Forum Honda NTV

Problemy techniczne - NTV na co zwrocic uwage przy zakupie.

rock_out - Pią Mar 06, 2009 22:42
: Temat postu: NTV na co zwrocic uwage przy zakupie.
Witam, jestem Łukasz i w tym roku chce nabyc swoj pierwszy motor. Mysle glownie o hondzie NTV i suzuki GS 500, moglibyscie jakos porownac te motory? glownie chodzi o wrazenia z jazdy, latwosc w prowadzeniu, wage i inne przydatne rzeczy ktore o tych motorkach moglibyscie napisac?
tomeczek151 - Pią Mar 06, 2009 23:13
:
NTV- sporo cięższa od gs, dla jednych to będzie zaleta dla innych wada, zależy przede wszystkim od tężyzny fizycznej jeźdźca oraz jakie trasy będzie nim robił. Na miasto lepszy gs.



Musisz się po prostu przejechać na obu i sprawdzić który ci bardziej pasuje.



Silnik w Ntv jest pancerny wręcz, ale należy zwrócić uwagę na kardan. Luz tylnego koła nie powinien być większy niż 5 stopni.



Tomek
rock_out - Pią Mar 06, 2009 23:20
:
Dzięki wiekszej wadze poprostu bede bardziej stabilny podczas jazdy, tzn bede mniej podatny na podmuchy wiatrow jak i ,,sciaganie,, przy mijaniu tira? Bo chyba glownie tutaj ta waga odgrywa role?



W ktorym miejscu ma sie znajdowac ten luz?
aftys6 - Pią Mar 06, 2009 23:36
:
Na tylnim kole. Wrzucasz np 2 bieg i delikatnie próbujesz pokręcić kołem. Tak jak kolega pisał powyżej nie powinien być większy niż 5 stopni. Nie sugeruje się że na wolnych obrotach z okolic wału dochodzi dziwne stukanie, to normalne przy kardanach.

Przede wszystkim zwróć uwagę na okolice główki ramy czy nie ma śladów po szpachli, brzydkich spawów.



Jeżeli chodzi o GS to NTV jest dużo wygodniejsza, kierwoca ma wygodniejszą pozycję. Nie robi na niej większego wrażenia pełne obciążenie ( pasażer + bagaż). Pali w granicach jak GS. Przy spokojnej jeździe solo niektórym udaję się schodzić do spalania na poziomie 4 litrów, obciążona nie spali więcej jak 5 litrów.

Jak dla mnie się super prowadzi, aż się chce składać w zakręty

:wink:
tomeczek151 - Pią Mar 06, 2009 23:37
:
Ad.1 Tak, dokładnie o to chodzi, ale za to w czasie manewrów parkingowych się będziesz musiał nagimnastykować.



Ad.2 Na tylnym kole. Postaw na centralce, wrzuć bieg i poruszaj kołem do przodu i do tyłu.



Tomek
rock_out - Pią Mar 06, 2009 23:46
:
Gs 500 to taki ,,klasyk,, polecany glownie na pierwszy motor, jednak ja caly czas o Ntv rozmyslalem i wlasnie ten motor chcial bym nabyc. Jestem muzykiem i na mechanice specjalnie nie znam sie nic, wiec mniej wiecej mogli byscie mi napisac jak tą glowke ramy sprawdzic. (to jest to miejsce gdzie rama spotyka sie z kierownica?). O spalaniu nie myslalem, jezdze renault 19 1.8 16v williams i spalanie siega 10L nie chcialem by motor palil wiecej od auta, ale czym mniejsze spalanie wiadomo tym lepiej.
tomeczek151 - Pią Mar 06, 2009 23:53
:
Jutro postaram się wrzucić zdjęcie jak powinny wyglądać spawy przy główce ramy. Spalenie będzie jak najbardziej ok :)



Przejedź się po prostu, motocykl musi ci pasować, nic nie da to że ci się podoba, jeżeli będzie ci na nim nie wygodnie.



