andrut78 napisał/a: |
Czyli nie spuszczałeś paliwa z gaźników na zimę tylko czekałeś aż paliwo samo wyparuje ? A fe nie ładnie, wstydź się |
RadRas napisał/a: |
a dokładnie filtrem i motorek gasł po paru km. z powodu braku paliwa ... to wystarczyło 5-10 minut poczekać |
Killu napisał/a: |
Jak to filtr za pompą!? A przynajmniej fabryka nakazuje takie połączenie: zbiornik -> filtr -> pompa -> gaźniki.
. |
pikonrad napisał/a: |
Akumulator NTV-ki ma z natury rzeczy jak przystało na mały akumulator znacznie większy opór wewnętrzny niż kilka razy większy opór wewnętrzny akumulatora samochodowego (w szczególności tych od diesli). Prąd rozruchowy to pełna siła elektromotoryczna akumulatora podzielona przez sumę oporu aku i rozrusznika.
Maksymalne moce kręcenia uzyskuje się przy rzruszniku o oporze równym oporowi aku. Projektując rozrusznik łatwo bowiem zrobić go tak aby miał opór jaki chcemy. |
mczmok napisał/a: |
sladek,
To może w gaźnikach zostawało paliwo? Spróbuj zrobić eksperyment zakręć kranik i wypal paliwo z gaźnika-myślę że wtedy nie odpalisz na pewno za pierwszym razem-wypróbowane nie tylko na mojej devi... A może nie masz pompy albo inną która przepuszcza paliwo do gaźnika-sprawna membranowa nie puszcza paliwa i jak go nie masz w gaźniku nie odpalisz tak łatwo bo membrana pompuje powoli i tylko jak silnik chodzi. |
emzet16 napisał/a: |
A tak w ogóle to po cholere odpalać jak jest zimno? |
walus napisał/a: |
I ja dziś zamontowałem nowy filter paliwa oraz pompę po montażu płytki ,którą montował ARTURO . Czarnula odpaliła za pierwszym razem po podłączeniu pompy bezpośrednio z aku napompowała i strzał OCZYWIŚCIE ŚMIGANIE OBOWIĄZKOWE sezon rozpoczęty . |
pappuu napisał/a: |
Jak podpinałeś pompę bezpośrednio do aku |
mateusz napisał/a: |
pogoda jak na razie nie zachęca do jazdy (w trakcie dnia 3 stopnie ) |
andrut78 napisał/a: |
Nie przesadzajcie z tą temp. ja wczoraj jeździłem razem z żoną |