Cytat: |
http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=31&t=2402 |
suriel napisał/a: |
Poprawcie mnie, są dwie cewki, każda odpowiedzialna za jeden cylinder, jedna cewka znajduje się koło termostatu na główce ramy a druga nie jestem pewny gdzieś za tylnim cylindrem. Jak je zweryfikować czy są wporządku?
|
suriel napisał/a: |
Otóż, jakiś miesiąc temu wszystko było ok, przychodzę wczoraj odpalam ntv i pojawia sie problem. Wygląda na to, że mogtocykl na przemian raz pracuje na dwa cylindry a raz na jeden przy czym taka zmiana następuje co kilkanaście sekund. Podczas jazdy objawia sie to tym, że jadąc ze stałą prędkością i stałymi obrotami po chwili spada moc motocykla a za kilkanaście sekund wzrasta do normalnej. Na biegu jałowym można zauważyć, że po spadku mocy (praca na jeden gar) obroty na obrotomierzu spadają by po chwili gdy drugi gar załapie wzrosnąć do prawidłowej wartości. Zmienia się też odgłos pracy silnika.
|
Michał0775 napisał/a: |
......Mechanik mógł też niestarannie założyć jeden z łączników między gaźnikami a obudową filtra powietrza. Guma tych łączników potrafi mocno stwardnieć i praktycznie może nie być możliwości aby uszczelniały połączenie. Łapie wtedy lewe powietrze. Wiem, bo sam je wymieniałem na nowe przy wiosennym serwisie. |