Forum Honda NTV

Ogólne - Pytanie o honde deauville 650

damikss - Sob Mar 07, 2009 22:21
: Temat postu: Pytanie o honde deauville 650
Witam jako ze sprzedaje moje kawasaki vulcanik postanowiłem rozglądnąć sie za czymś co:będzie

napedzane walem lub pasem ,

bedzie malo palic,

bedzie bezawaryjne

bedzie dobrze sie prowadzic w zakretachn

funkcjonalne itd.smile.gif

jazda w miescie i traski z nasza ekipa forumowa jak i sam smile.gif)) czyli do 400 km dziennie:)



bardzo spodobal mi sie lekki turystyk honda deauville 650 . niestety nie widzialem tego motocykla na zywo tym bardziej nie jechałem, czy ktos moze kto posiada cos takiego moze opisac dobre i zle strony tej maszynki ,awaryjnosc, pozycja za kierownica(mam 175 cm 90 kg wagi) na motocykl moge przeznaczyć do 14 tys







ewentualnie na co zwracac uwage w tym modelu przy kupnie co ulega najczęstszym awaria



Moze ktos z okolicy ma takie cos na sprzedaż lub udostępnił by do samego oglądnięcia.



co ile dokonuje sie regulacji luzu zaworowego(czy jest na śrubki czy na plytki:?:)



ogolnie czy motocykl nie jest za maly nie jestem jakis wielki ale nie chcial bym wyglądać jak jak na małym psie.
ruthi7 - Nie Mar 08, 2009 02:15
:
Witam Kolego!

Możesz troszkę przewertować forum, było już kilka podobnych pytań. Może tam uda Ci się coś znaleźć.



Ewentualnie w tegorocznym styczniowym "Motocykl-u" był artykuł o Devilce.

Wklejam skany, możesz zaczerpnąć garść informacji. [należy kliknąć na miniaturki]



Pozdrawiam

ruthi7.



http://www.fotosik.pl/sho...93b53ea69b1dd38 http://www.fotosik.pl/sho...5cc767cde5ac1b8 http://www.fotosik.pl/sho...956f96737eca576



http://www.fotosik.pl/sho...0a38f11a1134b2b http://www.fotosik.pl/sho...f9e052373c2cc9b http://www.fotosik.pl/sho...d05079a2d223bcf http://www.fotosik.pl/sho...6751fa796b51b41
Marcin - Nie Mar 08, 2009 09:46
:
He he miałem zaproponować te same skany tylko że mam w PDF i mogę na maila przesłać. Ja mam 173 i ważę 80 kg i daję rade. Pozycja fajna, sympatyczna. Moto mało pali, ale czy to jest lekki turystyk? - hmmm było nie było ćwierć tony he he. Wagę masz słuszną to sobie poradzisz :) Ja przed zakupem też nie siedziałem i nie jeździłem. Udało się i trafiła sie bardzo fajna Devi. Z 14 tyś możesz porządzić i kupić młody model. Ja miesiąc temu za 2001 dałem 11 000 zł zarejestrowaną i opłaconą do października. W poszukiwaniu polecam zimną głowę i rozwagę.
damikss - Nie Mar 08, 2009 12:32
:
masa to nie problem moj vulcanik wazy podobnie wiec nie bedzie problemu slyszalem opinie ze lubia siadac pompy paliwowe, bede przesiadal sie z 50 km rzedowki czy uwazacie ze dewilka nie bedzie zbyt slaba? z drugiej strony v ciagnie od dolu . u mnie zeby byla moc musze pokrecic na 8-9 tys obrotow:)
ruthi7 - Nie Mar 08, 2009 12:39
:
Ja wcześniej jeździłem prawie 100 konnym Fazerem i po zmianie uważam, że to kwestia dopasowania. Czy Ci będzie brakować mocy??Hmm...na pewno będzie jej mniej. wszystko zależy o czego chcesz wykorzystywać motocykl. Szybkie sprinty i Vmax to nie najmocniejsza strona NTV-ek, jednak te 57 koni i moment silnika V2 pozwolą nadal być szybszym od puszek. Odczuć brak mocy ewidentnie można podczas jazdy z pasażerem (obładowanym moto) lub w prędkościach powyżej 140km/h. Ale sądzę, że podobne zjawisko miałeś w Vulcanie :wink:
Cambell77 - Nie Mar 08, 2009 13:05
:
Pompy to prawda, lubią padać w motocyklu, ale to nie problem, ja zdecydowałem się że ominę pompę i jeżdżę już drugi sezon i narazie mi odpowiada. (a poza tym nie mam kasy 200zł aby wyłożyć na pompę używaną która nie wiadomo czy będzie sprawna.)Ktoś pisał o przełączniku i to jest dobra sprawa, ale blaszki w pompie muszą być w dobrym stanie.
lotnik - Pon Mar 09, 2009 12:20
:
Miałem, jezdziłem , dbałem o nia bardzo, picowałem i sprzedałem. Był to rocznik 2002 model z CBS. Przebieg 56000 i nic sie nie psuło. Mało paliła, do 6 litrów, dobrze sie prowadzi, dobrze chroni przed wiatrem a nawet deszczem (miałem turystyczną szybe) Pozycja wygodna, kilkuset kilometrowe traski z żoną nie robiły problemu.



