Forum Honda NTV

Ogólne - Czas na zmiany

sgtcop13 - Sob Sty 23, 2016 13:45
: Temat postu: Czas na zmiany
Z mieszanymi uczuciami uprzejmie donoszę, że w dniu wczorajszym rozstałem się z moją BeeMką. :???:
Oczywiście rozstanie się z motocyklem będzie tylko czasowe, bo już rozglądam się za czymś do jazdy. Na razie mam kilka typów / cztery / maszyn, które mnie interesują. Niestety nie są to oficjanle forumowe modele i tutaj sypię popiół na głowę.
W każdym razie już informuję, że pewnie będę prosił kogoś z Was o wstępne oględziny motocykla, bo dla mnie wyjazd po sprzęt na drugi koniec Polski, to nie problem pod warunkiem, że jadę do dobrą sztukę.

Tak więc z góry przepraszam, że mogę zawracać komuś dupę. :oops:

Pozdrawiam serdecznie.
mrok31337 - Sob Sty 23, 2016 14:23
:
Za jakimi modelami się rozglądasz?
sgtcop13 - Sob Sty 23, 2016 17:47
:
Coś niezbyt ciężkie, nie wysokie ale sprytne np. Hornet, Fazer, Kawasaki z750. Koniecznie w wersjach N czyli bez plastików i około 100 kucy pod dupskiem.

Wiem, wiem, że w moim wieku i przy mojej wadze powinienem patrzeć na chopery lub wypasione turystyki, no....ale......ja taki inny jestem :mrgreen:
sitars - Sob Sty 23, 2016 19:48
:
Już chyba zapomniałeś co to walka z wiatrem na NTV ;) ;)
Dodaj do tych wersji literkę S, będzie milej, przytulniej. :)
Z wymienionych przez Ciebie miałem z750s, trochę mało tego jest, bo brzydkie/odpychające na zdjęciach. W realu bardzo fajny motocykl, cena też zazwyczaj dosyć niska.
Podaj budżet, jeśli to nie tajemnica ;)
Pozdrawiam
GregorS - Sob Sty 23, 2016 19:56
:
a może :grin: prawie Vmax ;)
sgtcop13 - Sob Sty 23, 2016 19:58
:
sitars, oczywiście masz rację :grin: Jednak bardzo podobają i się "golce" bez plastików. A co do osłony przed pędem powietrza, to mnie nie dotyczy, bo i tak przecież bardzo wolniutko jeżdżę :twisted:

Budżet to może do 9 klocków. A co do marki, to będzie pewnie jak zawsze u mnie- kupuję w końcu coś innego niż szukałem /dotyczy także samochodów/ :wink:
oldmotory - Sob Sty 23, 2016 20:09
:
z 750 :!:

Dobry wybór, Piotr Fronczewski na takim śmiga :shock:

Życzę powodzenia w zakupie!
DorDaw - Sob Sty 23, 2016 21:48
:
Marek a może już czas na goldasa :mrgreen: ?
W końcu to taki mały turystyk :razz:
kermadec - Nie Sty 24, 2016 12:42
:
Tylko nie zapomnij zdjąć z Goldasa 90% owiewek :P .
Kobrzak - Nie Sty 24, 2016 13:07
:
Porównując do Sgtcopowej beemki to faktycznie goldas to "mały" turystyk :D

Sgtcop a co z tą jakąś hondą cb750? :)
sgtcop13 - Nie Sty 24, 2016 14:51
:
CB 750 to jednak już trochę stara konstrukcja a nowsze maszyny są po prostu ładniejsze. Większe moto po prostu odpada, nie chce mi się z takim grzmotem szarpać na postoju czy przy wprowadzaniu do "zimowego" garażu.Motocykla używam głównie do dojazdu do pracy /5 km/ i do krótkich wycieczek od kilkudziesięciu do 200 km. Ponadto w jesieni przejechałem się na R1 i strasznie spodobało mi się liczne stado koni pod tyłkiem :mrgreen:

Nie przypalam się, po prostu powoli rozglądam się za czymś.Tak jak już pisałem być może będzie mi potrzebna pomoc kogoś z Was. Pomimo zmian marek motocykli moim ulubionym i bazowym forum jest właśnie to. :!: :cool:
radzieckii - Nie Sty 24, 2016 16:27
:
Każdy z wymienionych moto fajny, ale każdy ma zady i walety. Dla mnie najlepszy z tego zestawienia jest Hornet. Zwłaszcza 900 ;-) Jakby co, to na terenie Warszawy chętnie pomogę.
sgtcop13 - Nie Sty 24, 2016 17:30
:
radzieckii, wszystko ma swoje zalety a także wady :wink: . Zgadzam się, że Hornety są najładniejsze /silnik wygląda jak dzieło sztuki :cool: / ale dlaczego 900 a nie 600, oprócz różnicy ilości kucyków jakie są jeszcze plusy 900-tki ?

