Forum Honda NTV

Problemy techniczne - Ogranicznik skrętu....

Kropek - Sro Wrz 10, 2014 19:32
: Temat postu: Ogranicznik skrętu....
W dolnej półce mam takie dwie kostki które, jak domniemam powinny przy pełnym skręcie kierownicy zaprzeć się na blaszkach przy ramie. Niestety tak się nie dzieje, natomiast przełączniki przy manetkach wbijają mi się w bak. Dodam że nic nie wskazuje na to żeby części te były porozbijane po wywrotce. Zastanawiam się więc co może być grane. Póki co wkręciłem w otwory obok śrubki fi 6 które zapierają się o ramę ale nie jestem do końca przekonany co do słuszności tego rozwiązania.
tomeczek151 - Sro Wrz 10, 2014 19:39
:
Masz za nisko ustawioną kierownicę, albo akcesoryjną która do końca nie pasuje.

Pozdro
Kropek - Sro Wrz 10, 2014 20:05
:
Kierownicę mam oryginalną z Revere i raczej nie ma tam możliwości regulacji.
sgtcop13 - Sro Wrz 10, 2014 21:03
:
Kropek, zrób może parę fotek z bliska i wrzuć na forum. Wtedy na pewno ktoś zapoda fachową diagnozę :grin:

pozdro
Killu - Sro Wrz 10, 2014 21:17
:
Może dolna półka jest od czegoś innego...
Kropek - Sro Wrz 10, 2014 21:21
:
Ok, jutro zrobie fotki i wrzuce :mrgreen:

[ Dodano: Czw Wrz 11, 2014 11:12 ]
Mam fotki :)





[ Dodano: Czw Wrz 11, 2014 12:13 ]
Jakieś pomysły ? :)
sitars - Czw Wrz 11, 2014 14:37
:
Wygląda na to, że po glebie (glebach) skrzywiły się połówki kierownicy, co zresztą potwierdzają wgniecenia na baku. Rada, wymienić połówki, ale tutaj nie Masz pewności, że kupisz w dobrym stanie. Kupić półkę od modelu z kierą rurową, opis tej modyfikacji jest na forum.
W kwestii prostowania się nie wypowiadam, nie znam się.
Pozdrawiam
Kropek - Czw Wrz 11, 2014 17:10
:
W sumie o wygiętych połówkach nie pomyślałem, ale ma to sens :) Przerabiać na rurową kierownicę nie będę bo wolałbym zostawić wszystko w oryginale, także albo poszukam prostych połówek kierownicy albo dość długiej rury prostowniczej :)
sgtcop13 - Czw Wrz 11, 2014 17:55
:
Super by było, aby gdzieś w okolicy ktoś miał także Revere. Wtedy postawiłbyś swoją obok drugiej i metoda porównawcza byłaby najlepsza. Zakładając, że druga Revera będzie git :grin:

pozdro
Kropek - Czw Wrz 11, 2014 19:45
:
Musiałbym mieć dużo szczęścia żeby w okolicy natrafić na 20 paroletni git egzemplarz Revere ;)

Przyjrzałem się wnikliwiej połówkom kierownicy i rzeczywiście widać że są lekko skrzywione. Próbował ktoś prostować taką połówkę z amelinium? Wydaje mi się że trzeba by wymontować, zamocować jakoś bezpiecznie w imadle, podgrzać dość mocno, włożyć długą rurę i...... może nie pęknie :)
sgtcop13 - Czw Wrz 11, 2014 20:53
:
Oglądając zdjęcia, też mi się zdawało, że połówki są pokrzywione. Nie chciałem tego pisać, bo nie byłem pewien.

Z podgrzewaniem aluminium to musisz jednak uważać, bo zachowuje się ono inaczej niż stal. Po prostu, nie zmieniając koloru, po przekroczeniu temperatury topnienia, nagle zaczyna się topić. Często metal skapuje na buta gościa trzymającego palnik :grin:

Ale jakbyś tego nie robił- to życzę sukcesów :wink:
pozdr.
mrok31337 - Czw Wrz 11, 2014 20:56
:
Panie, to je amelinium, tego nie naprostujesz... :D
Kropek - Czw Wrz 11, 2014 21:53
:
Będę używał suszarki do włosów o dużej mocy czyt. opalarki, na dwoje babka wróżyła także spróbuje. W razie klęski w okolicy gość ma dwie połówki
http://olx.pl/oferta/hond...html#28a6b3ba66
Jutro zadzwonię zapytam czy są proste i jak bardzo drogie, a jeśli proste nie są a gość jest handlarzem to na pojutrze pewnie się wyprostują ;)

https://www.youtube.com/watch?v=t8lnCA8PHJM :lol:

[ Dodano: Czw Wrz 11, 2014 22:10 ]
No to chyba mam szczęście bo kolega respirator ma taką Revere w Lublinie, także pisze PW, może się uda spotkać :)
http://hondantv.pl/forum/viewtopic.php?t=5857
:mrgreen:
Alan - Pią Wrz 12, 2014 18:53
:
U mnie wyglądają inaczej te ograniczniki na główce ramy. Tu wyglądają jakby ktoś tam wspawał kawałki blaszek. U mnie mam takie małe wypustki wysunięte bardziej do przodu, więc ogranicznik na półce wcześniej się z tą wypustką spotyka i kiera nie dotyka baku.
sitars - Pią Wrz 12, 2014 20:11
:
Alan, zapodaj jakieś fotki.
Pozdrawiam
Alan - Pią Wrz 12, 2014 23:37
:
Spróbuję jutro, bo jadę do Białegostoku, a tam zostawiłem moto.
Kropek - Sob Wrz 13, 2014 19:33
:
U mnie na 100% są wygięte połówki kierownicy o dziwno jedna i druga w ten sam sposób, także sprawa gleb identycznych na obie strony.....hmmmm
Może ktoś miał krótkie rączki i chciał sobie wyregulować kierownicę ;)
W NTV widziałem też takie blaszki.
Alan - Sob Wrz 13, 2014 23:13
:
Jutro zrobię fotki jak to u mnie wygląda i tu wstawię to porównamy.
sitars - Nie Wrz 14, 2014 10:20
:
Kropek, przez tyle lat, to te połówki pewnie były wymieniane kilka razy ;)
Alan - Nie Wrz 14, 2014 11:51
:
Poszedłem do moto żeby zrobić fotki, ale okazało się, że u mnie jest to bardzo podobne. Wydawało mi się, że jest trochę inaczej, ale jednak nie. Tak że to raczej kwestia krzywej kiery :)
Kropek - Pon Lut 02, 2015 09:35
:
Udało mi się zdobyć połówki, łatwo nie było, po wymianie wszystko działa jak należy :)