Forum Honda NTV

Problemy techniczne - Brak światła stop

GREGORR71 - Pią Cze 24, 2016 06:41
: Temat postu: Brak światła stop
Witam wszystkich. Podpowiedzcie gdzie jest czujnik, automat od stopu od tylnego hamulca. Stracił mi się stop i nie mogę zlokalizować gdzie znajduje się czujnik. Z przodu też nie działa po naciśnięciu manetki hamulca. Żarówka w lampie ok Pzdr.
Scotty_ - Pią Cze 24, 2016 08:29
:
Jeżeli nie działa Ci ani przód, ani tył, to ja bym się skupił niekoniecznie na czujnikach. Jak sprawdziłeś żarówkę? Bo zdarzają się sytacje, że włókno jest całe, a żarówka w innym miejscu jest przerwana lu po prostu nie ma styku w obsadzie. Daj znać co już robiłeś i jakie rezultaty osiągnąłeś.
PSzydlowski - Pią Cze 24, 2016 09:07
:
Czy miałeś wcześniej stopy czy zniknęły nagle równocześnie obydwa?
Ponieważ prawdopodobieństwo spalenia obydwu żarówek i włączników stop jest mniejsze niż spalenie bezpiecznika to po prostu sprawdź skrzynki z bezpiecznikami.
Nie pamiętam który ale jest wewnątrz opis (skrzynka FUSE A wg schematu).

Pozdrawiam ...

PJS
GREGORR71 - Pią Cze 24, 2016 18:58
:
Już temat ogarnięty. Z tyłu był taki problem że skok pedału hamulca był zbyt mały i nie uruchamiał czujnika. Wyregulowałem i jest ok. Natomiast z przodu wyciągnąłem wyłącznik rozruszałem go prysnąłem preparatem do czyszczenia styków i zaczął chodzić
kermadec - Pią Cze 24, 2016 19:29
:
radzieckii napisał/a:
Cześć. Jak nie działają obydwa, to przyczyna raczej leży gdzie indziej. Pod pompą przedniego hamulca masz czujnik i od niego wychodzą dwa przewody. Zdejmij je i zewrzyj że sobą. Jak się nie zaświeci, to moja teoria jest prawdziwa. Oczywiście zapłon musi być włączony ;-) Czujnik tylnego hamulca jest pod setem i żeby się do niego dobrać, to trzeba odkręcić cały set. Może odpiął się konektor przy tylnej lampie?

Jacek_M - Pon Cze 25, 2018 20:36
:
Miałem podobnie: z klamki stop świecił, z nożnego nie świecił.
Pomogła regulacja czujnika/włącznika tylnego hamulca poprzez minimalne wkręcenie-schowanie go 1-2 mm w obudowę i spryskanie wd.
Włącznik jest w ramie obok pompki tylnego hamulca i połączony z dźwignią nożnego za pomocą sprężynki.
Moim zdaniem przyczyną była ta sprężynka (za pomącą której dźwignia nożnego uruchamia włącznik), z biegiem czasu sprężynka rozciąga się zmniejszając skok i klops.