Forum Honda NTV

Problemy techniczne - Witam wszystkich

Michał - Sro Lut 24, 2016 10:12
: Temat postu: Witam wszystkich
Jestem tu nowy więc przepraszam za ewentualne błędy i niedociągnięcia. Posiadam Hondę deauville nt 700 v z 2006 roku, i kupiłem ją w zeszłym roku. Dopiero zaczynam swoją przygodę z motorem. Mam problem z moja hondą, po wymianie akumulatora nie mogę jej odpalić. Po przekręceniu kluczyka wszystko jest ok zapalaja sie kontrolki, ale problem pojawia się w momencie gdy przełączę ten czerwony przycisk. Zawsze było słychać takie krótkie (bzyczenie) a teraz cisza. Cały czas świeci kontrolka FI. Prąd do pompki paliwa w zbiorniku dochodzi, sama pompka też działa. Nie wiem czy to jakiś przekaźnik ? Jeśli przekaźnik to gdzie go szukać ? Bardzo proszę o pomoc. Liczę na waszą wiedzę i jakiekolwiek wskazówki.
oldmotory - Sro Lut 24, 2016 10:25
:
Witamy się w powitalni!
A temat "witam wszystkich" jest mało techniczny! i robi bałagan.

Warto przenieść go do działu np "tragicznie ciężkie zapalanie"
Kobrzak - Sro Lut 24, 2016 10:30
:
Cześć! Nie podłączyłeś przez przypadek odwrotnie klem? Ten dźwięk przy przekręcaniu guzika to pomka. Jeśli nie słychać jej to sprawdź bezpieczniki może.

Wskaźnik FI to wtryski. Bezpieczniki masz obok akumulatora, główny jest troszkę poniżej w puszcze z napisem main fuse czy jakoś tak, obok masz opis co od czego więc nie pomylisz :)
Michał - Sro Lut 24, 2016 10:38
:
Cześć Klemy podłączone prawidłowo, wszystkie bezpieczniki przejrzałem są ok, każdą kostkę rozpiąłem przeczyściłem i nadal nic :cry:
PSzydlowski - Sro Lut 24, 2016 10:39
:
Michał zobacz tu:
http://hondantv.pl/forum/viewtopic.php?t=6291

Ja miałem sytuację jak poniżej.
Po programowaniu kluczyka pojawił mi się problem z odpalaniem + F1
W moim wypadku problem był w zaśniedziałej wtyczce od czujnika położenia wału (ta w okolicy termostatu).
Profilaktycznie oczyściłem i zapsikałem "kontaktem" wszystkie wtyczki i styki, które wpadły mi w oko. Zadziałało ..

Pozdrawiam ..
Michał - Sro Lut 24, 2016 10:43
:
Muszę zlokalizować czujnik położenia wału choć to nie będzie łatwe bo dostęp tam jest utrudniony.
Z której strony do tego podejść?
PSzydlowski - Sro Lut 24, 2016 10:50
:
Zacznij od wtyczek i wsuwek. Wyeliminuj najprostsze możliwości powstania problemu. Sam czujnik zostaw na sam koniec (moja rada).
Michał - Sro Lut 24, 2016 10:57
:
Ok spróbuję od wtyczek i wsuwek, chociaż wszystkie które są dostępne i widoczne już przeczyściłem, ale zrobię to jeszcze raz :roll:
Scotty_ - Sro Lut 24, 2016 21:31
:
Witaj wśród swoich :)
Michał - Pon Lut 29, 2016 11:11
:
Po sprawdzeniu wszystkich możliwych wtyczek złączek itp a w szczególności wtyczki od czujnika położenia wału maszyna odpaliła :lol: :lol: :lol:
dziękuję wszystkim za pomoc Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie :wink:
Skorpionwr - Pon Lut 29, 2016 12:05
:
Cześć.
Sim - Pon Lut 29, 2016 13:33
:
Sprawdź to dokładnie, bo jeśli gdzieś przewód jest przytarty albo w samej wtyczce naderwany to nadejdzie czas, że ze stacji benzynowej 300km od domu nie odjedziesz.

Dobrze, jakby była to tylko śniedź.
Mariano - Pon Lut 29, 2016 23:01
:
Witaj
PSzydlowski - Wto Mar 01, 2016 07:37
:
Michał napisał/a:
Po sprawdzeniu wszystkich możliwych wtyczek złączek itp a w szczególności wtyczki od czujnika położenia wału maszyna odpaliła :lol: :lol: :lol:
dziękuję wszystkim za pomoc Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie :wink:


Miło usłyszeć, że udało się uruchomić :)

Pozdrawiam ...