Ciok napisał/a: |
Miłośnicy turystyki motocyklowej od dawna marzą o pojawieniu się modelu NT1100, który były konkurencją dla modelu BMW R 1250 RT czy Kawasaki Ninja 1000SX. Honda potwierdziła, że już niebawem oficjalnie zaprezentuje ten model, dlatego można by rzec, że sen globtroterów na dwóch kołach się ziścił.
https://youtu.be/jml_HFfWlcY |
Scotty_ napisał/a: |
A mnie ciekawi kto i kiedy jako pierwszy przyjedzie nt1100 na Łoje. Kogo obstawiacie? |
powalla napisał/a: |
Ja tam nie czekam na tę premierę z niecierpliwością ... i tak mnie będzie na nią stać tak mniej więcej za 15 lat |
Cytat: |
Lider projektu NT1100
Koji Kiyono, lider projektu, NT1100 powiedział o nowym modelu – W Hondzie mamy duże doświadczenie w spełnianiu oczekiwań klientów, którzy poszukują tradycyjnych motocykli turystycznych. Nasze starsze modele Pan European ST1100, ST1300 oraz NT650V i 700V Deauville przez wiele lat cieszyły się bardzo dobrą opinią i zdobyły sobie lojalnych nabywców. Dlatego, gdy przyszedł czas na zaprojektowanie nowego modelu turystycznego, chcieliśmy stworzyć coś, co odbije się szerokim echem w motocyklowym środowisku i spodoba się zwolennikom tradycyjnych motocykli turystycznych. Chcieliśmy również podnieść tętno kierowcom w każdym wieku i o różnych upodobaniach, którzy szukają prawdziwie nowego i wszechstronnego motocykla jako źródła relaksujących wrażeń. Dlatego właśnie stworzyliśmy nowy model NT1100 tak, by oferował całkowicie współczesne osiągi silnika, miał podwozie zapewniające przyjemność prowadzenia, pakiet nowoczesnych rozwiązań technicznych oraz całkowicie świeżą, wyróżniającą się stylistykę. – zakończył Kiyono. |
Ciok napisał/a: | ||
|
Scotty_ napisał/a: |
I dlatego daliśmy łańcuch, bo lojalni nabywcy Pan Europy i NTV lubili kardana... |
izywec napisał/a: |
Masz całkowitą rację. Nigdy nie lubiłem łańcucha(...) |
grad74 napisał/a: |
Po nawaleniu olejarki i zaczęciu smarowania sprajami (co nie jest tanie - 30 zeta za kilka psiknięć co 300-400 kilometrów) ale jednak nie było regulernego smarowania, łańcuch był ciągle upaprany klejącym glutem i pastą ścierna z drobin piachu. |
grad74 napisał/a: |
A co do informacji o nowej NTVce to nie wiem jaki jest sens skoro faktycznie w mniejszych segmentach jest NC, a w większych Crosstouer? |
rzempi napisał/a: |
Moto Guzzi V85TT co spełniają te 3 proste kryteria |
Toma311 napisał/a: |
Chyba pierwsza polska relacja z prezentacji "nowej, innej devilki": https://www.youtube.com/watch?v=Mf3HLOXtiXI
I jak? |
Toma311 napisał/a: |
Widziałem to-to cacko jakoś w lutym na żywo. Oblazłem, oblukałem, a nie jeździłem; po prawdzie nikt wtenczas nie jeździł.
Uwagi "minusowe" z tego zdarzenia (choć doprawdy, pato-coś-tam nie jestem), od przodu poczynając: - nieregulowana szyba w czasie rzeczywistym; - brak jakiegokolwiek schowka dostępnego dla kierownika; - chude, tandetne podnóżki dla załogi (stanąć na nich podczas jazdy na wybojach będzie mógł człek bezwzględnie wierzący lub ten od pejczyków w alkowie); - nieregulowana wysokość kanapy, dla nikogo z załogantów; - spieprzona pojemność walizek - można je powiększyć w stronę koła, do osi motka o ca. 5 cm każdy. Wtenczas, bez poszerzania zestawu, można by schować po kasku; - no i święta-nad-świętościami-świętość --> brak wała... Tak se paczyłem na te obrazki, czytałem te opisy i nawet przez czas jakiś dopuszczałem możliwość nabycia tego modelu, lecz powyższe przekreśla takie działanie. To są moje spostrzeżenia z punku widzenia turysty, nie zaś "ściganta" lub "kominiarza" - oni mogą mieć inne. Inni turyści, także mogą je mieć. markali I ja lubię napęd wałem. I ja lubię MG. Jednakowoż wyczekam na pojawienie się V100TT (wszak koncepcja V85TT już sprawdzona i jeździ, a silnik właśnie pojawił się w V100). Grzechem wielkim zaniedbania byłoby tego "nie pożenić" ze sobą. A tradycja w postaci MG Stelvio przeca już jest. Poczekam, obaczę... |