TomekRC33 napisał/a: |
Wszystkie podstawowe rzeczy przejrzałem osobiście z ojcem chyba z 3 razy. M.in. gazniki(oprócz czyszczenia 2 membrany wymienione) , świece nowe( spalana mieszanka idealna -kawa z mlekiem , moto nie dymi , ma pełną moc , zawsze zapala, kable przejrzałem wraz z cewkami, wymieniłem olej , filtry , sprawdziłem luzy zaworowe, zrobiłem 2 razy synchro, tym razem na profesjonalnych waku rtęciowych. Sprawdziłem wydech,linki, bak, wymieniłem filtr powietrza, sprawdzałem działanie pompy paliwa, i myślę, że spokojnie jeszcze coś by się znalazło. Tak jak pisałem, motocykl ma pełną moc (katalogowe 180 rozwinął), odpala od pierwszego, trzyma obroty, pali normalne ilości paliwa |
izywec napisał/a: |
P.S. Najprecyzyjniejszą synchronizację otrzymujemy przy pomocy " U rurki" z olejem a następnie przy pomocy precyzyjnych wakumetrów z rurką Bourdona. Wakumetry rtęciowe są daleko od tych pierwszych bo rtęć jest ciężaru 13,5 co w stosunku do oleju w U-rurce daje przy różnicy poziomu o 1 mm w wakumetrze rtęciowym dla U-rurki olejowej : 13,5/0,85 = 15,9 mm. Jak dla mnie to zbyt mało dokładne synchronizowanie .
Jak to robić to sobie poszukaj w naszym portalu - są tam dokładne opisy. |
Zbychu napisał/a: |
Ta "U rurka" wcale taka dokładna nie jest, tym bardziej z olejem, który dzięki swej lepkości osadza się na ściankach i potrzebuje czasu na całkowite spłynięcie. |
izywec napisał/a: |
Proszę bez obrazy i tym zamykam dyskusję na ten temat z mojej strony. |
Ciok napisał/a: |
NIe jedziecie za daleko? Już od paru postów nic nie rozumiem.
Ja wiem, że jak się spotka dwóch inżynierów to ciężko zrozumieć. |
izywec napisał/a: |