Forum Honda NTV

Problemy techniczne - Złamany kluczyk

skamill - Wto Kwi 26, 2016 19:34
: Temat postu: Złamany kluczyk
Witam, jestem "świeżym" użytkownikiem forum i Hondy NT 600 V, moto kupiony w niedzielę zwieziony wczoraj i dzisiaj złamałem kluczyk w stacyjce...Na domiar złego poprzedni właściciel nie zaprogramował zapasowego kluczyka i teraz jest jeszcze większy problem...Szczęśliwie udało się wydobyć złamany fragment ze stacyjki ale niestety moto z 2 kluczyka nie odpala. Proszę o pomoc co w tym wypadku zrobić, wiem tylko tyle, że w oryginalnym kluczu był sparowany HISS (jeśli piszę coś źle to proszę mnie sprostować) mój model to NT 650 V z 2004 roku. Co z tym fantem zrobić ?
oldmotory - Wto Kwi 26, 2016 20:14
:
Znowu muszę być ten zły :mrgreen:

Najpierw zapraszam do powitalni :!:
Następnie polecam użycie funkcji "szukaj" :!:

Temat był "wałkowany" nie raz.
Toma311 - Wto Kwi 26, 2016 21:17
:
Najpierw pojawia się ten zły... A następnie ten dobry :twisted: :

zalecam to samo, ino bardziej wnikliwie i rzetelnie!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
kudlaty - Wto Kwi 26, 2016 21:55
:
Złamany kluczyk to nie problem. Problemem byłoby jakbyś go zgubił, a tak w złamanym masz transponder do HISS-a. Z tego co zrozumiałem masz drugi tylko nie zaprogramowany, więc wystarczy go zaprogramować. A w ostateczności możesz wydłubać transponder ze złamanego kluczyka i przykleić go np. kropelką do sprawnego :-D :mrgreen: :twisted:
sladek - Wto Kwi 26, 2016 22:39
:
kudlaty napisał/a:
przykleić go np. kropelką do sprawneg

Tak nie zadziała - hiss musi mieć jeden kluczyk (transponder) bo będzie głupiał.
Ja bym dorobił kluczyk nowy bez imo i przełożył ten ze złamanego.
kudlaty - Sro Kwi 27, 2016 21:10
:
sladek napisał/a:
Tak nie zadziała - hiss musi mieć jeden kluczyk (transponder) bo będzie głupiał.


Racja, nie pomyślałem o tym, ale przyłożenie złamanego kluczyka to dobry sposób by sprawdzić czy ten zapasowy jest wyposażony w transponder (sam miałem dorobiony sam bagnet bez transpondera i używałem go tylko do wlewu paliwa i zamków)
Sim - Czw Kwi 28, 2016 11:33
:
Czekaj, czekaj! Otwieraj dalej wlew paliwa kluczem bez transpondera, to Ci immobilizer przyblokuje 30 oktanów i nikt z forum Ci nie pomoże!
lizaczek78 - Pią Kwi 29, 2016 08:53
:
Najprościej zamień transpondery w kluczykach, co prawda są zalane żywicą i trzeba je brutalnie wydłubać ale .... Żeby zaprogramować nowy kluczyk starego musisz użyć do wprowadzenia HISS w tryb serwisowy (procedura jest gdzieś na forum). A jak zamienisz transpondery będziesz miał przynajmniej jeden sprawny kluczyk. I to jest podwalina pod zakup, docięcie i zaprogramowanie kolejnego. Ewentualnie dokup kluczyk bez transpondera, dotnij, wydłub transponder ze starego i doklej jak pisano powyżej kropelką. Tak zrobioną hybrydą możesz spokojnie zaprogramować kluczy który masz. Jak widać możliwości jest kilka.