Jak będziesz kupował to polecam model z CBS. Zwróć uwage czy nie ma wycieków, jak pracuje i sie wkreca silnik. Ostroznie podchodz to niskich przebiegów. Jak to będzie rocznik 2003 czy starszy i przebieg 20000km to juz bardzo ostroznie.

Motocykl produkowany jest w Hiszpanii i często stamtąd przewożą do Polski, byłęm tam troche i zwracałem uwage na przebiegi i naprawde tam sie jezdzi kilkuletnie moto mają nawet po 100000km . Widziałem BMW z przebiegiem 328000km



Nie wierz w historyjki ze jeżdziła ty 80 letnia seniorita tylko w niedziele na spotkania kółka różańcowego
aftys6 - Pon Mar 09, 2009 13:35
:




Napisze trochę nie w temacie.

Cholernie mnie śmieszą na allegro przebiegi rzędu 35-40 kkm w motocyklach 10 lenich nie wspominając o 15-20 latkach.

Ale większość polskich handlarzyn to pasożyty co żerują na naiwności ludzkiej.

Nie wiem jak trzeba jeździć żeby zrobić 3-4 tys na rok. W 2008 na same dojazdy do pracy poszło mi przez sezon 5 tys km. Dorzucając jedna daleką wycieczkę, parę zlotów, przejażdżki po okolicy mam już 17 tys.



A pomyśleć ile może zrobić taki niemiec czy francuz co normalnie zarabia :twisted:
damikss - Pon Mar 09, 2009 17:40
:
mam pytanko bo tak przegladam allegro a ten motor jest jakies 500 km odemnie czy ktos moze zna ta maszyne>?



http://www.allegro.pl/ite...ille_2004r.html
Killu - Pon Mar 09, 2009 18:21
:
Coś za tanio mi się wydaje jak na zarejestrowany sprzęt z tego roku i z taką ilością dodatków... A może poprostu okazja :wink:
lotnik - Pon Mar 09, 2009 23:06
:
Aftys masz racje. To że w Polsce naprawde mało jezdzac robimy 5 czy 10 tys km w sezonie czyli przez powiedzmy 5 miesiecy to w Portugalii, Hiszpanii, Włoszech itp jeżdzi sie cały rok!!! i dużo wiecej niż u nas. Moze nie tyle mają tu znaczenie większe zarobki co klimat, tradycja i korki w miescie.

Jako motocyklista zwracam szczególna uwage na moto, a szczególnie na przebiegi jak jestem gdzieś za granicą, a w tym roku byłem w kilku krajach gdzie pogoda pozwala na dłuzsze jezdzenie i widziałem ile mozna przejechać . Uwierzcie mi że w 5 letnim moto 100000km to jest mało tyle to Hiszpanie robią na skuterkach 50cm.

A jak takie moto przekwoczy granice naszego kraju to automatycznie młodnieje do 20 tys km.

Jest tez w tym nasza wina bo duzo ludzi sie nie zna i patrzy tylko na przebieg. Jak sprzedawałem swoją Deauwille z przebiegiem 56000 to jak mówiłem jaki ma przebieg to juz ludzie nie chcieli nawet przyjechać zobaczyć moto a było naprawde wyjątkowo zadbane.
tomeczek151 - Pon Mar 09, 2009 23:20
:
Hmm czyli wnioskując z tego co mówicie, moja która ma niecałe 70k km jest już totalnym szrotem. I jestem frajerem że specjalnie wziąłem motocykl z przebieg w miarę możliwym (62k km).