Tomek
rock_out - Sob Mar 07, 2009 00:03
:
Zrob mi prosze fotki miejsc na ktore zwrocic uwage, oraz gdzie sie sprawdza wszystkie plyny... Bo ja zupelnie sie nie znam, a bardzo chcial bym dolaczyc do grona posiadaczy.
ruthi7 - Sob Mar 07, 2009 00:09
:
Jak jesteś muzykiem to tym bardziej "muzyka" z Reverki będzie Ci bardziej odpowiadać niż z GS-a.

Poza tym znajdziesz w niej to, czego w GS-sie próżno szukać: wał kardana (bez zabawy z łańcuchem, czyszczeniem, oliwieniem = papraniem), jednoramienny wahacz (świetna prezencja), pierwsze modele estetycznie wykończone (lakierowane obręcze kół, ciekawa kolorystyka, rama prawie jak z aluminium :wink: ) no i oczywiście niezniszczalny silnik V gdzie przebiegi sięgają 150 tyś km...



Jeszcze jeden, powiedział bym, minus dla GS-a to większe problemy z korozją niż w Hondzie.



Wszystko zależy w jakim stanie znajdziesz dany egzemplarz, ale jeżeli dobrze poszukasz i znajdziesz Reverkę w dobrym stanie to odpłaci Ci z nawiązką...
sladek - Sob Mar 07, 2009 00:49
:
Oba motorki to zupełnie inne sprzęty.



GS będzie lepszy od NTV tylko w dwóch przypadkach ( zakładając że oba są w takim samym stanie technicznym oczywiście :) )



1. Jeździec jest dość skromnej postury NTV może sprawiać problemy przy manewrach parkingowych



2. Moto będzie używane przede wszystkim do jazdy w mieście. Tutaj dzięki większej poręczności i mniejszej masie NTV musi niestety ustąpić pola GSowi.



PS Jeśli nie znasz się na mechanice to lepiej poproś na oględziny kogoś kto się zna :)

Może ktoś z forumowiczów mieszka blisko Ciebie i był by chętny pomóc ??
rock_out - Sob Mar 07, 2009 00:56
:
Jestem z Rzeszowa (motor ktory chcial bym ogladnac/kupic jest w Sanoku) mam ~190cm wzrostu, i nie jestem z tych super umiesnionych, jednak z kolegi gs radzilem sobie calkiem dobrze na parkingu. Wiadome bede starac sie jak najczesciej uzywac motoru, jednak kupuje go z mysla o podrozowaniu a nie przepychaniu sie w miescie.
sladek - Sob Mar 07, 2009 01:11
:
190 cm to w sam raz na NTV . ( a na GS to chyba za dużo troszkę :) - sam mam mniej więcej tyle i znajomego GS był jakiś taki mały :D )



A co do oglądania to ja nie pomogę niestety bom z warszawy jest.



Napisałeś "kupuje go z mysla o podrozowaniu" co jednoznacznie wskazuje na NTV.

Mając GS będziesz musiał duuuuuużo więcej czasu poświęcać na serwisowanie niż NTV.

Patrząc tylko na wymianę oleju GS 6000 KM a w NTV 12000 KM.

Do tego co 500KM smarowanie łańcucha w GS , jego naciąganie i wymiana kompletnego napędu.



