| mariusz650 napisał/a: |
| ten wzrost mocy jest faktycznie odczuwalny na szosie |
| mariusz650 napisał/a: |
| cały problem polega na tym,że na 650 mam trchę kłopotów z nogami i tak się zastanawiam, czy może kanapa w 700 powędrowała deczko wyżej? |
| tosik napisał/a: |
| kładł nogi na crash padach |
| Puzon napisał/a: |
| Jakim cudem nie posiada regulacji, skoro moja z 2006 posiada?? najprawdopodobniej masz ją w położeniu najwyższym, musisz zdjąć plastikowe osłonki i odkręcić śrubki... |
| Jacenty napisał/a: |
| Największy argument ZA NT700 jeżeli porównujemy ją do NT650: brak alternatywy. Nie ma innego takiego motocykl który:
1. Jest, co najmniej w miarę, ekonomiczny - spalanie i koszty napraw 2. Jest wygodny w trasie 3. Jest poręczny w mieście, stosunkowo mało waży, na co najmniej niezłe hamulce 4. Jest na wałku 5. Jest na wtrysku, ma co najmniej niezłą reakcję na gaz Ostatnio ujeżdżam FJR z 2002 która waży ponad 280 i która miała być godnym następcą NT650 - jak na razie podoba mi się w FJR tylko moc i brak reakcji na pasażera - idzie tak samo z i bez plecaczka (no i odpinane kufry, ale to drobiazg bo kufry z płytkimi pokrywami też mi nie przeszkadzały). |
| Cytat: |
| wszyscy będą zadowoleni - producent, bank, dealer i TY |
| Jacenty napisał/a: |
| może zastąpić NT700: to nowa yamaha super tenere |
| mrok31337 napisał/a: |
| A co z Hondą NC700X? |
| sladek napisał/a: |
| scorpio70, pojedzie jak wszystko inne - gorzej jak się wypier.....li będziesz w plecy na sporą sumkę. |
| sladek napisał/a: |
| Wg mojej oceny Deauville nie nadaje się poza asfalt wcale. |
| markali napisał/a: |
| jest bardzo dobrym motocyklem |
| KBdrums napisał/a: |
| Odpowiedział, że ten model sprzedawał się świetnie |