Silver napisał/a: |
Zmęczona, nogi mnie bolały (...) |
Silver napisał/a: |
(...) i włosy potargał wiatr. |
Silver napisał/a: |
(...)czy w NTV 650 z 1999 można podnieść (podregulować położenie) szybę? |
Silver napisał/a: |
otworzyły mi się sakwy |
Silver napisał/a: |
Ponowne otwarcie/zamknięcie kluczykiem(...) |
Silver napisał/a: |
(...) ciut wyżej kierownica, ale to chyba nie osiągalne w tym modelu? |
Toma311 napisał/a: |
Devilką zawsze lepiej jechać, niźli pchać |
Kobrzak napisał/a: |
Co do szyby, to można zamontować wysoką, turystyczną. Jest ona na prawdę wielka i dobrze chroni, ale pewnie będziesz musiała patrzeć przez nią. |
Toma311 napisał/a: |
Zaleca się wymianę koszyka od święconki, na kask turystyczny, jako że i "komar" z tegoż segmentu się ujeżdża |
PSzydlowski napisał/a: |
Po pewnym czasie i wypracowaniu prawidłowej pozycji ból "czterech" jak i nadgarstków ustępuje . U mnie pomogło np. trzymanie dłoni w pozycji "na biskupa" (czyli dwa palce na klamce). Po pewnym czasie wszystko się unormowało. |
Silver napisał/a: |
Z jaką prędkością max pojedzie motocykl taki jak mój. Nie chcę bić prędkości ale tak myślę, że na swoje 41 KW, które ma, to wydaje mi się zbyt delikatna |
PSzydlowski napisał/a: |
W twojej Shadows nie liczy się moc i prędkość tylko moment obrotowy. Tutaj masz około 20Nm więcej od Deavi dlatego tak ładnie zbiera się z dołu
Co do V-maxa kto jeździ na cruiserze lub chopperze szybko? To ma być frajda i piękny dzwięk wydechu. A tak na marginesie Twoje cacko powinno mieć V-maxa na poziome 160km/h. Jak dla mnie całkowicie wystarczająco Jeśli chodzi o NT to V-max powinien być w przedziale 180-200km/h Choć zastanawiam się po co w turystyku taka prędkość? Złudzenie delikatności w NT jest mylne. Ten motocykl waży o ile pamiętam 250-270 kg. (jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi). Myślę, że masa Shadows i Deavi są podobne;) |
Karol CB 500 napisał/a: |
Witaj Silver.
Co do prędkości to moja paaaaaszła tek 185-190 km/h licznikowe. Więcej za groma nie chciała, ale jak dla mnie aż nadto. Koniecznie zrób regulację gaźników, luzy zaworowe sprawdź i wymień filtr powietrza. Kurde, nie wiem jaki masz wzrost, ale przy moich 185 cm i trzy cyfrowej wadze wygodnie mi na Devi. Nawet ślubna chwali ten sprzęt i mówi, że to kanapa. Jak na razie to 730 km w jeden dzień i daliśmy radę. W pojedynkę moto baaaardzo ok, ale już we 2-kę i przy 180-190 kg na moto ciut ciut mało mocy. Czy na pewno przy niższym wzroście chcesz podnieść kierownicę? |
Silver napisał/a: |
Kwestia przyzwyczajenia? |
Silver napisał/a: |
Na marginesie - AERO potrafi pojechać więcej niż 160 km/h tylko po co? jeżdżę dla przyjemności w wachlarzu prędkości 80 - 110 km/h. |
Silver napisał/a: |
[
Żeby dostać się do filtra powietrza to trzeba zdjąć zbiornik? |
Kobrzak napisał/a: |
Ja po zmianie moto częściej jeżdżę 30-60 ostatnio niż 80-100 |
Kobrzak napisał/a: |
zmianie moto częściej jeżdżę 30-60 |
Kobrzak napisał/a: |
Z paszkowem zobacze, bo ostatnio coś czytałem, że to dość droga impreza się zrobiła, bodajże 150zł za sam udział i baza noclegowa w Hotelu w Lądku zdrój, więc nie dość, że mam 400km w jedną stronę to i noclegi musiałbym sam kołować a jako, że to wrzesień to namiot już średnio. Muszę się zastanowić |
Kobrzak napisał/a: |
Ja z centrum wszędzie mam daleko |
Kobrzak napisał/a: |
Ale Wy macie fajnie, tak sobie wyskoczyć do sąsiadów, zwiedzić i wrócić w jeden dzień.
Ja z centrum wszędzie mam daleko |
Karol CB 500 napisał/a: |
A na naszych wojewódzkich drogach więcej nieoznakowanych jeździ niż cywilnych |
Karol CB 500 napisał/a: |
A przecież mam w planach zmienić moto na FJR lub ST 1300 lub RT 1150. Hmmmm |
Silver napisał/a: |
Czekaj, czekaj, prawda li to? Wybieram się w tamte strony, to cenna wiadomość. Nawiasem mówiąc - jak ja na te Mazury mam daleko....!! |
Skorpionwr napisał/a: |
Ja od dawna jeżdżę tak aby "normalny" policjant mnie nie zatrzymał. Zapewniam Was, że do celu jakoś specjalnie później nie docieram. Stresu żadnego, że jakaś fota czy nie oznakowany radiowóz. Nie wspomnę o zużyciu paliwa i bezpieczeństwie na drodze. |
Krzysztof_nowy napisał/a: |
Dokładnie tak. Mój pierwszy mandat i punkty trochę ponad rok temu pozwoliły mi dojść do podobnych wniosków.