Z góry dziękuję za chęć pomocy. Jeśli będzie potrzeba, to skorzystam.

pozdrawiam
emzet16 - Nie Sty 24, 2016 21:18
:
sgtcop13 napisał/a:
Pomimo zmian marek motocykli moim ulubionym i bazowym forum jest właśnie to. :!: :cool:

I bardzo dobrze,tak trzymać ,Forum NTV jest po prostu najlepsze! :mrgreen:
mrok31337 - Pon Sty 25, 2016 08:37
:
sgtcop13, żona jeździ na Hornecie 600, kozacka maszyna. Siedzi się o niebo lepiej niż na NTV, pozycja jest wyprostowana i wygodna. Steruje się toto myślami. Chcesz skręcić w lewo, skręca, chcesz w prawo, skręca. Jak się wkręci na obroty to istna rakieta :) Wadą jest dosyć mały zbiornik paliwa jak za mocno szalejesz :)
sgtcop13 - Pon Sty 25, 2016 08:58
:
W wolnym czasie przekopuję internet za motocyklami i informacjami o nich. Na razie nic więcej nie będę robił bo pogoda nie pozwala na jazdy próbne. W kwestii marki to chyba skupię się na Hornecie lub Fazerze. Większość Fazerów jest w wersji "S" z owiewką i pewnie ewentualnie przymknę na to oko, bo w razie większej prędkości będzie się gdzie schować :wink:

W każdym razie nie przypalam się, a kasa leży na kupce :grin:

mrok31337 to ty chyba nieźle musisz się nagimnastykować, aby NTV-ką nadążyć za żonką. :grin:
mrok31337 - Pon Sty 25, 2016 09:02
:
sgtcop13, za to na światłach jestem lepszy :D
sgtcop13 - Pon Sty 25, 2016 09:05
:
Gdzieżbym śmiał wątpić :grin:
radzieckii - Pon Sty 25, 2016 09:17
:
Jeżeli chodzi o Fazery, to mi lepiej jeździło się FZS niż FZ6. Więcej momentu na dole, dla mnie wygodniejsza pozycja. FZ6 do 6 tyś. nie jedzie. Za to ma wtrysk. Hornety ładne i nienagannej w prowadzeniu. Tyle, że 900 znowu ma dużo więcej momentu i nie trzeba tak mieszać biegami. Z nim nawet Mroku na NTV miałby problem spod świateł ;-)
mrok31337 - Pon Sty 25, 2016 09:37
:
radzieckii, możliwe, bo 600 też tak ma, że do 6k to tak pierdu pierdu :) Mi się 600tka podoba i cieszę się, że czasami, bardzo rzadko, ale jednak, no może raz w roku, żona da się przejechać :)
sitars - Wto Lut 02, 2016 10:56
:
Czołgiem
Hornet fajnym motocyklem jest, ale jest "mały", niektórym wielkoludom, może to przeszkadzać.
"Łoj Kaźmirz! Wicia wierzchem jedzie..." :)
oldmotory - Wto Lut 02, 2016 12:11
:
sitars napisał/a:
"Łoj Kaźmirz! Wicia wierzchem jedzie..." :)


Nie może być, na kocie? :mrgreen:
Merr-Sonn - Pią Lut 05, 2016 00:34
:
Ja swoją Devi zmieniłem pod koniec zeszłego roku na FZ6 S2 (98KM) wersja N (naked). Różnica jest zasadnicza. Może różnice w stosunku do Devi wyrażę się w punktach:
- jest dużo prostszy w prowadzeniu, jak rower, lżejszy, zgrabniejszy. Devi była "dostojna", cięższa, to robiłem nią pełną manewrówkę na placu
- Devi jest bardzo wygodnym "kanapowcem" z "klawesynem" przed kierownicą. Na Fazim mam wrażenie, że ktoś mi ogołocił moto ze wszystkiego i do kierownicy przykleił budzik :D
- W Devi do 100km/h nie dzieje się nic, jak w polskim filmie, w Fazim przy 120km/h wiatr starał się zrobić ze mnie chorągiewkę doczepioną do kierownicy. Po założeniu szyby sportowej różnica jest duża, 195 już jechałem i żyję :D
- na Fazim od 7500 obrotów mam ogień między nogami, Devi jest "niskoobrotowa", trzeba się przestawić na dźwięk silnika pracującego na wyższych obrotach.
- Fazi ma pewien "myk" przy zmianie biegów (Yamaha tak ma), do przyzwyczajenia, generalnie biegi zmieniają się bardzo wyraźnie, ze stukiem ale pewnie
- Latarnia daje wyraźnie lepsze światło niż Devi
- wskaźnik temp. silnika i różne inne na ekranie
- pozycja kierowcy inna niż na Devi ale też wygodna.
- ilość schowków pozwala na schowanie portfela....