PS pamiętaj że nasze opinie nie będą do końca obiektywne :P
Killu - Sob Mar 07, 2009 01:16
:
Wydaje mi się, że NTV może być motocyklem, którego nie będziesz miał ochoty sprzedać już po pierwszym sezonie... Motocykl przy manewrach parkingowych rzeczywiście potrafi nieco ciążyć, jednak nie należy się przejmować. To chyba kwestia przyzwyczajenia! W końcu GS też nie jest rowerem... W NTV to raczej spory promień skrętu jest przeszkodą! Wydaje mi się, że NTV będzie znacznie tańsza w utrzymaniu. Poza tym GS są popularniejsze przez co częściej trafiają w ręce katów. NTV to motocykl turystyczny, który niczego nie udaje! ?licznie zbiera się z nickich obrotów (jak to V-dlak) i jest bardzo elastyczna! Niewysilona jednostka jest wielkim atutem! Motocykl jest bardzo elastyczny. Do 100km/h idzie jak burza (oczywiście nie jest to sportowa 600), kumpel twierdzi, że praktycznie tak samo jak nieco silniejszy SV650, czy DL650 z tym samym silnikiem co SV. Do 140km/h jest jeszcze znośnie, a powyżej... Po co właściwie jeździć na codzień szybciej? Chamulce także dają radę! Mimo iż z przodu jest tylko jedna tarcza, jest ona dosyć spora... Dodając do tego skuteczność chamowania silnikiem... Ja nie mam co do tego żadnych zastrzeżeń! Nie daj się zwieźć opiniom, że NTV to kloc... Ja się takich opinii naczytałem i jeszcze zanim zacząłem jeździć rozmyślałem jakie to będzie następne moto... Teraz z każdym kilometrem jestem co raz bardziej zadowolony!



P.S. Jeżeli jednak bardzo będziesz chciał GS 'a to mogę Ci polecić pewną, zadbaną sztukę z okolic Opola. Ale to na PW.
rock_out - Sob Mar 07, 2009 01:28
:
Swoja przygode zaczalem od komarka a zakonczylem na wsk w wieku 12 lat. Gdy robilem prawko na auto nie myslalem wcale o motorze, jednak pod koniec minionego juz sezonu, kolega kupil Gs, z ciekawosci wsiadlem i po powrocie do domu zaczalem sie wkrecac w temat na nowo. Zalezy mi na tym bym czul sie pewnie w siodle, jezeli chodzi o moc to nawet nie patrzylem jaka dysponuje ten motor. W mojej ,,19,, mam 136 koni a nie jezdze nia szybciej jak 100km/h.



Proste sa dla szybkich maszyn, zakrety dla szybkich kierowcow.
aftys6 - Sob Mar 07, 2009 01:46
:
http://forum.moto-friends-mala.pl/

Wejdź na forum południowców <link powyżej>

Sporo tam osób z Sanoka i jak poprosisz to znajdzie się na pewno ktoś kto pomoże i kto z tobą podjedzie obejrzeć motocykl :wink:
Marcin - Sob Mar 07, 2009 11:52
:
Ja mam 173 i daję sobie radę z 250 kg NT650V. Ty jesteś wyższy a to pomaga . Bierz NTV !!!!!!!!!
Cambell77 - Sob Mar 07, 2009 12:37
:
Moim zdaniem NTV. Ntv nie jest jakimś klockiem w mieście, wszystko zależy od kierowcy. Racja jest taka że na parkingu jego waga uwidacznia się. Podczas jazdy to plus, bo motocykl jest stabilny przy średnich prędkościach; zawieszenie jest komfortowe; SV czułem każdą nie równość. Dobrze by było jakbyś dostał motocykl zblokowany do 37 KM, wtedy wiesz że motocykl nie był poddany tzn. katowaniu. Moim zdaniem największym minusem to hamulce. Powiedzieć też trzeba o tzw. nurkowaniu podczas hamowania.
leslie - Sob Mar 07, 2009 16:03
:




Motocykl, który chcesz obejrzeć jako pierwszy jest w Sanoku. :-) Nie nastawiaj się pod żadnym pozorem na to, że kupisz pierwszy czy drugi motocykl jaki obejrzysz, po obejrzeniu tak z 5 możesz się zdecydować na jeden z nich. :-) to Polska, kupowanie używanego motocykla tutaj wymaga cierpliwości, i znajomego mechanika :-)
Killu - Sob Mar 07, 2009 17:06
:


A co jet z nimi nie tak!? Moim zdaniem heble są poprawne. Ja bym się raczej skłaniał ku temu, że minusem jest dostępność części z 2 ręki (na przykład ten cholerny prawy boczek).
Cambell77 - Sob Mar 07, 2009 19:40
:
Dostępności to druga para kaloszy, z hamulcami uważam że z drugą tarczą o wiele lepiej by hamowało się ntv. Jedna tarcza do końca mi nie wystarcza. Zależy też jak się korzysta oczywiście z motocyklu.
Ente - Nie Mar 08, 2009 00:25
: Temat postu: zakup
Witaj Lukasz,

Masz 190 wzrostu zatem szukaj modelu od 93 roku ze stalowa kierownica(.Starsze modele mialy dwuczesciowe z aluminium,)Zwracaj uwage zeby mial zamontowane czesci ktore pozniej kupowane kosztuja

ciezkie pieniadze np.centralna podstawka,stelaz pod kufry lub top-case.

W Rzeszowie lub okolicy jest na pewno jakis Klub Mot. zadzwon,popros o

pomoc,nie jedz sam! Jest wiele miejsc na ktore trzeba zwrocic uwage i

wiedziec tez jak to sprawdzic,np.luz na kierownicy,czy w kole,opony-

stan i jakie stare,numery na ramie i w papierach-itd,itd.wszystkie dodatkowe naprawy kosztuja .Jest jeden minusowy punkt przy jezdzie na

ntv :wysocy ludzie maja problem z katem ugiecia nogi w kolanie,punkt

mocowania stopek pod nogi jest nie calkiem optymalnie dobrany.

W niemieckim ntv-forum znalezli sposob na obnizenie tych czesci o ok.

3cm przez co pozycja za kierownica jest duzo wygodniejsza Duzo ludzi

po 100 km probnej jezdy zrezygnowalo z powodu bulow w kolanach lub

biodrze z zakupu ntv.Kolega Tomeczek 151 trafil w 10;Przejedź się po prostu, motocykl musi ci pasować, nic nie da to że ci się podoba, jeżeli będzie ci na nim nie wygodnie. Pozdrawiam-ente
rock_out - Pią Mar 13, 2009 21:42
:




I jak z tymi fotkami, da rade cos zrobic?



Dzisiaj jezdzilem Ntv ktora stoi na komisie w rzeszowie, by miec jakikolwiek poglad na ewentualne inne. Bardzo zadowolony z jazdy bylem choc najgorszy byl pierwszy kilometr, potem juz bylo jedynie lepiej. Zauwazylem ze na tarkach dosyc niestabilnie sie czulem ale to moze dlatego ze dawno nie jezdzilem, na koleinach nie mialem jak go sprawdzic. Na niskich obrotach i wysokim biegu dochodzily dosyc mocne drgania i dzwieki z ukladu napedowego, czy to normalne? po zredukowaniu biegu problem zanikal, badz poprostu przy szybszej jezdzie tez go nie bylo.
przemek13 - Pią Mar 13, 2009 22:12
:
znowu bez przesady z niskimi obrotami , jak dusisz silnik to wiadome że wszystko bedzie sie klepało bo przełożenie nie dostosowane do obrotów silnika i obciążenia działajacego na moto podczas jazdy



ja mam 185cm wzrostu i 75kg wagi i bardzo dobrze czuje się na mojej NTVce :wink:



przemek
tomeczek151 - Pią Mar 13, 2009 22:22
:
Ajj bardzo przepraszam, wyleciało mi to z głowy. Jutro z samego rana pójdę do garażu i zaraz cyknę te zdjęcia.



Tak to jest normalne, miałeś poprostu za wysoki bieg do danej prędkości z która jechałeś, staraj się raczej zmieniać bieg powyżej 3000 obrotów.



Tomek
rock_out - Pią Mar 13, 2009 22:32
:
Tak tez poprostu myslalem ze za wysoki bieg i za niskie obroty to sie telepie ale wolalem sie upewnic, zadnych dziwnych innych stokow nie slyszalem, motor wydawal sie stabilny i nie czulem by go cos sciagalo, znawca nie jestem ale bardzo wygdnie mi sie nim jezdzilo dzisiaj.



