| erhon napisał/a: |
| Pytałem o to, bo mi serce pękało jak często mi coś gruchnęło przy zmianie. |
| RedGuy napisał/a: |
| Wciskam sprzęgło, lekka przygazówka by rozpędzić koła w skrzyni (NIESYNCHRONIZOWANA) wciskam sprzęgło i wbijam bieg. |
| kudlaty napisał/a: | ||
Jakaś tu Ci się niekonsekwencja wkradła. Dwa razy wciskasz sprzęgło ?? A biegi (z moich doświadczeń) trzeba wbijać pewnie, nie siłowo, ale pewnie i zdecydowanie. Gdy będziesz muskał delikatnie dźwignię zmiany biegów to prawie na 100% będzie zgrzytać. |
| erhon napisał/a: |
| ...... elementy mechaniczne w tym przypadku nie zazębiają się tak jak powinny. |
| mrok31337 napisał/a: |
| .........Klik, stuk, klang, jeden pies, byle by nie było ghhrrrrrrrrzzzzzzzzggżżżżżżżżyt |
| mrok31337 napisał/a: |
| taki dźwięk podsłuchałem u córy jedzącej kamienie na plaży |
| mrok31337 napisał/a: |
| Parabiker, już to widzę, jak przystawiasz małą do cycka Sorrki za offa ale nie mogłem się powstrzymać :: |
| Sim napisał/a: |
| Tu bardziej przydatny byłby wykres przebiegu momentu obrotowego, bo na nim widać, kiedyś kardan będzie szarpał, a kiedy nie ma sensu już wyżej kręcić. |
| izywec napisał/a: |
| ........................
Ciekaw jestem jak to odczytasz z tego prawie płaskiego przebiegu momentu obrotowego? |
| izywec napisał/a: |
|
Ciekaw jestem jak to odczytasz z tego prawie płaskiego przebiegu momentu obrotowego? |
| radzieckii napisał/a: |
| Czyli to możliwe, żeby NTV "złamała" dwie paki? A ja zawsze myślałem, że licznik mi kłamie |
| izywec napisał/a: |
|
Napisałeś: " że niższe obroty niż 3000 nie są przeznaczone do jazdy i nie należy ich brać pod uwagę." Rzeczywiście! Poniżej 3000 obrotów nie powinno się eksploatować intensywnie tego silnika a w szczególności poniżej 2000 to po prostu niszczenie silnika przy większych obciążeniach. |
| Leszek692 napisał/a: |
| Mnie w Hani zaskoczył olbrzymi moment hamujący |
| sgtcop13 napisał/a: |
| Taki urok V-ek Panie Przy grubszych redukcjach, a zwłaszcza na mokrym ani się obejrzysz, jak cię dupa wyprzedzi |
| mrok31337 napisał/a: |
| te Vki to pikuś, polecam przejechać sie ER5 i tam zamknąć manetę |
| stator napisał/a: |
| Przejechałem Dulką 50 tysięcy.
I CHOLERA MAć, nadal nie umiem zmieniać biegów..... Zawodzi koordynaja ruchów. Chyba jestem już za stary na naukę. Aż mnie to wkurza..... |