Zresztą Reverką to i tak przepisowo najprzyjemniej, potem już walka. |
Karol CB 500 napisał/a: |
a pod koniec wyprzedzania zrobiła się ciągła i jak już zjeżdżałem na swój pas to załapałem metr - może 2 tej ciągłej. 300 i 5 pkt a jechali ze 20 km za nami i jechaliśmy naprawdę przepisowo. |
Karol CB 500 napisał/a: |
A przecież mam w planach zmienić moto na FJR lub ST 1300 lub RT 1150. Hmmmm |
Skorpionwr napisał/a: |
Silver jakie daleko? 500km? Przecież kupiłaś turystyka z prawdziwego zdarzenia.
Daleko to jest wtedy jak się nie da zajechać w jeden dzień Zapraszam na spotkanie Łojowe. Na Mazury tylko rzut beretem. |
Kobrzak napisał/a: |
Tomku a jak jest na dużym tygrysie? Też tak napierdziela w silniku? |
Kobrzak napisał/a: |
Swoją drogą za tydzień chciałbym pojeździć te 4 dni długiego weekendu na mazurach i podlasiu. Karol, może jakieś wspólne objazdy okolicy?:D Ktoś jeszcze się piszę? |
raV napisał/a: |
Pierwsze to w czasie jazdy w okolicach 120 - 140 i wyżej warkot silnika jest tak duży że mam wrażenie że elementy silnika mają problem ze spasowaniem, a piękne brzmienie tłumika u mnie przestaję słyszeć przy prędkości już 80km/h |
Eugenio napisał/a: |
Kolejna kwestia to wiatr. jest to fajnie zabudowany turystyk mam wysoką szybę a mimo to odczuwam uderzenia wiatru w okolicach pleców i barków (najczęściej jeżdżę z kufrem centralnym) jak by łopotanie wiatru. |
raV napisał/a: |
Na ten moment wg. mnie to prędkości turystyczne to dla mnie 120 max więcej to tylko na krótką metę, a kolegów którzy osiągneli V-Max podziwiam |
Eugenio napisał/a: |
Nie się co podniecać prędkością, ani czego podziwiać. Dla przypomnienia, w wielkim uproszczeniu E=mc2 - energia, z którą polecisz w krzaki jest proporcjonalna do kwadratu prędkości z jaką się poruszasz, a do ochrony masz doniczkę na głowie i cienkie gatki na dupie. |
PSzydlowski napisał/a: | ||
Zrób eksperyment i schowaj się nisko za szybą. Być może ten hałas to suma dźwięków z kasku, silnika i wydechu. Najlepiej porównaj głośność z inną Devi np. na zlocie. |
Krzysztof_nowy napisał/a: |
A jak już sprawdzisz to, o czym pisze Piotrek, zaopatrz się w to:
|
Kobrzak napisał/a: |
Cześć!
Kufry w 650 trzeba mocno i dobrze zamknąć. W 700 inaczej rozwiązali mocowania zamków a w 650 trzeba użyć więcej siły. Ew podgiąć troszkę mocowania w pokrywach do dołu. U mnie to pomogło bardzo. Co do szyby, to można zamontować wysoką, turystyczną. Jest ona na prawdę wielka i dobrze chroni, ale pewnie będziesz musiała patrzeć przez nią. |
PSzydlowski napisał/a: |
ale osobiście wszystkim odradzam stosowania. |
kudlaty napisał/a: |
A jakieś argumenty. Pamiętaj że zatyczki zatyczkom nierówne i można znaleźć takie które nawet z interkomem sobie poradzą. Bodajże Kresek kiedyś o takich wspominał. |
PeterP napisał/a: |
Dziwne objawy, ja troszkę nadużywam swojej devi odnośnie prędkości ale takich objawów nie mam, mimo opuszczonej na maxa i uchlastanej o 8 cm szyby z wiatrem do 180 km/h jest ok (wężykuje za bardzo) silnik chodzi miarowo;warto żeby ktoś z okolic przejechał się Twoją szuką, bo pewnie coś wymaga regulacji...albo po prostu ten typ tak ma a Ty za delikatny jesteś |
PSzydlowski napisał/a: |
Dla przykładu Alpine Plug&Go tłumią hałas aż o 33 dB. EarPlugsy Oxforda +/- podobnie. Są i inne bardziej tłumiące. |
PSzydlowski napisał/a: |
Czy na pewno zawczasu usłyszysz sygnał karetki lub ciche trąbienie? |
PSzydlowski napisał/a: |
Chodzi o to, że każdy stoper ogranicza zmysł słuchu. |
Cytat: |
Naukowcy wyznaczyli granicę 85 dB jako natężenie, powyżej którego istnieje potencjał do trwałego uszkodzenia słuchu. |
Cytat: |
6)sygnał dźwiękowy o ciągłym i nieprzeraźliwym tonie, o poziomie dźwięku mierzonym podczas postoju pojazdu z odległości 3 m nie mniejszym niż 96 dB (A), |
kudlaty napisał/a: |
19-29 dB |
Silver napisał/a: |
Mogę je otworzyć bez używania kluczyka |
Silver napisał/a: |
Kobrzak, dzięki |
PeterP napisał/a: | ||
Da się zrobić, chyba nawet to opisywałem co jak i dla czego... przynajmniej na nt700v, |
Silver napisał/a: | ||||
Sama to i tak tego nie ogarnę |