Zrob mi fotki nefralgicznych miejsc NTV na ktore musze zwrocic uwage nastepnym razem gdy bede ogladac ten motorek. Tego luzu o ktorym pisaliscie nie sprawdzilem ale zbytnio nie mialem kiedy i do konca nie rozumiem jeszcze o co chodzi.



Zerknijcie prosze na ta fotke, glownie na wydech, jest jakis taki dziwny i jak przegladalem fotki to jeszcze z takim sie nie spotkalem a i raczka hamulca jest dziwnie wygieta, umyslowe dzialanie?



Ogladalem owiewke i zadnych pekniec nie widzialem. Zastanawialem sie przed zakupem sciagnac owiewke i tam sprawdzic czy nic zlego sie nie dzieje, ale czy nie bedzie to dobrze ukryte? Jak bede tam nastepnym razem postaram sie narobic lepszych fotek byscie mogli ocenic ten motor.



http://photos04.otomoto.p.../M1069927_1.jpg
ruthi7 - Sob Mar 14, 2009 03:59
:
wydech wygląda ok, na zdjęciu zlał się z ramieniem koła i możliwe, że dlatego tak wygląda. Poza tym, dla mnie krótka "norma".
tomeczek151 - Sob Mar 14, 2009 12:47
:
Tak powinna wyglądać nie naprawiana główka ramy:



http://img6.imageshack.us...ge=hpim5282.jpg



A ten luz na kardanie powinieneś wyłapać tutaj: (nie puściłem koła między robieniem fotek, także jak widać ma obwodzie koła to jest coś koło 1 cm).



http://img8.imageshack.us/gal.php?g=hpim5288.jpg



Mam nadzieję że coś rozjaśniłem. Jeżeli chcesz to jeszcze mogę dorzucić zdjęcie chłodnicy.



Tomek



Ps. wiem, motocykl jest brudny jak świnia, ale fotki były robione po przejażdżce w mokry dzień także proszę nie komentować :P
rock_out - Sob Mar 14, 2009 13:09
:
Teraz to juz wiem o co z tym luzem nie wiekszym niz 5 stopni chodzi, poprostu chodzilo o obrot kolga gdy ten jest na biegu. I maksymalnie powinien posiadac okolo 1cm?



Dzieki wielkie za fotki, jezeli jest cos jeszcze na co warto i trzeba zwrocic uwage bardzo prosze o podanie, i najlepiej gdyby do tego byly jakies foteczki. Rozwiajac dobrze temat przyszli uzytkownicy nie beda musieli zadawac tysiaca pytan tylko poprostu popatrzec do tego tematu.
tomeczek151 - Sob Mar 14, 2009 13:34
:
Z chłodnicy można jeszcze wywnioskować czy moto miało poważniejszą glebę czy nie. Jako że w NTV chłodnica jest dosyć duża i znacznie wystaje poza obrys silnika przy każdej wywrotce motocykla, pierwsza dostaje właśnie chłodnica, a konkretnie jej obudowa także jeżeli są jakieś głębsze rysy może to świadczyć że moto leżało. Taki niby mało ważny szczegół ale pomaga określić przeszłość motocykla.



Tomek
myrc - Sob Mar 14, 2009 22:01
:
witam Tomek nie chce zakładać nowego postu,a jak luz na kardanie jest 2 cm to jest zle??????????pozdrawiam
tomeczek151 - Nie Mar 15, 2009 00:35
:
Ten centymetr to jest tak na oko, luz nie może być za duży bo spowoduje bardzo szybkie dalsze powiększenie się luzu, za mały też nie może być bo wtedy wszystkie elementy współpracujące ze sobą by zaczęły się szybko zużywać. Jeżeli nigdy nie jeździłeś tak że w wale nie było oleju to nie masz się czym przejmować, wał wytrzyma dłużej niż cała reszta motocykla.





Tomek
myrc - Nie Mar 15, 2009 13:06
:
wielkie dzieki za informacje,dzisiaj zmierzyłem i mam luzu 1,5 cm.
tomeczek151 - Nie Mar 15, 2009 13:45
:
Zresztą sprawdzę zaraz w serwisówce, może są podane wymiary luzu graniczne.



