Forum Honda NTV

Powitalnia - Witajcie

Rador - Sro Lip 05, 2017 09:25
: Temat postu: Witajcie
Witajcie
Mam na imię Radek i Deauvilką jeżdżę od 2015 roku.
Forum NTV to miejsce w którym jest wielu życzliwych ludzi i mnóstwo wiedzy o naszych motocyklach. To dzięki Waszym radom większość prac przy motocyklu wykonuję sam. Dlatego postanowiłem przemóc swoją niechęć do ujawniania się w "internetach" (choć konta na Facebooku chyba nie utworze :)
Pozdrawiam z Płocka
stator - Sro Lip 05, 2017 09:28
:
Witamy z Trójmiasta!
PSzydlowski - Sro Lip 05, 2017 09:59
:
Witaj na forum.

Pozdrawiam i LwG :)
oldmotory - Sro Lip 05, 2017 15:16
:
Witaj! :wink:

Nasze forum to oaza bezpieczeństwa, spokoju, taktu i dobrych rad :razz:
rzempi - Sro Lip 05, 2017 22:23
:
Siemka! :cool:
Rador, teraz sekrety Forum NTV stoją przed Tobą otworem, pij z tego źródełka wiedzy ile tylko masz ochoty! Jako niezarejestrowany nie miałeś dostępu do większości tematów.
Radziu77 - Sro Lip 05, 2017 22:36
:
Cześć, Ja tez nie mam konta na FB i jakoś żyję poza siecią.
Tu masz aktywną encyklopedię NTV, z wykładnią praktyczną, a jak Cię najdzie na pogawędkę, to zawsze ktoś Ci na poziomie odpowie, czy zażartuje. Nie jest to jakiś czat gimbazy. Zwróć uwagę na wiek członków naszego bractwa.
Do zobaczenia na trasie
Kobrzak - Czw Lip 06, 2017 00:02
:
Cześć :D

Radziu o jaki wiek chodzi? :D Jeśli mówisz o sporym rozstrzale, to masz rację :D
Radziu77 - Czw Lip 06, 2017 06:53
:
Kobrzak, Że poważne ludy, większość z nas ma powyżej 25 lat, jak Ty, ja, Rador i Izydor. A Ci co poniżej ćwierćwiecza to nie piszą ile na jednym kole przejechali i nie opisują ucieczek przed Policją
sgtcop13 - Czw Lip 06, 2017 09:03
:
Powitać, powitać..

Oj do cholery, a już myślałem, że tylko mnie nie ma i nie będzie na "fejsie" :???:
Skorpionwr - Czw Lip 06, 2017 09:08
:
Witam Kolegę.
Nomad_FH - Pią Lip 07, 2017 13:11
:
Witamy, witamy :) :)
albercikxxl - Pią Lip 07, 2017 17:15
:
Witaj. Miło poznać kolejnego pasjonata NTV.