brzy napisał/a: |
Witam,
borykam się w problemem wysokiego spalania (około 5,7l na 100km przy flegmatycznej wręcz jeździe) Wymieniłem filtr powietrza, który mógł być przyczyną lecz motocykl w dalszym ciągu bez zmian. W obudowie filtra zauważyłem, że zbiera się benzyna. Zastanawiam się czy to normalny objaw. |
Michał0775 napisał/a: |
Może też mieć licznik w milach, ale tarczę w kilometrach
Nauka zna takie przypadki. Sprzedając motocykl z Anglii handlarz woli zmienić tańszą tarczę, niż droższy cały zespół liczników. |
GhoustDragon napisał/a: |
A jak dużo jest tam tego paliwa? |
brzy napisał/a: |
Co do synchronizacji i ustawienia gaźnika |
GhoustDragon napisał/a: |
Ja mam to rozebrane, więc na dniach mogę fotki wstawić. |
Kobrzak napisał/a: | ||
Jakbyś dał radę wstawić to super. Od razu mógłbyś opisać pod zdjęciami to i owo co ważne - o ile to nie problem |
Kobrzak napisał/a: |
Zaworek iglicowy i membrany, bo jeśli masz dobre to chciałbym porównać z moimi |
GhoustDragon napisał/a: |
W takim razie muszę gaźniki wybebeszyć. |
Kobrzak napisał/a: |
Ostatnie moje laickie pytanie: Czy pływak, iglice itd trzeba jakoś specjalnie potem ustawiać? |
Kobrzak napisał/a: |
Mój filtr w porównaniu z Twoim to wygląda jakbym go polał benzyną |
Kobrzak napisał/a: |
Zaczynam się zastanawiać czy nie wywala mi oleju jakoś czy coś. Jutro jadę robić gaźniki i popatrzę dokładnie co to jest bo wtedy chwilowo olałem - miałem mało czasu na olej w lagach i uszczelniacze.
Jeśli to olej to co wtedy? |
Cytat: |
VALVE ASSY AIR INJECTION CONTROL - Podciśnieniowy zawór sterowania powietrzem na biegu jałowym.
Zawór przełączający jest zazwyczaj wyposażony w pojazdach do sterowania gaźnikiem przy zmniejszaniu prędkości rykoszetem. Podczas hamowania na silnikach gaźnikowych, zbyt duża ilość paliwa dostaje się do układu wydechowego.Dodatek powietrza do tego paliwa bogatej atmosfery może spowodować eksplozję, która może doprowadzić do uszkodzenia układu wydechowego.Zawór przełączający włącza przepływ powietrza z wylotu spalin do atmosfery, gdy wykryje hamowania.Zawór przełączający używa rozdzielacza sygnału próżniową do określenia hamowania. Większość systemów wtrysku paliwa nie wymagają zawór przełączający, które są w stanie zamknąć przepływ paliwa podczas hamowania. |
tomeczek151 napisał/a: |
To nie to. |