Tomek
myrc - Nie Mar 15, 2009 13:48
:
oki,jak byś coś znalazł to napisz
tomeczek151 - Nie Mar 15, 2009 13:56
:
Niestety mój niemiecki techniczny jest za słaby, żebym umiał znaleźć tą daną. Jeżeli jest ktoś dobry z niemieckiego, to proszę napisać, zeskanuję wszystkie tabele z danymi i może on wygrzebie to co trzeba.



Tomek
rock_out - Pon Mar 16, 2009 14:53
:
Dzisiaj sprawdzalem ten luz w kardanie, ciezko okreslic mi na centymetry ile ma ale jest to gdzies w przedzialem 1-2cm. Motor ma ksiazke serwisowa i udokumentowany przebieg. Luzow na glowce ramy nie ma a i bardzo przypomina tą ze zdjecia ktora mi podaliscie. Plastikow nie posciagalem ale chlopdnica wyglada na nietknieta. Motorek pali odrazu, wyglada bardzo dobrze, nic nie puka i nie stuka ( procz kardana na niskich obrotach). Moto z 95 roku i 35 tys km, sciagniety ze szwajcari. Obie oponki praktycznie nowe, te takie male gumeczki ne zdarzyly sie powycierac.



Napiszcie mi prosze, jakie dokumenty powinienem dostac przy zakupie.



Zastanawia mnie mocno wygieta raczka hamulca przedniego, gdyz jest wygieta i nie wyglada tak jak raczka od sprzegla, u was tez tak jest?



Postaram sie zalatwic aparat i zrobic zdjecia wszystkim miejscom ktore mnie zastanawiaja, choc przyznam ze coraz bardziej sie do tego motoru przyblizam :)
lotnik - Pon Mar 16, 2009 18:46
:
teraz będzie każdy latał do garazu sprawdzać luzy w kardanie :)
tomeczek151 - Pon Mar 16, 2009 19:25
:
No bez przesady, jak nigdy nie jeździliście bez oleju w kardanie to nie macie nawet co sprawdzać tego luzu, wszystko będzie ok.



Tomek
rock_out - Pon Mar 16, 2009 19:38
:
Zalaczam fotki a wraz z nimi pytania.



Gdzie i jak po tej tabliczce przy glowce ramy moge sie dokladnie dowiedziec co to jest za model i ewentualnie dowiedziec sie wiecej na temat tego moto i jego histori?



Czy spawy na glowce ramy wygladaja na fabryczne?



Czy rura wydechowa jest seryjna, tzn chodzi mi o tą koncowke.



Czy raczka jest tak wygieta seryjnie, a moze jest to dzialanie celowe badz poupadkowe?



Co to za wezyki pod stopkami?



I czy waszym zdaniem warto sie tym moto zainteresowac?



http://img17.imageshack.u...e=p1000229e.jpg



http://img26.imageshack.u...e=p1000223r.jpg



http://img13.imageshack.u...ge=p1000208.jpg



http://img22.imageshack.u...e=p1000203p.jpg



http://img24.imageshack.u...e=p1000219o.jpg



http://img523.imageshack....ge=p1000207.jpg



http://img523.imageshack....ge=p1000212.jpg



http://img26.imageshack.u...e=p1000211m.jpg



http://img24.imageshack.u...e=p1000222b.jpg



I ostatnie co to jest ta kreska na/za cylindrze? Po prawej stronie taki pasek jak by spawany?



http://img5.imageshack.us...e=p1000206h.jpg
ruthi7 - Pon Mar 16, 2009 20:29
:
ten wydech to rzeczywiście jakiś "poprawiany"...To nie jest oryginał, a wygląda jak gdyby ktoś dorzucił kawał rury do końcówki.

Poza tym model RC33, 650ccm pojemności. Spawy główki ramy OK. Co do rączki - hmm jeżeli wszystko inne OK to nową, normalną rączkę masz za max 15 zł.

