo robienie lśniącego nakeda będzie naprawdę trudne i kosztowne 😉
oldmotory - Nie Wrz 09, 2018 17:49
:
radzieckii napisał/a:
zdjęcia rata zrobionego z devi

Obrzydlistwo ... ale jest to jakiś trop :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=H1XpNsAgPQw

Można się również zainspirować pomysłami z tego tematu:
http://hondantv.pl/forum/...zemsta&start=15
Ciok - Nie Wrz 09, 2018 19:28
:
Z innego tematu
https://www.youtube.com/watch?v=jyFlmAalhpw

radzieckii napisał/a:
Kiedyś kolega Grzegrzół wrzucał na forum zdjęcia rata zrobionego z devi. To chyba najsensowniejszy pomysł, bo robienie lśniącego nakeda będzie naprawdę trudne i kosztowne 😉

Każda przeróbka jest droga. Jeżeli zrobisz profesjonalnie i odbajerzysz to koszty mogą się zwrócić. :???:
Jak masz warsztat zdolności i kupę czasu.
radzieckii - Pon Wrz 10, 2018 14:37
:
A no właśnie. Można się też narobić, a i tak na koniec wyjdzie z tego córka Kupaga 😉
daryjusz - Pon Wrz 10, 2018 22:58
:
W tym motocyklu warto by wyciąć tylne pseudo-kufry, wspawać stelaże na system givi monokey i dołożyć na obie strony Givi E21.
Ciok - Wto Wrz 11, 2018 14:33
:
daryjusz napisał/a:
W tym motocyklu warto by wyciąć tylne pseudo-kufry, wspawać stelaże na system givi monokey i dołożyć na obie strony Givi E21.


Już mi się podoba. :idea:
Ciekawe gdzie i za ile to mocno bym się zastanowił.
daryjusz - Wto Wrz 11, 2018 22:27
:
Najlepiej kupic tanie boczki z allegro, wziąć Dremela i jazda. Może kiedyś się pokusze o próbe na dokupionych boczkach, kufry akurat mam na BMW, wieć tylko ramki dospawać. Podejrzewam, że to nie bylo by nawet zbyt problematyczne zwłaszcza, gdyby wyciąc tylko zewnętrzną część kufra a czarne wypełnienie zostawić. W moim BMW migomat+imadło i rurka+zgrzewka piwa+stelaże od Suzuki i mam system Monokey na bokach. Może przy okazji jakiegoś serwisu zdejmę tył i zobaczę jak wygląda rama i czy jest się do czego podpiąć, w zasadzie myślałem o zmianie plastików na tyle na poliftowe z racji większych kufrów o bardziej użytecznym kształcie.
grad74 - Wto Wrz 11, 2018 23:45
:
Dobrt temat. Ciekawe jakby wyglądały Devilki bez stałych kufrów bocznych za to ze stalażami pod jakieś zdejmowalne?
Ciok - Wto Wrz 11, 2018 23:55
:
grad74 napisał/a:
Dobrt temat. Ciekawe jakby wyglądały Devilki bez stałych kufrów bocznych za to ze stalażami pod jakieś zdejmowalne?

