Forum Honda NTV

Problemy techniczne - Osiągi ;)

grychu - Sob Wrz 29, 2007 22:09
: Temat postu: Osiągi ;)
Witam, dzisiaj zabralem sie za wymiane plynu chlodzącego w NTV-ce, jak juz zdjalem bak zeby zalac plyn do chlodnicy to stwierdzilem , ze sprawdze sobie czy jest zdlawiona... w dowodzie ma 37KW wiec wychodziloby, ze ma 50KM odkrecilem filtr powietrza i zdjalem gazniki. Faktycznie byla zdlawiona. Zdjąlem krucce, wyjalem metalowa podkladke ze srodka (lekko wysunela sie srubokretem) i wycialem zbedne :wink: nadmiary gumy :lol: . Jestem Ciekaw jakie są wasze doswiadczenia jesli chodzi o predkosci. Przed wycieciem gum moj max 180 km/h w pochyle teraz dochodzi do 200km/h jak poloze sie na baku ( moja waga 70kg).

Pozdrawiam wszystkich. Polecam wszystkim usuniecie tych nadmiarow, malo roboty nic skomplikowanego a przyspieszenie tez lepsze :wink:
Jacek - Nie Wrz 30, 2007 23:17
:
Witam. Też tak zrobiłem motor nie do poznania. Spalanie bez zmian.

Pozdrawiam

Jacek
piluch - Sro Paź 03, 2007 16:56
:
Jeśli to jest kwestia tylko tych gum to ja też zafunduje taką metamorfozę mojej maszynie bo 180k/hm to maks możliwości a wagowo to ja niecałe 70kg.
grychu - Czw Paź 04, 2007 15:31
:
Daj znac jak Ci poszlo i jakie sa zmiany ?? Pozdrawiam
sitars - Czw Paź 04, 2007 15:56
:
Witam

Zastanawiam się tylko, czy po takim zabiegu nie trzeba wyregulować gaźników, ale tak tylko sobie głośno myślę.

Pozdrawiam
Shadok - Czw Paź 04, 2007 18:26
:
W zasadzie powinno się...
Rof - Czw Paź 04, 2007 22:42
:
regulacja jak najbardziej wskazana. Zmienia się przecież ilość powietrza...
punio - Pon Paź 08, 2007 12:24
:
W mojej osiagi koncza sie duzo duzo nizej.



Ale to chyba bardziej o osiagi kierownika chodzi, niz o mozliwosci motocykla. :)

Lampka rozsadku mi sie zapala przed oczami. Chyba ze to juz lampka mojej maksymalnej glupoty :)
grychu - Pon Paź 08, 2007 19:25
:
Ja tez nie jezdze caly czas na maxa, w trasie trzymam zawsze ok 140km/h z taka predkoscia jezdzi sie optymalnie, aczkolwiek nie ukrywam, ze czasami fajnie jest podkrecic troche i powyprzedzac pare samochodow :wink:
bolo28 - Czw Gru 06, 2007 12:19
:
Wystarczy wyciąć nadmiar gumy z kryz czy trzeba jeszcze wyregulować gaźnik czy też wymienić zawory iglicowe w gaźniku? U mnie nie ma żadnej regulacji składu mieszanki w gaźnikach. Z książki napraw wywnioskowałem, że fabrycznie ntv ma zablokowane ustawienia gaźników i jeśli chce się to zmienić i wymienić zawory iglicowe, trzeba rozwiercić w odpowiednim miejscu gaźnik. Jak z tym jest, czy ktoś próbował coś takiego robić? Dajcie znać. Moja ntv ma 37 kW a ponoć można ją odblokować do 44 kW. Zastanawiam się czy warto grzebać. Jeśli wystarczy jedynie zwiększyć średnicę kryz to sprawa jest prosta.
Morgan - Pią Lut 01, 2008 14:52
: Temat postu: odblokowana NTV
Mam pytanie jak zachowuje się moment oraz elastyczność silnika przy takiej zmianie. Czy jeżeli otworze swoją honie z 37 na 44 kW to nie będę musiał jeździć na wyższych obrotach i częścier redukować.
grychu - Pią Lut 15, 2008 13:25
:
Nie masz sie co martwic, bardzo ładnie chodzi z wolnych obrotów. Wycinaj ta zbedna gume :wink:
Morgan - Sob Lut 16, 2008 21:00
:
Witam



Dziękuje kolego za pomoc.