A ja głupi zawsze sądziłem że to jest przebieg dosyć mały jak na ten rocznik :D Ehh chce ktoś kupić NTV-kę po cenie złomu? :P w środę będzie mieć nową oponę także się opłaca :P



Tomek
ruthi7 - Pon Mar 09, 2009 23:47
:
Panowie temat przebiegów to temat rzeka, najlepiej na nowy temat. Ja jednak nie proponował bym wrzucać wszystkich do jednego wora. Możecie wierzyć lub nie, ale w zeszłym roku sprowadziłem GSX600F jajko z 2001 roku z przebiegiem 2900km (!!!). Moto miało jeszcze oryginalne opony z DOT-em z tego samego roku i stan ogólny również na to wskazywał. Da się znaleźć motocykl z rozsądnym przebiegiem, ale trzeba szukać. Wiem, że gdybym miał żyć ze sprowadzania motocykli to by się nie dało, bo albo musiałbym ciągnąć bitki albo kręcić liczniki aby to się sprzedawało. Po prostu musiałbym brać jak leci. A tak przeglądam ogłoszenia/giełdy i jak się trafi coś rozsądnego to kupuje, uskładają się 2 - 3 sztuki to lecą do PL. I z ręką na sercu w ani jednym motocyklu nie tknąłem licznika o malowaniu czy szpachlowaniu nie wspominając... jest tylko dodatkowa forma zajęcia/dochodu.

Kiedyś odezwał się do mnie gość prowadzący komis w PL. Chciał abym sprowadzał dla niego motocykle do komisu (uszkodzone). Wcześniej działał na zasadzie wyjazdów weekendowych. Dojeżdżali na sobotę/niedziele brali co było w komisach, firmach ubezpieczeniowych i powrót do PL. Tak nie ma szansy wyszukać czegoś zadbanego, ładnego. Może od razu odpowiem, że odmówiłem współpracy !

Drugim przykładem może być moja Reverka zakupiona z przebiegiem 14 kmil rocznik 1990.

Tak więc nie piszcie, że to niemożliwe bo zdarzają się okazje. Nie każdy mając motocykl używa go jako jedynego środka transportu. Czasem to tylko "zabawka" na weekend...
aftys6 - Pon Mar 09, 2009 23:54
:
Mam siorkę w niemczech, niedaleko od niej jest salon - komis Hondy.

Raz wpadłem zobaczyć co mają tam ciekawego i mi kopara opadła :shock:

Stała NTV, rocznik chyba 93 albo 95 i cena była UWAGA 2,5 ty ojro, nastukane miała blisko 200 tysięcy a silnik mruczał jak kociak :D .

Motocykl był wyjątkowy, rama, felgi i duża część elementów byłą w chromie, malowanie aerografem imitowało jakiś kamień, marmur czy coś takiego.

Nie wspomnę o takich bajerach jak frezowane sety podnóżek, elementy carbonowe.



Oddał ją pierwszy właściciel do ów komisu a w zamian wziął nowego Goldasia z dopłatą oczywiście ;]

Jakbym miał wtedy dudki to by była moja jak nic i nikt nie miał by ładniejszej rewerki na świecie ;p
lotnik - Wto Mar 10, 2009 00:31
:


No pewnie ze sie da znalezć coś z małym przebiegiem.

Jak pisałem kilka postów wyzej i co Ty teraz mówisz to DOT na oponach!!!

Zwracać na to uwage bo moto z przebiegiem 20000 powinno mieć albo łysawe orginalne opony albo nówki.

W styczniu jak kupowałem Varadero z Belgii rocznik 2004 normalnie igiełka ale nie mogłem uwierzyć w przebieg 21000km ale przekonał mnie właśnie DOT opony, opona była wyprodukowana w 2004 roku i był to dokładnie ten model opony i bieżnika który był na pierwszym montarzu więc przebieg orginalny.



Najprościej wejść tn tu: http://suchen.mobile.de zobaczyć jakie są przebiegi i jakie ceny. Skoro w NIemczech Deauvilla z 2000r i przebieg 75000km kosztuje 3300 euro to skąd handlarze mają moto w Polsce z tego samego roku z przebiegiem za 9000zł ???

