Forum Honda NTV

Problemy techniczne - odpalanie

lucjan - Pią Mar 31, 2017 18:56
: Temat postu: odpalanie
mam problem z odpalaniem devilki jak jest rozgrzana ciężko odpala
oldmotory - Sob Kwi 01, 2017 06:16
:
Jak długo masz ten motocykl?

Kiedy ostatnio przeszedł porządny serwis?

Najczęściej to akumulator, gaźniki, zawory lub elektryka.
tomeczek151 - Sob Kwi 01, 2017 08:40
:
1. Pomiar napięcia ładowania/ stan akumulatora
2. Zawory
3. Gaźniki
lucjan - Sob Kwi 01, 2017 10:53
: Temat postu: Re: odpalanie
[quote="lucjan"]mam problem z odpalaniem devilki jak jest rozgrzana ciężko odpala[/quote ] akumulator nowy kreci jak szalony na przegląd jadę w środę dam znać co powiedział mechanik jeszcze jeden problem przy włączonych kierunkowskazach przygasają światła
Przemolka1 - Sob Kwi 01, 2017 13:46
:
Mogą być zawory za mała przerwa ,rozgrzeje się silnik i zawory są podparte (nie domykają się ) i wtedy spada kompresja i jest ciężko zapalić . Jak zimny wszystko się kurczy i jest ok
izywec - Sob Kwi 01, 2017 19:38
:
Za komuny jeździłem Syreną i Wartburgiem wiele lat - Wartburgiem chyba 14 lat. Jak zaczynałem mieć kłopoty z zapalaniem na ciepło to wymiana świec na nowe problem likwidowała całkowicie.
Moja diagnoza nie wyklucza luzów zaworowych ale zacząłbym od wymiany świec jeśli czas ich pracy jest nie znany.
mrok31337 - Pon Kwi 03, 2017 06:13
:
U żony w hornecie to był akumulator. Jak się moto nagrzało to koniec. Po wymianie problem zniknął :) Ale tam aku praktycznie styka się z silnikiem, nie wiem jak to jest w devi
tAboon - Pon Wrz 04, 2017 12:46
:
lucjan, Jaka diagnoza? mam ten sam problem. Na ciepłym silniku ma problemy z odpalaniem.
PSzydlowski - Wto Wrz 05, 2017 06:42
:
Trzeba sprawdzić:

1. Stan świec (kiedy były wymieniane, regulacja).
2. Czy jest iskra (na ciepło może szlak trafiać czujnik położenia wału).
3. Luzy zaworowe (kiedy i czy prawidłowo były ustawione). Może się podpierają na ciepło.
4. Gaźnik (widzę, że są to 650-tki) czy nie ma problemów z np. ssaniem. Może należy wyregulować i zsynchronizować gaźniki.
5. Jeśli pierwsze pkt. są ok. sprawdził bym ciśnienie sprężania na zimnym i ciepłym silniku. Może coś to wyjaśnić (oby pozytywnie).

PJS