Forum Honda NTV

Linkownia - Honda Deauville NT700 2015

Sim - Sro Sty 20, 2016 09:59
: Temat postu: Honda Deauville NT700 2015
Ot i taka ciekawostka przyrodnicza - szczególnie w kontekście wycofania ze sprzedaży modelu Deauville w okolicy 2012/13.

http://otomoto.pl/oferta/...a-ID6y8wQJ.html

Sprzedawca jest wiarygodny, więc nie jest to ściema.
Kobrzak - Sro Sty 20, 2016 20:08
:
Temat był już na forum :)
Deauvilla jest nadal w produkcji, po prostu u nas jej nie można dostać. Na francuskiej / Belgijskiej stronie Hondy jest normalnie w ofercie do kupienia za około 10 tys euro.
Sim - Czw Sty 21, 2016 08:58
:
Ano właśnie i tamte fakty czytałem, ale nadal jest to sprzeczne z wieloma publikacjami papierowymi, które uparcie twierdzą, że nie ma NT700 i nie będzie już nastepcy, bo zapotrzebowanie na tego typu moto się wyczerpało.
Co z grubsza mówiąc, jest niezłą bzdurą.
rzempi - Czw Sty 21, 2016 22:16
:
Moledu AfricaTwin też nie było baaaardzo długo (z tego co na szybko czytałem ostatnia w 2003 r. jeżeli się mylę to mnie poprawcie), a tu przyszedł koniec 2015 r. i odświeżono poczciwą Afrykę. Pewnie niewiele zostało z starej konstrukcji, ale historia pisze się dalej.
Kobrzak - Czw Sty 21, 2016 23:27
:
Sim napisał/a:
Co z grubsza mówiąc, jest niezłą bzdurą.


Deauvilla była używana jako sprzęt kurierski we Włoszech i w wielu innych krajach więc zapotrzebowanie było duże :)

Sim napisał/a:
nie będzie już nastepcy


To raczej pewne, bo produkować nadal ją mogą, ale robić nastepce skoro ta się tak "średnio" sprzedawała to się im nie opłaca.

rzempi napisał/a:
Moledu AfricaTwin też nie było baaaardzo długo (z tego co na szybko czytałem ostatnia w 2003 r. jeżeli się mylę to mnie poprawcie), a tu przyszedł koniec 2015 r. i odświeżono
poczciwą Afrykę. Pewnie niewiele zostało z starej konstrukcji, ale historia pisze się dalej.


Tu akurat trochę inaczej, bo honda w tym segmencie nie miała zbytnio takiego motocykla. Devi została zastąpiona przez bardziej uniwersalne motocykle, które się lepiej sprzedawały.
tAboon - Pią Sty 22, 2016 08:41
:
rzempi napisał/a:
Pewnie niewiele zostało z starej konstrukcji, ale historia pisze się dalej.
Niewiele bo nawet silnik już nie V'ka tylko rzędówka z przesunięciem na korbowodzie, która zachowuje się jak V.
Sim - Pią Sty 22, 2016 09:17
:
Kobrzak napisał/a:

Tu akurat trochę inaczej, bo honda w tym segmencie nie miała zbytnio takiego motocykla. Devi została zastąpiona przez bardziej uniwersalne motocykle, które się lepiej sprzedawały.


Czyli, z grubsza, takie tłumaczenie producenta można tłumaczyć mniej więcej tak: Deauville była tak uniwersalnym motocyklem, że zbyt mocno przeszkadzała w sprzedaży mniej uniwersalnych sportowych, miejskich i turystycznych modeli, których większość cech posiadała. Do tego dochodziła legendarna już niezawodność mechaniczna, a więc strzał w stopę dla producenta i serwisu (jak Mercedesy W123/W124).
M.MD - Czw Paź 26, 2017 11:46
:
Ja znalazłem nówkę z października tego roku :-)
http://www.honda-motos.co...10-annonce.html
Cena 9500 Euro
Hmmm, aż ślinka leci ... Jezu stara by mnie zabiła :-P
Bombardier Asch - Czw Paź 26, 2017 13:50
:
A to ciekawostka! Czyli Francuzów Euro4 nie obowiązuje?
Sim - Czw Paź 26, 2017 14:10
:
Nie wydaję mi się, żeby NT700 miała wielki problem z homologacją EURO4, bo w przypadku motocykli to:

- elektronicznie sterowany wtrysk z komunikacją błędu i możliwością podpięcia interfejsu diagnostycznego (jest PGM-FI)
- katalizator spalin z sondą lambda (jest)
- ABS (jest)
- automatyczne włączanie świateł mijania (jest)
- norma hałasu <78dB (co tam mamy na tabliczce?)
Bombardier Asch - Czw Paź 26, 2017 14:38
:
Nie znam dokładnie tej normy, jednak w zeszłym roku było dość głośno o tym, że większość konstrukcji nie jest w stanie spełnić wymagań emisji różnych cząsteczek mimo katalizatora. Nt700 spełnia Euro3, sądzę, że gdyby tylko spełniała 4 to honda by nie zaprzestała produkcji.
M.MD - Czw Paź 26, 2017 16:53
:
Bombardier Asch napisał/a:
Nie znam dokładnie tej normy, jednak w zeszłym roku było dość głośno o tym, że większość konstrukcji nie jest w stanie spełnić wymagań emisji różnych cząsteczek mimo katalizatora. Nt700 spełnia Euro3, sądzę, że gdyby tylko spełniała 4 to honda by nie zaprzestała produkcji.


No, tylko tam data widnieje październik 2017 roku to raczej nie jest możliwe, aby stała w salonie 5 lat. Widocznie klepią dalej.

[ Dodano: Czw Paź 26, 2017 18:05 ]
Tutaj macie jeszcze jedną z 2016 http://www.honda-motos.co...59-annonce.html sprzedawaną jako nową i .... z 2014 czyli grubo po przyjętym terminie zakończenia produkcji : http://www.honda-motos.co...59-annonce.html
Toma311 - Czw Paź 26, 2017 22:22
:
M.MD napisał/a:
Jezu stara by mnie zabiła :-P


M.MD, ale tylko raz :mrgreen:
Sim - Pią Paź 27, 2017 09:55
:
Bombardier Asch napisał/a:
Nie znam dokładnie tej normy, jednak w zeszłym roku było dość głośno o tym, że większość konstrukcji nie jest w stanie spełnić wymagań emisji różnych cząsteczek mimo katalizatora. Nt700 spełnia Euro3, sądzę, że gdyby tylko spełniała 4 to honda by nie zaprzestała produkcji.

NT700 to dość leciwy projekt, więc generalnie samo zakończenie sprzedaży wiązało się m.in z brakiem zainteresowania - zbyt silna konkurencja z nowoczesnym designem, mocniejszymi silnikami, czy zaawansowaną elektroniką sterującą pracą silnika, zawieszenia, trakcji, czy hamulców.

Jeśli chodzi o rynek PL - Deauville nigdy nie cieszyła się zainteresowaniem. Większość egzemplarzy to import - najczęściej po leasingach, wypożyczalniach itd.
Bombardier Asch - Pią Paź 27, 2017 11:54
:
Takie linki w temacie znalazłem:

Artykuł moto-net

Forum NT-Owners
Sim - Pią Paź 27, 2017 15:03
:
Ciekawe rzeczy
tomaszk - Pią Paź 27, 2017 19:00
:
Czy pamiętacie ogłoszenie dealera Hondy na otomoto sprzed max 2 lat, który oferował nówki-sztuki Devi?
Rozmawiałem wówczas z jego przedstawicielem, który poinformował mnie, że przyjmują zamówienia i produkcja będzie pod zamówienie. Podał mi oczywiście czas oczekiwania bodajże ok. 4 miesięcy. Niestety nie pytałem go o EURO ale nie wierzę, że oferowali coś, czego nie można zarejestrować.