Moje moto:


Kobrzak - Pią Lut 05, 2016 01:44
:
O! A ja byłem święcie przekonany, że cbf 1000 kupiłeś :D
Merr-Sonn - Pią Lut 05, 2016 08:18
:
Kobrzaku
Tak, bardzo chciałem CBF1000 bo to rewelacyjna konstrukcja. Miałem szansę pojeździć nim. Kultura jazdy jest fenomenalna, turystyk pełną gębą. Godny następca Devilki z dużo mocniejszym silnikiem, przepiękną sylwetką. Niestety chyba trafiłem na czas, kiedy na rynku były same wyklepane przystanki autobusowe. Trafił mi się w dobrej cenie Fazi od kumpla z toruńskiego forum. Maszynka z udokumentowanym przebiegiem 10tyś. Nie było sensu się zastanawiać. Tym bardziej, że zabujałem się w nim jak tylko go zobaczyłem :D A już jazda próbna była ugotowaniem mnie na twardo :D
Poza tym oczywiście musiałem go trochę dopieścić. Między innymi bak dostał wzór z mojego kasku (jako, że motorniczy i jego koń to przecież jedno :D )




radzieckii - Pią Lut 05, 2016 13:32
:
Pięknie :-) Personalizacja motocykla to podstawą.
Kobrzak - Pią Lut 05, 2016 14:36
:
To chyba tylko ja jakiś taki dziwny bo nie widzę jakoś devili przerabiać pod siebie.. W sumie co tu przerabiać :D potem nikt nie kupi "bo nie orginalne malowanie, na pewno miał dzwona" :D
Sim - Pią Lut 05, 2016 15:13
:
Coś w tym jest - im więcej customu, tym więcej problemu przy odsprzedaży - przynajmniej w przypadku moto, za które jeszcze można jakieś normalne pieniądze odzyskać - no i takich raczej typowych turystyków (nie dotyczy chopperów/cruizerów i innych proszących się o personalizację).
adamdive - Pią Lut 05, 2016 15:23
:
Kobrzak napisał/a:
To chyba tylko ja jakiś taki dziwny bo nie widzę jakoś devili przerabiać pod siebie.. W sumie co tu przerabiać :D potem nikt nie kupi "bo nie orginalne malowanie, na pewno miał dzwona" :D


Przecież i tak miała, więc maluj nie krępuj się ;-)
Brt - Pią Lut 05, 2016 16:04
:
Jeśli wychodzisz z założenia, że będziesz chciał sprzedać motocykl, to faktycznie nie ma to sensu. Kasa wyrzucona w błoto.

Jeśli jednak jest on dla Ciebie czymś więcej, wtedy budujesz go pod siebie...
Krzysztof_nowy - Pią Lut 05, 2016 16:04
:
Kobrzak napisał/a:
To chyba tylko ja jakiś taki dziwny bo nie widzę jakoś devili przerabiać pod siebie.. W sumie co tu przerabiać :D potem nikt nie kupi "bo nie orginalne malowanie, na pewno miał dzwona" :D


Naklejki "gietei" "emtrzy", ""PJONIER"" napędzą kupców i podniosą wartość :twisted:
Merr-Sonn - Pią Lut 05, 2016 17:13
:
Eee tam. Ja lubię mieć coś niekonwencjonalnego. Czy wszystkie moto musza wyglądać tak samo ? Na zlocie łatwiej znaleźć, przykuwa wzrok, customy żadziej kradną bo problem ze sprzedażą ( chyba, że na części). Poza tym satysfakcja z posiadanoa czegoś unikalnego. W tym wypadku wszystko jest zrobione folią więc nie ma problema z "odcustomizowaniem".
sgtcop13 - Pią Lut 05, 2016 18:17
:
Panowie , każdy ma to co lubi :grin:

W trakcie zakupów przymierzyłem się do CBF 600 /większa owiewka i kuferek oryginalny Hondy pod kolor/ moto fajne,nie wytyrane, tylko gumy do wymiany. Przejechałem się tym i co? A no po prostu nuda, nuda, nuda. Jakby to miało silnik elektryczny, co prawda bardzo mocny, ale bez charakteru. Moto prowadziło się inyuicyjnie, samo jedzie i samo skręca kiedy sobie tego życzę. Ale kużwa, bez charakteru :???:

Za to Fazer to inna historia. Oczywiście wersja N, bo dla mnie o niebo ładniejszy a poza tym w plastikach mi nie do twarzy :grin:
Faktem jest, że pęd powietrza urywa łeb przy samej d....e. Dlatego opylę pług /który mi szpeci moto, a zapodam sobie owiewkę, aby się za nią chować, gdy zachce mi się pogonić kucyki :twisted:

Zabawka pod linkami niżej;

https://drive.google.com/file/d/0B1DWZrwhWKyyem5UcWVkRzFxN1E/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B1DWZrwhWKyyZzlCX0JrSGpKeEU/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B1DWZrwhWKyySlgweDV1MW9RSTQ/view?usp=sharing


Pozdrawiam
Merr-Sonn - Pią Lut 05, 2016 19:08
:
Gratuluję zakupu !! " Będzie pan zadowolony.."
Maszynka stworzona do uprawiania frajdy w czystej postaci :) .
Owiewka generalnie psuje wygląd łobuza ale na dłuższą trqsę nieodzowna. Wybór moto świetny. CBF600 to inna klasa motocykla. Faktycznie na nim można usnąć :) Natomiast CBF 1000 to juź poważna zabawka.
Kobrzak - Sob Lut 06, 2016 08:50
:
Cytat:
Naklejki "gietei" "emtrzy", ""PJONIER"" napędzą kupców i podniosą wartość


Jak nakleje 3 paski to z Rosiji bedą walić drzwiami i oknami :D
sgtcop13, paaaaaaanie, ładny sprzęt! :D
Merr-Sonn - Sob Lut 06, 2016 10:49
:
Jak nakleisz te 3 paski to nie zapomnij o napisie "ADADIS" :D
radzieckii - Sob Lut 06, 2016 20:05
:
Z customem to trochę jak z tatuażem. Jedni robią, bo chcą i im to spać po nocach nie daje, inni wzdrygują się na samą myśl. Poziom trudności też zbliżony. Jedno i drugie łatwo spieprzyć, a trudno zrobić dobrze. FZ ma bliżej do Horneta, niż CBF. Grunt, żeby dawał frajdę. Gratulacje :-D
sgtcop13 - Sob Lut 06, 2016 20:18
:
Jak nie będzie dawał "frajdy" albo się znudzi to znów przyjdzie "czas na zmiany" :mrgreen:

Na razie czeka mnie posprawdzanie podzespołów, płyny etc, a potem badanie techniczne, papiery i rejestracja. Nie będę się bardzo śpieszył, bo jak wytoczę go z ciepłego zimowego garażu to już pozostanie w letnim aż do zimy.

Zmieniając kiedyś NTV na Beemkę musiałem się przyzwyczaić do łańcucha, ale w beemce była chociaż "centralka". W Fazerze jest tylko "kosa" :???: , biorę się za zrobienie stojaka. Spawarka i szlifierka w ruch :mrgreen:

pozdrawiam
oldmotory - Nie Lut 07, 2016 09:28
:
sgtcop13 napisał/a:
biorę się za zrobienie stojaka. Spawarka i szlifierka w ruch :mrgreen:

Radość tworzenia!
Gratuluję zakupu i życzę szerokości! :smile:
Rotmistrz - Wto Lut 09, 2016 17:30
:
Merr-Sonn napisał/a:
Eee tam. Ja lubię mieć coś niekonwencjonalnego. Czy wszystkie moto musza wyglądać tak samo ? Na zlocie łatwiej znaleźć, przykuwa wzrok, customy żadziej kradną bo problem ze sprzedażą ( chyba, że na części). Poza tym satysfakcja z posiadanoa czegoś unikalnego. W tym wypadku wszystko jest zrobione folią więc nie ma problema z "odcustomizowaniem".


Bardzo ciekawy projekt. Fazi wygląda fajnie, nawet bardzo fajnie. A Twoja Devi trafiła raczej w dobre ręce :mrgreen: