| Sim napisał/a: |
| Co z grubsza mówiąc, jest niezłą bzdurą. |
| Sim napisał/a: |
| nie będzie już nastepcy |
| rzempi napisał/a: |
| Moledu AfricaTwin też nie było baaaardzo długo (z tego co na szybko czytałem ostatnia w 2003 r. jeżeli się mylę to mnie poprawcie), a tu przyszedł koniec 2015 r. i odświeżono
poczciwą Afrykę. Pewnie niewiele zostało z starej konstrukcji, ale historia pisze się dalej. |
| rzempi napisał/a: |
| Pewnie niewiele zostało z starej konstrukcji, ale historia pisze się dalej. |
| Kobrzak napisał/a: |
|
Tu akurat trochę inaczej, bo honda w tym segmencie nie miała zbytnio takiego motocykla. Devi została zastąpiona przez bardziej uniwersalne motocykle, które się lepiej sprzedawały. |
| Bombardier Asch napisał/a: |
| Nie znam dokładnie tej normy, jednak w zeszłym roku było dość głośno o tym, że większość konstrukcji nie jest w stanie spełnić wymagań emisji różnych cząsteczek mimo katalizatora. Nt700 spełnia Euro3, sądzę, że gdyby tylko spełniała 4 to honda by nie zaprzestała produkcji. |
| M.MD napisał/a: |
| Jezu stara by mnie zabiła |
| Bombardier Asch napisał/a: |
| Nie znam dokładnie tej normy, jednak w zeszłym roku było dość głośno o tym, że większość konstrukcji nie jest w stanie spełnić wymagań emisji różnych cząsteczek mimo katalizatora. Nt700 spełnia Euro3, sądzę, że gdyby tylko spełniała 4 to honda by nie zaprzestała produkcji. |