Już jasne?
damikss - Wto Mar 10, 2009 21:15
:
zastanawiam sie czy to mega okazja

http://allegro.pl/item579...jestrowany.html

czy jakis wal dzwonilem do kolesia twierdzil ze tylko cacy tyle ze to znowy 300 km odemnie co sadzicie po fotkach?
aftys6 - Wto Mar 10, 2009 21:21
:




pozatym że był malowany to moze być OK;]

Musiał go jakiś pustak malować . zobaczcie jak ma naklejki ponaklejane ;D

mało z krzesła nie spadłem jak to zobaczyłem :D



Hmmmm, a czy w 2003 nie montowano już CBS ?? i Zacisków Nissin ?? Bo tutaj widzę zaciski brembo bez CBS



Już sprawdziłem w motocyklu. CBS dali w 2002 roku :) a o krzywo naklejanych naklejkach nie ma mowy :D
sladek - Sro Mar 11, 2009 00:49
:
Jak na mój gust to maszyna jest z 2001 roku. 2003 rok to co najwyżej pierwsza rejestracja.

Wg haynesa kolor Tasmania green metalic ( taki jak ta sztuka ) szla 2001 i 2002 rok a brembo do 2001. Wynika z tego ze jest to moto z 2001 roku.



Nie jest to jeszcze powód do odrzucenia możliwości zakupu ale razem z faktem że sprzęt był malowany hm......



Dodatkowo jako minus uznał bym to że moto zostało sprowadzone w sierpniu zeszłego roku a już idzie na "handel". ( czyżby powypadkowa ?? )

Zdecydowanie zalecam szczególną ostrożność przy tej sztuce :)
damikss - Sro Mar 11, 2009 07:35
:
dziekuje koledzy sam bym sie na tym nie poznal
Marcin - Sro Mar 11, 2009 08:47
:
Naklejki mają miszcza !!! Powinna być naklejka na błotniku jeśli to niby 2003. Ja jak szukałem moto a było bardzo daleko prosiłem znajomych którzy mieszkali niedaleko by podjechali i obejrzeli motocykl i tak odrzuciłem 3 deauvillki. Po swoją jechałem 250 km i co najśmieszniejsze w ciemno. Nie śpiesz sie spokojnie podchodź do zakupu.
damikss - Sro Mar 11, 2009 22:36
:
niestety moja okazja z bialego stoku wczoraj sie sprzedla ocencie ten motocykl po fotkach jesli mozecie



http://www.otomoto.pl/ind...how&id=M1096888
ruthi7 - Sro Mar 11, 2009 22:55
:
Moto już omawiane w dziale "ogólne" z komisu w Częstochowie...czhyba nie za pozytywnie się o nim wypowiedzieli.



edit:

http://www.ntv.fora.pl/og...okolic,723.html
wally - Sro Mar 11, 2009 23:24
:
przy okazji zapytam o honde z Wrocka, ten przedni blotnik nie wydaje sie wam jakis dziwny ? Szkoda ze nie mieszkasz blizej, obejzalbys sobie moja devilke z 99, mam ochote na bmw 1150gs a wlasnie taki zjezdza z uk :)
damikss - Sro Mar 11, 2009 23:27
:
i wszystko jasna zaszczedzilo mi to sporo czasu na koniec dnia jeszcze jedna aukcja



http://allegro.pl/item566..._deauville.html



przebieg ponoc udokomentowany to 50 tys ocencie Panowie
Marcin - Czw Mar 12, 2009 11:02
:
Zależy wszystko od tego czy nie przeszkadza Ci ten festyniarski wygląd (odblaskowe naklejki) poza tym owiewki malowane (brak naklejek deauville). Może miała parkingową glebę.
damikss - Czw Mar 12, 2009 20:55
:
mimo to zaryzykuje i pojade ogladnac bo to tylko 100km ,pozatym maja na stanie druga devillke z 2000 roku,goscu zapewnil mnie ze mozemy wszystkie owiewki sciagac i sprawdzac czy sa klejone. mam pytanie panowie poniewaz dotychczas jezdzilem na kawasaki a tam wszystko dzwoni tlucze szelesci jak wyglda poiprawna praca silnika hondy deauville? na co zwicic uwage w tym modelu chodzi mi o to gdzie najczesciej sa wycieki co najszybciej ulega zużyciu itd.
tomeczek151 - Czw Mar 12, 2009 21:29
:
Z deauville nie mam doświadczenia bo na niej nie jeździłem, ale z Reverki (notabene ten sam chyba silnik, ewentualnie rozwiercony) zwróć uwagę na sam lakier na silniku. To ci dużo powie o tym jak motocykl był traktowany, czy stał na deszczu czy też był garażowany etc... Hmm chorób wieku dziecięcego tej jednostki napędowej nie stwierdzono, czyli sprawdź wszystko tak jak w każdym innym motocyklu. Czy się nie poci spod pokryw zaworowych, czy simmering na wale karda trzyma. To jest japończyk, on nie może stać i "płakać" (czyt. kapać) nad dolą swoich inżynierów :)



