Forum Honda NTV

Problemy techniczne - obroty w devilce

Kosthinio - Nie Cze 17, 2012 20:33
: Temat postu: obroty w devilce
Witam i mam pytanie do posiadaczy Devilki - chodzi mi o to ze jadą np na drugim biegu i chciałem podciągnąć do np 6 tyś / obr i zmienić bieg ( dziś np podczas wyprzedzania) na wyższy a mam taki problem ze nie mogę silnika wkręcić na wyższe obroty powyżej 6 tyś /obr a miałem robiony pełny serwis . Czy macie podobne spostrzeżenia czy w mojej Hondzie jest cos nie tak . Z góry dziękuję za info.
tomeczek151 - Nie Cze 17, 2012 22:01
:
tzn co się dzieje? dusi sie krztusi? zachowuje sie jakby brakowało paliwa, odcina zapłon?
smorawski_m - Pon Cze 18, 2012 20:12
:
Silnik powinien kręcić się do maxa, chyba nie ma odcięcia. U mnie spokojnie mogę do czerwonego odkręcić(jadąc). Pytanie jest czy na postoju możesz rozkręcić do 7 tyś np. Bo jak tak to stawiałbym na brak wystarczającej ilości paliwa w gaźnikach czyli może pompa paliwowa umiera albo jakaś inna część w gaźnikach.
sladek - Pon Cze 18, 2012 23:01
:
smorawski_m, słabo krecisz, devilka ma odciecie. :twisted:
Kosthinio - Pon Cze 18, 2012 23:36
:
poprostu nie da się wkręcić silnika na wyższe obroty , nic nie przerywa tylko przy ok 6 tys obr jak by juz motor nie miał więcej mocy - dziś dałem się przejechać kumplowi i wg niego to moze sie przepustnica zacina lub cos się zatkało - dam znac jutro bo ma mi popatrzec co dolega.
Bob - Pon Cze 18, 2012 23:40
:
Chciałem napisać o membranach, ale właśnie zauważyłem, że napisałeś o ich wymianie.
mczmok - Wto Cze 19, 2012 09:55
:
Bob napisał/a:
napisałeś o ich wymianie.

W jaki sposób wymieniałeś membrany?
Tj same membrany czy w komplecie z przepustnicą?
Jak komplety to może być problem ponieważ przepustnice są pasowane indywidualnie do gażnika i wtedy mogą się zacinać (ciężej pracować) co powoduje zbyt mały dopływ mieszanki do silnika.

Najlepiej, najbardziej prawidłowo, jest wymieniać same membrany ponieważ po pewnym czasie przepustnica suwakowa dociera się do gażnika i chodzi jenakowo na całej długości.
Przepustnica pochodząca z innego gaźnika, tym bardziej używana może się różnić kształtem.
Kosthinio - Wto Cze 19, 2012 20:42
:
rozwiązałem problem popełniłem błąd przy wymianie membran i jak mi to dzis wytłumaczył kumpel problem tkwił w tym ze zacinała mi się przepustnica - coś mi tam pogrzebał i efekt jest fantastyczny - wszystko pracuje jak powinno.Pozdrawiam

[ Dodano: Wto Cze 19, 2012 20:44 ]
eczmok - dzięki bardzo , podpowiedziałeś mi idealnie - pozdawiam