Woocky napisał/a: |
Wyboru dokonam pomiędzy deauvillem a transalpem. |
Emhyrion napisał/a: |
Dokładnie...
Jedno co mi troszkę przeszkadza przy szybszej jeździe to mimo wszystko wciąż za niska szyba. Albo odchylę sie do tyłu, albo zgarbię, albo powyżej 140 wiatr wali po kasku i już nie da się słuchać audiobooka w trakcie jazdy. |
Cytat: |
Siwek jest super na ulice miejskie i drogi asfaltowe. Niestety, próba wjechania nim na polne szlaki gdzie będzie żwir czy piach nie może zakończyć sie niczym przyjemnym. Przednie koło ma niefajnątendencję do zapadania się w piachu. Możeto kwestia opon (Metzler sport tourist), ale jazdę po drogach polnych traktuję jako zło konieczne i unikam jak mogę. Również słabo sobie radzi zawieszenie z kocimi łbami. Na starej poniemieckiej drodze w okolicach Dziubieli myślałem, że stracę wszystkie zęby, połamię koła i lagi. Masakra. |
Cytat: |
A może popróbuj z niższą szybą? Powietrze, owszem, będzie waliło w klatę, ale w kasku powinieneś mieć ciszej.
Ewentualnie deflektor. |
Cytat: |
Robiłeś serwis lag? Sprawdź stan oleju i sprężyn. |
Kobrzak napisał/a: |
Na piachu to trzeba szybko jechać, wolna jazda tylko utrudnia, do tego kiery się nie trzyma tylko pozwala jej "robić co chce". No i z motocyklem nie walczyć tylko non stop choćby nie wiem co i będzie dobrze Wiem jakie to ciężkie jak się jeździ tylko po asfalcie i nagle zjedzie się na gorszą drogę ale spoko da się radę ogarnąć to wszystko.
A jak jest taka lipna droga, to wstać na podnóżki, ułatwia się wtedy pracę motocyklowi i samemu nie odczuwa się dziur bo amortyzacja idzie na nogi. |
adamdive napisał/a: |
Kobrzak to widzę jesteś już gotowy na offowego Tukana |