Wężyki pod stopkami to standard: od przelewy baku, od puszki filtra powietrza.

Raczej nic niepokojącego nie znalazłem. Martw mnie jedynie stan rury kolektora pod tą owiewką, trochę pordzewiała.
tomeczek151 - Pon Mar 16, 2009 20:36
:
Rączka jest odgięta nie seryjnie, sądzę że jest to celowe działanie poprzedniego właściciela bo nie wyobrażam sobie żeby ta rączka bez podgrzewania mogła by się tak wygiąć i nie ulec złamaniu.



Te wężyki to jeżeli dobrze pamiętam:

-od zbiorniczka wyrównawczego

-spust oleju z filtra powietrza

- co do trzeciego to chyba to jest przelew gaźników ale to tylko strzał jest, także poprawcie mnie.



Nie widzę tego paska :/ Chodzi o tą małą rysę pod pokrywą zaworową?



Sprawdź jeszcze czy bak nie jest zardzewiały od środka, taka mała pierdoła a może potem dużo kłopotu narobić.



Ogólnie sprzęt wydaje się być ok, główka ramy nie tknięta, jeżeli Ci kolor i owiewki odpowiadają i silnik chodzi ok to bierz. Można spytać ile koleś ją ceni i który to rok?



Tomek



ps. Ten wydech to przeróbka, gościu miał niezłą bajkę jak coś takiego stworzył.
rock_out - Pon Mar 16, 2009 20:51
:
Znalazlem jeszcze jedno foto tego kolektora, nie wyglada na powaznie skorodowany.



http://img22.imageshack.u...e=p1000205q.jpg



O to miejsce zaznaczylem na czerwono. Nie znam sie, wiec sie obawiam.



http://img17.imageshack.u...ge=52525948.jpg



Motorek 7900zl tak jak stoi z tymi kuframi, 95 rok.

Raczke i wydech idzie kupic, bede go meczyl by sciagnac plastiki i zobaczyc co tam sie dzieje, ale dzisiaj bardzo uwaznie szukalem i nic tam nie znalazlem. Ma ksiazke serwisowa i 35 tys km.
tomeczek151 - Pon Mar 16, 2009 21:08
:
Z kolektorem nie jest tak źle, spójrz na kolektory wydechowe starszych gs500 to jest dopiero rdza :) Nie mam pojęcia co to może być, ze zdjęcia wnioskuję że to jest tylny cylinder, a tam nawet przy dzwonie nie ma to jak pęknąć. Może po prostu jakoś tak specyficznie to wygląda.



Ruthi, tam nie ma czegoś takiego jak przelew baku. Bak już miałem zdejmowany kilka razy i nie było potrzeby odłączania żadnego innego przewodu oprócz tego dostarczającego paliwo do gaźników.



Troszkę drogo, potarguj się :) Kufry to wielki plus, i rzadko spotykane aby sprzedający oddawał je razem z motocyklem także wielki plus dla niego. Zarejestrowany w kraju?



Tomek
rock_out - Pon Mar 16, 2009 21:27
:
Tak jest to tylni cylinder, i dziwnie to wyglada, ale dopiero kolega mi to pokazal bo ja nawet nie zwrocilem uwagi. Sprawdzie prosze jak to u was wyglada. Motor niestety nie jest zarejestrowany, i sprzedawca tez zbytnio nie chce sie ich pozbyc jednak z tego co juz rozmawialem mysle ze by je oddal. Na chwile obecna poszukuje kogos z Rzeszowa kto mogl by mi pomoc przy dokladnych ogledzinach motoru.
ruthi7 - Pon Mar 16, 2009 22:05
:




Tutaj masz taki "cfancyk" od przelewu (zaznaczyłem na czerwono):



http://www.fotosik.pl/pok...9f6726a0ac.html http://img513.imageshack....miannaforum.jpg