W takim razie przed rozpoczeciem sezonu przy zmianie oleju otwieram wersje na 57 KM :) :D
Krzysiek - Czw Maj 22, 2008 15:52
:
Witam,fruwam VTV-ka od 5 sezonów ,od 4 mam ja odblokowana, fruwa pięknie-po odblokowaniu synchronizowałem gazniki, robie to co sezon,fruwa pieknie ale mam pytanie do Was,czy można dołożyc jeszcze mocy z silnika?bo z tłymika bardzo lekko mozna dodac 1,5- 3KM - tak słyszałem. NTV-ka to super sprzet tylko mocy troche malo:) P.S Fruwam NTV-ka 5 sezonów a dzisiaj po raz pierwszy wszedlem na forum-zgroza:)nie wiedzialem, ze jest taka fajna strona.Pzadrawiam wszystkich NTV-karzy i NTV-karki
kermadec - Czw Maj 22, 2008 16:48
:
Krzyśku - to nie my się spotkaliśmy pod Garażem?
Rof - Czw Maj 22, 2008 18:12
:
Prawdę mówiąc nigdy nie zgłębiałem tajników dodawania mocy w NTV, ale co do wydechu to powiem Ci, że w mojej SV mam zmieniony CAŁY UKŁAD WYDECHOWY firmy vance and hines dedykowany do tego modelu, co w efekcie dało 72 konie na kole, przy czym fabrycznie ma 72 KM na silniku :) A do przeliczenia mocy z koła na silnik to trzeba dodać do tego ok 10%



Tak więc w wydechu siedzi parę ładnych koni, przecież w samej NTV z 60 KM spadło na 50 tylko poprzez normy hałasu czyli wydech.
IrekNTV650 - Pią Maj 23, 2008 00:01
:
Czy ktoś ma może foto jak wyglądają kryzy przed i po operacji "rozdławiania" - czy taka operacja nie powinna być wykonywana idealnie na jednym i drugim gaźniku - przecież muszą dawkować tak samo?
grychu - Pią Maj 23, 2008 23:11
:
Oczywiscie, ze musza byc idealnie rowno ! Tnij jak najblizej krawedzi wytnij wszystko co zbedne a bedzie napewno rowno w jednym i drugim :wink: Pozdrawiam.
Krzysiek - Pią Maj 23, 2008 23:52
:
Nie mam pojecia,czy sie spotkalismy,bywam w roznych miejscach
Marshall - Nie Maj 25, 2008 01:31
:
Na pewno w wydechu silnik zostawia parę koników :? Chciałem swój wydech poddać modyfikacjom (katalizator) ale nie dostałem żadnego odzewu na forum i boje sie być tym pierwszym... Jeżeli macie jakieś doświadczenie odnośnie wycinki kata i układu dopalania to proszę o wszelkie wskazówki.



Założyłem nawet wątek, ale odpowiedzi niestety nie ma :cry:

http://www.ntv.fora.pl/pr...ytanie,372.html
arteek1 - Czw Maj 29, 2008 18:14
:
czy ktoś sprawdzał kolor świec po wycięciu kryz?
zibi74 - Pią Lip 04, 2008 09:47
:
Sprawdze i potem napisze, wczoraj postanowilem sprawdzić w końcu ile poleci po odblokowaniu... (wydech mam bez puszki pod silnikiem) wskazało troszke ponad 200 i mi sie prosta skończyła, ale wir w baku, kolanka od rur czerwone i temperatura prawie max....
tomas19892 - Wto Cze 23, 2009 20:28
:
Witam wszystkich:) Moją NTV tez odblokowalem :) Lecialem nia 190 jak narazie, nurtuje mnie tylko pytanie, moja NTV jest z roku 90, ma zalozone najwieksze dysze czyli 140 i 135. Moje pytanie dotyczy spalania tych modeli, jakie powinno wynosic ? Czy zwiekszanie ilosci powietrza sruba regulacji skladu mieszanki a nastepnie synchro gaznikow poskutkuje mniejszym spalaniem? Poziom paliwa mam juz ustawiony tak jak powinno byc. Narazie podchodzi pod 5 lub 6 L na 100 km przy spokojnej jezdzie. Swiece maja kolor kawa z mlekiem. Pozdrawiam
tomeczek151 - Wto Cze 23, 2009 21:04
:
Mi tam też zawsze koło 5l na 100 km spali. Podobnie jak ty mam wersję w pełni odblokowaną, może warto zajrzeć jeszcze do filtra powietrza? Czy przypadkiem nie jest nazbyt brudny. Jeżeli przesadzisz z dodawaniem powietrza to wypalisz dziury w tłokach.



Tomek
Killu - Wto Cze 23, 2009 21:57
:
Ja mam 50 km i na mojej licznikowo miałem nieco ponad 2zł... Ale nie uważam to za osiągnięcie :(
tomas19892 - Sro Cze 24, 2009 00:03
:
Filtr powietrza jest czysty, musial byc wymieniany. Ustawilem na 3,5 obrotu i synchro. Jak pogoda dopisze to sprawdze jakie swiece i jakie spalanie bedzie.





Spalanie wyszlo 5.4 L na 100 km. Lalem pod korek. Jazda w srednim tempie i dystans nie zrobiony za jednym razem tylko w pare dni po kilkanascie km dziennie,wiec mysle ze nie jest zle na taki silnik. W trasie powinien zejsc ponizej 5 L :)