| tomeczek151 napisał/a: |
| Co jest drogiego w eksploatacji BMW? Z mojego doświadczenia jest taniej niż ntv... |
| markom13 napisał/a: |
| A moja NT700 na zagranicznych autostradach spaliła 3.5ltr/100km i za to ją kocham |
| Jacenty napisał/a: |
| To, co najbardziej przeszkadza to niekulturalna praca silnika FJR (jak dla mnie) i badziewny dźwięk seryjnych wydechów, długie nagrzewanie na wysokich obrotach (wtrysk i komputer) - w Hondzie było można szybciej zamknąć ssanie. No i nt.: ssania - wir w zbiorniku i drenaż kieszeni na stacji. |
| Jacenty napisał/a: |
| Skrzynia pracuje fatalnie i ponoć wszystkie tak mają - podobnie stacyjka. |
| Parabiker napisał/a: |
|
Jak ktos ma pytania co do FJR po lifcie to smiało. Chętnie odpowiem a i koledzy co mieli okazje pośmigac na mojej FJR tez mogą cos na ten temat powiedzieć |
| Cytat: |
| nie zgodzę się z Tobą |
| Cytat: |
| tez się nie zgodzę |
| Jacenty napisał/a: |
| IMO grzeje się długo. Zużycie paliwa: Twoja fujarka pali max. 4,5 /100? |
| Jacenty napisał/a: |
| jak stoją ekipą na skrzyżowaniu i wrzucają jedynkę to słychać jedno wielkie pierdolnięcie" i z tym się raczej zgadzam - wrzucić jedynkę BEZ tego "efektu" to WIELKA sztuka |
| Cytat: |
| moja to rocznik 2008 |
| Cytat: |
| Czy ja gdzieś napisałem, że pali 4,5 l? |
| Cytat: |
| Nie mam zamiaru przekonywać Cię, że moja racja jest mojsza |