Co do ceny to rocznik w miarę młody, dobrze wyposażona (jak ktoś lubi Reverkę w owiewkach) no i książka serwisowa - więc troszkę się ceni. Ale sądzę, że możesz ponegocjować.
tomeczek151 - Pon Mar 16, 2009 22:09
:
Fotka coś nie działa, tylko jakaś miła Pani się do mnie uśmiecha :D



Tomek
rock_out - Pon Mar 16, 2009 22:11
:
A do tego rocznika 95 jakie rury wydechowe byly? Krotkie czy juz te dluzsze? Interesuje mnie tez przednia lampa bym sobie mogl slicznym nakedem po miescie jezdzic a w trase do uposazyc :)
ruthi7 - Pon Mar 16, 2009 22:22
:




Rocznik '95 w oryginale powinien być z długą rurą. Co do wydechu to może wcale nie być łatwo go znaleźć. Pamiętam jak sam szukałem to Revery brata, albo wszystkie pognite/połamane albo cena kosmos.

Z lampą może być już łatwiej. Na niemieckim eBay-u nowa chyba za 35euro :wink: ale w PL używkę pewnie taniej.
rock_out - Pon Mar 16, 2009 22:32
:
Z tych fotek ktore zaprezentowalem jedynie powinienem sie przejmowac tym kolektorem? A to miejsce ktore zaznaczylem na czerwono przy cylindrze?
ruthi7 - Pon Mar 16, 2009 22:40
:
To normalne łączenie (odlew) jest więc wszystko z tym w porządku. Jeżeli chodzi o kolektor to miałem na myśli te od przedniego cylindra. No ale jak są owiewki i woda i cały syf wpada to nie ma się co dziwić. Dla motocykla z tego roku to norma. Będzie cię czekało duże czyszczenie drobnoziarnistym papierem i polerowanko :wink: Ale raczej to nie jest powód do skreślania tego moto.
rock_out - Pon Mar 16, 2009 23:21
:




Jak sprawdzic czy znajduje sie tam rdza i jak z nią walczyc? Motor na rezerwie stoi wiec boje sie ze mogl tak przez cala zime tez stac.
ruthi7 - Pon Mar 16, 2009 23:26
:
Bierzesz zapalniczkę i patrzysz :twisted: żartuje oczywiście.

Ewentualnie latarka. Jeżeli przez zimę stał na rezerwie to dużej tragedii bym się nie spodziewał. W baku nie panuję zbyt sprzyjające korozji środowisko.
tomeczek151 - Pon Mar 16, 2009 23:29
:
Zajrzyj do niego :) jeżeli nic nie będzie widać to polecam poświecić sobie zapalniczką :P A tak na serio to zerknij po prostu przy świetle słonecznym czy nie widać tam zalążków rdzy, wsadź palucha przez wlew i obmacaj od środka czy przy wlewie nie ma ognisk rdzy, Wiem że to się wydaje błahe i prawie nie wpływa na zakup motocykla ale uprzedzam że to potrafi bardzo uprzykrzyć życie. Ciągłe zapychanie się filterka, kranika, czyszczenie baku które i tak jest skuteczne tylko na tydzień...



Tomek
damikss - Pią Mar 20, 2009 06:59
:
problem z rdza w baku mialem w kawasaki z 95 , niezle sie potem nameczylem bo zaczely sie robic dziurki , jedynym wyjsciem bylo polutowanie baku i pokrycie go od srodka farba okretowa do malowanie zbiornikow paliwa (czerwona).
Jędrek - Pią Mar 20, 2009 11:14
:
cześć Łukasz,na allegro jest NTV - ka za 6900, - z 3 kuframi i jest wystawiona w Rzeszowie. Mam identyczną, z ts obudową, też ze Szwajcarii. Myslę że warto ja zobaczyć. Juz troche stoi, można sie wiec potargować.



Willinger Motors

Podkarpacka 17 35-082 Rzeszów

Tel: +48 - 17 - 8-642-217+48 - 512-147-900

Fax: +48 - 17 - 8-642-217

adres strony: http://willinger.otomoto.pl/