Nie tylko ty jesteś ciekawy.
Mi najbardziej nie pasują te kufry. Jakoś cienko ten tyłek katarynki wygląda.
Przód? a i owszem! nie powiem złego słowa.
daryjusz - Sro Wrz 12, 2018 01:59
:
Wiec tak. Przymierzyłem na szybko i kufry givi e21 są za małe. Tzn po wywaleniu fabrycznego plastiku byly by wizualnie nawet mniejsze od seryjnych. Stelaż/płyte było by do czego mocować, sa fabryczne miejsca montazowe, mozna podpiąc się tez do setów (fabrycznie idą daleeeko i powodują durne wcięcie wewnątrz kufra, można by je spokojnie uciąć). Zakładam "teoretycznie", że po ucięciu tyłu plastikowych boczków za tym niby wlotem powietrza pod kanapa bez broblemu mozna by tam zamontować 30-50lL kufry. Plusem jest to, że w Deauville konstrukcja niejako fabrycznie jest dostosowana do głębokiego schowania kufrów, które idą blisko koła. To daje szanse zapiąć duże kufry bez nadmiernego poszerzania. Ew. mogłą by byc potrzeba poświecenia tylnych uchwytów na ręce. Generalnie myślę, że na spokojnie do wykonania. Kwestia jedynie zapału, czasu i oczywiście zapasowych plastików na rzeźbę ;]
Emhyrion - Sro Wrz 12, 2018 07:45
:
Wszystko pięknie, tylko ja się pytam po co? Devi jest na swój sposób niepowtarzalna właśnie za sprawą tych zintegrowanych kufrów. Jak komuś przeszkadzają to jest tyle ładnych motocykli na rynku...
daryjusz - Sro Wrz 12, 2018 08:51
:
Kufry może nie przeszkadzają, tylko są niezbyt użyteczne. Idąc tym tokiem rozumowania - jeżeli cała reszta motocykla komuś pasuje i może niewielkim kosztem dopasować go pod siebie, to po co ma wydawać kilka-kilkadziesiat tys. na zmianę środka transportu? Dochodzi jeszcze coś takiego jak hobby i chęć posiadania unikalnego sprzęta, a to już insza inszość. Fakt, aby to przeróbkę wykonać estetycznie trzeba mieć trochę talentu manualnego i narzędzi. Osobiście zamiast "niepowtarzalnego" wyglądu wolałbym mieć kufry, w które da się coś zapakować bez wożenia centralnego. Oczywiście to moje zdanie.
PeterP - Sro Wrz 12, 2018 19:27
:
Widziałem na Jutubie nt700v na kostkach, z wywalonymi kuframi, porżniętymi szlifierką bokami i wstawionymi aluminiowymi kuframi w miejsce oryginałów i wyglądało to na maksa .ujowo, że tak powiem klasykiem: "Donaldzie Tusku i Sabo, nie idźcie tą drogą"
daryjusz - Sro Wrz 12, 2018 20:33
:
https://www.hawkgtforum.c...ing-a-deauville
grad74 - Czw Wrz 13, 2018 21:27
:
Na przedostatnim zdjęciu całkiem nieźle to wyglądało.
rzempi - Czw Wrz 13, 2018 22:23
:
Sam autor tematu Bednarson99 milczy... czyżby zaszył się w garażu?
grad74 - Sob Wrz 15, 2018 08:13
:
PeterP, Hejka, szukałem tej 700 na kostkach ale nie znalazlem. Jakby kolega miał czas i ochotę poszukać, bo ciekawym jak toto wygląda. :roll:
Ciok - Sob Wrz 15, 2018 12:02
:
grad74 napisał/a:
PeterP, Hejka, szukałem tej 700 na kostkach ale nie znalazlem. Jakby kolega miał czas i ochotę poszukać, bo ciekawym jak toto wygląda. :roll:


Szukałem i nie znalazłem. :sad:
oldmotory - Sob Wrz 15, 2018 16:49
:
grad74 napisał/a:
szukałem tej 700 na kostkach ale nie znalazlem


Bo 700 to za duża moc na kostkę :mrgreen: max 650 :mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=Zs3HdJAE0Nw
Ciok - Sob Wrz 15, 2018 22:27
:
oldmotory napisał/a:
grad74 napisał/a:
szukałem tej 700 na kostkach ale nie znalazlem


Bo 700 to za duża moc na kostkę :mrgreen: max 650 :mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=Zs3HdJAE0Nw


Tj.. szukałem tej z obciętymi kuframi.
Ten filmik oglądałem ale przyciął mi się początek. Potem się dziwiłem, że tak szybko pomyka.
Teraz patrzę a tu na początku kostka.

(zaznaczę sobie pierwszą setkę - ten post) :wink:
daryjusz - Nie Wrz 16, 2018 02:17
:
https://motovoyager.net/testy-2/honda-ntv-650-test/

Tak, wiem ze to "zwykła" NTV. W zasadzie ramy sa dosyc podobne i mozna podobne modyfikacje wykonac na Deauville, z racji podwójnego wachacza zaiwecha powinna byc nawet wytrzymalsza na wertepach.
Ciok - Nie Wrz 16, 2018 22:25
:
Czytałem relacje Moto Jary. Oglądałem filmy.
Super sprawa.
Goście szli na załadunek a nie na wygląd.
Dlatego taki bajzel na moto. :wink:

Faktycznie z tymi kuframi wygląda jak ........ ohydnie.
Panda - Pon Wrz 17, 2018 07:54
:
A mi się tytułowy pomysł podoba, bo czemu mamy zabierać koledze chęć tworzenia czegoś wyjątkowego, ma kasę i ochotę to do roboty, tylko nie zapomnij się pochwalić swoimi wypocinami.
Sam mam w planach coś szatanskiego, bo wszyscy mówią jakie nasze hondy są bezawaryjne, ja chce swoją przeznaczyć na tor i tam ją katować, bo w ruchu ulicznym nie osiagnę maksimum z mojego motorka, tak mnie wzięło na jazdę po torze po ostatnim szkoleniu w Olzie i już planuje wyjazdy na tor kartingowym w Starym Kisielinie, kto wie może kiedyś uda mi się wbić na tor Poznań, ale trzymam kciuki za kolegę i za jego zmote niech się błyszczy w oczach jego wlasciciela
P.s. Sam się zastanawiałem czy nie przerobić devi w stylu mad Maxa ;)
A i proszę mi nie wmawiać żebym sprzedał dobry motocykl i kupił sobie jakiś złom na tor!
grad74 - Pon Wrz 17, 2018 23:21
:
No mi sie też podoba , tylko szkoda że kolega wątkotwórca zamilkł.
Panda - Czw Wrz 20, 2018 10:47
:
rzempi napisał/a:
Sam autor tematu Bednarson99 milczy... czyżby zaszył się w garażu?


Osobiście jak bym miał kasę to po 1 jeździł bym rt-kiem a tak serio oddał bym do fachowego warsztatu żeby mi zrobili moto-mad max ;)
Ciok - Czw Wrz 20, 2018 11:36
:
Panda napisał/a:
rzempi napisał/a:
Sam autor tematu Bednarson99 milczy... czyżby zaszył się w garażu?


Osobiście jak bym miał kasę to po 1 jeździł bym rt-kiem a tak serio oddał bym do fachowego warsztatu żeby mi zrobili moto-mad max ;)

:wink: poddałeś się bez walki :lol:
rzempi - Pią Wrz 21, 2018 20:18
:
Panda napisał/a:
Osobiście jak bym miał kasę to po 1 jeździł bym rt-kiem

Nie trzeba posiadać motocykla, żeby uprawiać turystykę motocyklową w innych państwach / na innych kontynentach. Pakujemy d... w samolot wypożyczmy moto na miejscu i heja! Są firmy wyspecjalizowane w organizowaniu wypraw wraz z wypożyczeniem moto. Oczywiście 2 standardowe problemy czas i koszta... W USA idziemy do pierwszego lepszego dealera Harley'a np. w Nowym Yorku i po 2 miesiącach bujania się po stanach oddajemy sprzęt w Los Angeles. Podobnie Nowa Zelandia, czy inne cywilizowane zakątki świata... Taki mam plan jak trafię w lotto :razz: Póki co cieszmy się pogodą i naszymi wspaniałymi maszynami, które są najlepsze pod słońcem, bo stoją w garażu i są gotowe do kolejnej trasy!
GhoustDragon - Nie Wrz 23, 2018 12:13
:
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7565767592

Z Naszego podwórka 😉
Krzysztof_nowy - Nie Wrz 23, 2018 23:18
:
Nie.
Ciok - Pon Wrz 24, 2018 10:32
:
Jakieś brzydkie i inne :sad:
oldmotory - Pon Wrz 24, 2018 11:35
:
Krzysztof_nowy napisał/a:
Nie.
:mrgreen:
i tu jesteśmy zgodni .
Wszystko da się przerobić, ale naked z NT 650 v to tak trochę jak
cross z hayabusy, trial z Gol Winga :mrgreen:
radzieckii - Czw Wrz 27, 2018 21:29
:
Wygląda jak córka Kupaga :razz: