Forum Honda NTV

Problemy techniczne - ustawianie gaźników

manius - Nie Mar 13, 2011 08:35
: Temat postu: ustawianie gaźników
Witam.Chciałbym się dowiedzieć jak się ustawia gaźniki w hondzie deauville 650 r.98.To znaczy ilość wykręconych obrotów śrubek regulacyjnych składu mieszanki paliwowej,a także synchronizacji.Wczoraj sciągnołem zbiornik paliwa i okazuje się że niema dostępu do synchronizacji przez airboxa ,brak otworu na wylot przez każdy element filtra.Czyli jak ją wykonać bez airboxa.A także co może być przyczyną po odpuszczeniu manetki gazu strzelanie w tłumniku.Pozdrawiam
tomeczek151 - Nie Mar 13, 2011 08:52
:
Ilość obrotów masz zapisaną w manualu, dla ntv 650 są to 2 obroty, dla deuville nie wiem. Ściągnij serwisówkę i tam będzie podane od ilu obrotów trzeba zacząć regulację. Synchronizację wykonuje się przy pomocy wakuometrów i przy ich pomocy reguluje się gaźniki tak aby w obu króćcach ssących było takie samo podciśnienie. Końcówki wakuometrów wkręca się w cylinder. Znajdziesz przy dolocie takie małe śrubki na imbus. właśnie tam się montuje końcówki od wakuometrów.

W deuville synchronizację robi się bez airboxu.

Tomek
bedur - Nie Mar 13, 2011 18:56
:
To i ja błysnę :cool: bo niedawno regulowałem gaźniki. Ja synchronizowałem "zegarami" i jak je podłączyłem bezpośrednio to wskazówki tak latały że masakra - należy wtedy przed zegarem do rurek podłączyć np. zaworki akwarystyczne i trochę je przykręcić żeby zmniejszyć przepływ powietrza do zegarów (przy regulacji u-rurką, do rurek można wsunąć końcówki igły do strzykawki odcinając samą igłę). pozdro i owocnej pracy :idea:
izywec - Nie Gru 29, 2013 20:46
:
Zaworki dławiące należy umieścić możliwie blisko króćców wkręconych w przewody ssące przed głowicą. Dzięki temu uzyskamy dość dużą przestrzeń powietrzną przed wakumetrami co zaowocuje wyrównaniem impulsów podciśnienia na zegarach. Cykl ssania wypada przecież jeden raz na dwa obroty wału.
RedGuy - Nie Gru 29, 2013 23:26
:
http://hondantv.pl/forum/...der=asc&start=0
Tak jakby ktoś szukał podpowiedzi :wink:

[ Dodano: Sob Paź 11, 2014 23:43 ]
Odnośnie ustawień fabrycznych śrub składu mieszanki:
[img][/img]
Albo coś pokiełbasiłem, albo Honda NT650V Deuville rocznik 1998 ma wykręconą śrubę 1 1/4 obrotu - :???:

[ Dodano: Nie Paź 12, 2014 00:00 ]

Azbach - Sob Maj 16, 2020 19:54
:
Z kad tą serwisowkę ściągnąć? Szukam i szukam i wszystkie linki już nie działają.