Poprawna praca to tak że po rozgrzaniu chodzi równiutko, nic nie prycha ani nie strzela w tłumik. Przy schodzeniu z obrotów też nie powinno być takich dolegliwości. Na zimnym silniku jest duże prawdopodobieństwo że będzie prychać i kichać ale to jest normalne, każdy V2 ma takie lekkie dolegliwości.



Tomek
ruthi7 - Czw Mar 12, 2009 22:24
:
http://www.youtube.com/watch?v=8kxwZORoTME

Tak chodzi silnik NTV z przebiegiem ok 25tyś km normalnej eksploatacji. Na wolnych delikatne wibracje od wału z dźwiękiem akustycznym. Mała różnica to to jest 600ccm a nie 650 ccm i krótki tłumik. Ale jakieś odniesienie masz :wink:
Skorpionwr - Pią Mar 13, 2009 00:34
:
A co do odblasków to im bardziej Jesteś widoczny ty bardziej Jesteś BEZPIECZNY. Oczywiście nie zawsze to wygląda gustownie ale takie jest życie co jest smaczne to najczęściej nie jest zdrowe. Udanego zakupu.

Pozdrawiam.
damikss - Nie Mar 15, 2009 17:00
:
Witam ponownie mam pytanie odnosnie opon zakupilem deuvillke z roku 2002(technicznie niezle wizualnie troszku pracy) z holandi ma ona zalozone opony z koncowki roku 2001 brigestone calkowicie lyse . gdzie moge sprawdzic jakie opony zakladal producent do danego modelu ,chciałbym porostu sprawdzić na ile realny mam przebieg .
aftys6 - Pon Mar 16, 2009 13:54
:
http://allegro.pl/item578..._deauville.html



Jakby komuś przyszło do głowy oglądać tego złoma to odradzam. Stoi już z rok czasu a i potaniał z 1/4 ceny.

Typowy rdzewiuch.
damikss - Pon Mar 16, 2009 19:01
:
na zdujeciach wyglada calkiem sympatycznie co z nim nie tak?
aftys6 - Pon Mar 16, 2009 21:32
:




kolektor cały skorodowany, widać gołym okiem, zauważ że pokrywa silnika po tejże samej stronie cała podrapana. Na żywo widać wszechobecną rdzę. zdjęcia nie są w stanie oddać jego wszechobecnego paskudztwa :evil: "0" />
lotnik - Wto Mar 17, 2009 18:19
:
http://www.allegro.pl/ite..._przebiegu.html



ten napisał przebieg 20000 ale zapomniał dodać ze mil
Yossarian - Pią Mar 20, 2009 12:29
:


O i nawet moja recenzja sie znalazła 8)
damikss - Pią Mar 27, 2009 22:29
:
czy ktos moglby mi podac wartosci luzow zaworowych na zaworach ssacym i wydechowym do deauvilki 650 model 2002.
sladek - Sob Mar 28, 2009 00:01
:
Czy nie lepszy do takiego pytania był by twój własny temat o luzach zaworowych ??



http://www.ntv.fora.pl/pr...worowe,826.html
damikss - Sob Mar 28, 2009 22:52
:
mam pytanie do odnoscie deauvilki z rocznika 2002 i wyzej czyli z hamulcami Dual System CBS na jakiej zasadzie sie to odbywa , bo wciskajac hamulec nozny hamuje tyl i przod czyli dobrze ale wciskajac reczny hamuje tylko przod czy tak ma byc>?