Forum Honda NTV

Ogólne - Lakiernik - pytania.

vasiliy - Nie Maj 10, 2009 13:21
: Temat postu: Lakiernik - pytania.
Witam

Noszę się z zamiarem oddania baku do malowania (nie NTV, tylko Virago).

Czy ktoś korzystał z usług lakiernika?

Jakiego rzędu są koszty wymalowania baku, biorąc pod uwagę dostarczenia we własnym zakresie mieszanki lakieru i lakieru bezbarwnego?

Znacie dobrych lakierników? Najlepiej z okolic Krakowa, Rzeszowa lub Lublina.

Z góry dzięki za każdą odpowiedź bo w temacie jestem zupełnie zielony,

Pozdrawiam
Skorpionwr - Nie Maj 10, 2009 13:46
:
Jak dobrze pójdzie to pod koniec tygodnia odbiorę od lakiernika swoje plastyki i bak, wtedy będę wiedzieć ile to kosztuje. Z braku czasu przez lakiernika nie malowałem zimą a później to ja miałem deficyt w czasie, zresztą teraz też nie jest o wiele lepiej.

Pozdrawiam.
vasiliy - Nie Maj 10, 2009 14:17
:
Czy lakiernik podawał Ci już jakiekolwiek przybliżone koszty? Np. za mieszankę?

P.s. Jak odbierzesz już wszystko pod koniec tygodnia to daj znać co i jak :)
Skorpionwr - Nie Maj 10, 2009 14:27
:
Znam go od lat. To jest najlepszy lakiernik samochodowy w okolicy najtańszy w związku z tym też nie jest ale robi bardzo dobrze. Jak zapłacę to będę wiedzieć ile i oczywiście dam Ci znać.

Pozdrawiam
Killu - Pon Maj 11, 2009 02:00
:
Vasiliy, masz wiadomość na PW :wink:
vasiliy - Pon Maj 11, 2009 02:12
:
Dzięki :>
Killu - Pon Maj 11, 2009 02:15
:
Non problemo :wink: Mam nadzieję, że kontakt się przyda! Jeżeli będę malował aerograficznie mojego bajka, to jadę z nim do Lucas 'a :wink:
wally - Wto Maj 12, 2009 10:58
:
robisz szparunki w virowce na baku ?
vasiliy - Wto Maj 12, 2009 11:07
:
Jest to XV 750 SE z roku '83 - w oryginale nie ma szparunków :wink:

Pozdrawiam
wally - Czw Maj 14, 2009 00:23
:
mam taka z 85 sama i posiada, nawet xs starsze niz 83 maja szparunki

http://www.fotosik.pl/sho...ea8a1edba67c88f
vasiliy - Czw Maj 14, 2009 01:09
:
Moja nie ma szparunków, lakier jest na 100% oryginalny.

[/url]