Toma311 napisał/a: |
Sprawa załatwiona - właśnie wyglądam za kurierem z towarem. |
lukee napisał/a: |
Na PR3 mam już 18 tys. nakulane i bieżnik głęboki. Ale tył mi już trochę poząbkował na krawędziach i się trapez zrobił |
radzieckii napisał/a: |
Jak Wy to robicie? U mnie po 5-6 tyś nie ma boków |
radzieckii napisał/a: |
U mnie po 5-6 tyś nie ma boków |
GhoustDragon napisał/a: |
Opony CST mam u siebie założone... |
sgtcop13 napisał/a: | ||
I jaka jest Twoja "subiektywna" opinia w kwestii jakości do ceny ? |
Sim napisał/a: |
To raczej odwrotnie.
Książka podaje wyższy profil, a w sklepie jest tylko niższy. Szerokość opony jest taka sama. |
Sim napisał/a: |
Tak, przy szerszej oponie z przodu (120) ucierpi sterowanie. Moto będzie chętniej jechało prosto i mniej chętnie zacieśniało zakręty przez złożenie.
Delikatnie mniejsza średnica (110/70) (przez mniejszy profil) spowoduje, że motocykl będzie zwrotniejszy, bo zmieni się kąt przedniego zawieszenie - na bardziej sportowy (ostrzejszy). |
Kobrzak napisał/a: |
Chodzi o maksymalne załadowanie opony. To tak jak v max.
Lepiej mieć dobre opony dopasowane do moto, bo na szkoleniu mi goście wspominali jak ich kolega miał założone takie ze zbyt niskim indeksem prędkości i masy i już rok sąduje się z ubezpieczycielem, bo ten uznał, że ubezpieczenia mu nie wypłaci z tego powodu. Ile w tym prawdy to nie wiem, ale ja bym nie ryzykował I to mówię ja, co ma na przodzie tkc80 z v max 160 |
Kobrzak napisał/a: |
Jak dla mnie kompromis to Pilot road. Które to do wyboru, ja bym brał 2. Trudno o coś lepszego i trwalszego. |
Bombardier Asch napisał/a: |
idzie na jedną oponę. |
Bombardier Asch napisał/a: |
BDW w instrukcji stoi napisane: opony zalecane przód 58 (236 kg) , tył 69 (325 kg). |
Grzech napisał/a: |
Myślę, że czeka Cię wymiana opony. |
Bombardier Asch napisał/a: |
choć jak widzę nie będzie tanio |
oldmotory napisał/a: | ||
Wydaje mi się ,ze tragedii nie ma ? Za PR2 trzeba dać ok 300zł a za pierwszą lepsza 200-250zł Sam wydatek zawsze trochę boli Ale jeśli przeliczyć ilość przejechanych kilometrów do ceny to od razu robi się lepiej |
Karol CB 500 napisał/a: |
Ja za PR2 zapłaciłem 770 zł w ubiegłym roku |
oldmotory napisał/a: |
Z montażem i wyważeniem?
Ja dałem równo 800 za ful serwis i myślałem ,ze mój kolega od opon to "miszcz" taniości? Zaraz do niego dzwonię ,ze wisi mi flaszkę |
Kobrzak napisał/a: |
PeterP, otóż to nic nie zastąpi dobrej kostki |
Karol CB 500 napisał/a: |
Nieeeee, za same opony z przesyłką 770 (326 + 444). Zmiana i wyważenie to 60 zł (30 od koła). ) |
rzempi napisał/a: |
Na YT trafił się zagramaniczy opis (...) |
rzempi napisał/a: |
Panowie i Panie Michelin wprowadza na rynek Pilot Road 5. Ktoś coś słyszał jakąś opinię? Ja jedynie czytałem artykuł w Motocyklu i parametrami jest zbliżona do PR2, chociaż to inna technologia, również jest dwu składnikowa, twardsza na środku i bardziej miękka po bokach. Na YT trafił się zagramaniczy opis https://www.youtube.com/watch?v=Y88EbYGJhEg |