Forum Honda NTV

Ogólne - Czarny silnik NTV.

granat110 - Nie Mar 01, 2015 21:01
: Temat postu: Czarny silnik NTV.
Witam, czy koledzy się orientują czy silniki w czarnym kolorze były produkowane czy to ktoś sobie sam pomalował , pytam bo jest takowa na sprzedaż w moim mieście i nie wiem czy w ogóle robić podejście.
Parabiker - Pon Mar 02, 2015 09:34
:
NTV Revere mały silniki "srebrne ale potem (chyba od 1992 r, poprawcie mnie bo nie wiem dokładnie) wszystkie NTV wychodziły z silnikiem czarnym. Potem była juz Deauville. Reasumując i mówiąc najprościej. Jeśli na zbiorniku jest naklejka Revere to silnik powinien być srebrny a jeśli na zbiorniku jest naklejka NTV to silnik powinien być czarny czyli oksydowany a nie malowany czarną farbą :wink: tak dla jasności. Farbą nie były malowane nigdy :) chyba, że same boczne kapy na srebrno w Deauville. :grin:
granat110 - Pon Mar 02, 2015 09:36
:
Parabiker, jesteś moim nowym najlepszym przyjacielem.
konrad1f - Pon Mar 02, 2015 12:38
:
Parabiker napisał/a:
NTV Revere mały silniki "srebrne ale potem (chyba od 1992 r, poprawcie mnie bo nie wiem dokładnie) wszystkie NTV wychodziły z silnikiem czarnym.

lekko naciągana teoria
moja 93r ma piec w szarym malowaniu
zresztą wystarczy poprzeglądać foty w ogłoszeniach
Michał0775 - Pon Mar 02, 2015 14:13
:
Moja NTV 1997 ma silnik pokryty ciemnoszarą powłoką - chyba to lakier proszkowy.
Parabiker - Pon Mar 02, 2015 14:58
:
No i tu się zaczyna dyskusja facetów o kolorach :mrgreen: co jest czarne, szare a co ciemnoszare czy malowane proszkowo ehhh. Tak jak pisałem, nie wiem jak to było rocznikami wiec
konrad1f napisał/a:
lekko naciągana teoria
moja 93r ma piec w szarym malowaniu
jest to stwierdzenie na podstawie zdania wyrwanego z kontekstu ale nieważne.
Na tyle co widziałem (a trochę się ich naoglądałem) to nie wnikając w rocznik kazda Revere powinna mieć silnik szary/srebrny/jasny (niepotrzebne skreslić :) ) natomiast te co mają na zbiorniku duzy napis NTV powinny mieć silnik czarny/oksydowany/ciemnoszary/malowany proszkowo (niepotrzebne skreslić :) ) bynajmniej dużo ciemniejszy a czy to kolor czarny czy ciemnoszary to to już rzecz gustu.
konrad1f - Pon Mar 02, 2015 17:52
:
Parabiker napisał/a:
No i tu się zaczyna dyskusja facetów o kolorach :mrgreen: co jest czarne, szare a co ciemnoszare czy malowane proszkowo ehhh..

nie no szary od czarnego chyba łatwo odróżnić :wink:
GhoustDragon - Pon Mar 02, 2015 19:33
:
konrad1f napisał/a:
Parabiker napisał/a:
No i tu się zaczyna dyskusja facetów o kolorach :mrgreen: co jest czarne, szare a co ciemnoszare czy malowane proszkowo ehhh..

nie no szary od czarnego chyba łatwo odróżnić :wink:

Ale szary, grafitowy czy antracyt :razz:
konrad1f - Pon Mar 02, 2015 22:09
:
aż musiałem sprawdzić jaki to antracyt :mrgreen:
Kobrzak - Pon Mar 02, 2015 22:14
:
GhoustDragon napisał/a:
Ale szary, grafitowy czy antracyt


człowieku zlituj się! :D
Crew707 - Pon Mar 02, 2015 23:59
:
Jak wiadomo, stuprocentowy facet rozróżnia trzy kolory: fajny, ch.jowy i pedalski ;)
granat110 - Wto Mar 03, 2015 08:13
:
A co koledzy sądzą o tym cacku http://otomoto.pl/honda-n...i-M4182052.html
zauważyłem że brak jej centralnej stopki to może o czymś świadczyć??
Brt - Wto Mar 03, 2015 10:10
:
granat110, Z tego co pamiętam, późniejsze modele nie miały w standardzie centralki. Można ją było dokupić jako opcje i pewnie nie każdy z tego korzystał...
IMO wygląda na zadbaną. Kwestia jak technicznie jest zrobiona. Ja bym zwrócił uwagę na tarcze hamulcowe, wyglądają na zjechane, ale to może kwestia zdjęcia i światła.
Dodatkowo widać rzeźbę z kufrem centralnym. Nie jest on na płycie odpinany, tylko przykręcony na stałe do mocowań.
mrok31337 - Wto Mar 03, 2015 10:38
:
Niezła cena. Ja swoją będę sprzedawał troszkę taniej, ale chyba w lepszym stanie :) Ale to dopiero po sezonie.
granat110 - Wto Mar 03, 2015 11:26
:
A ile powinny mieć tarcze min. grubości?? Dzwoniłem i cena do ręki to niby 5800zł. Czy ktoś z kolegów zna tego sprzedawcę.
Brt - Wto Mar 03, 2015 12:08
:
Powinno być oznaczenie na tarczy, wydaje mi się, że min to 6mm
gimof - Wto Mar 03, 2015 12:57
:
granat110 napisał/a:
A ile powinny mieć tarcze min. grubości?? Dzwoniłem i cena do ręki to niby 5800zł. Czy ktoś z kolegów zna tego sprzedawcę.


Byłem raz u niego oglądać maszyny, swego czasu miał tego sporo...
Osobiście podejście i moto nie podchodziły mi - ale to tylko obiektywne odczucie mojej osoby

BTW 5800 to uważam dużo jak za revere - forumowicze za tyle lub nawet mniej niektore naprawde cacuszka sprzedawali.
Brt - Wto Mar 03, 2015 14:29
:
gimof napisał/a:
to uważam dużo jak za revere
Ale to jest NTV, rocznik 1995.
Cena, czy ja wiem. Wg mnie lekko wygórowana, ale pewnie jeszcze do negocjacji.
Stelaż pod kufry (choć nie pełny) warty jest z 400-500pln. Do tego kufuer i opony(o ile rzeczywiście są nowe) też parę złoty kosztują.
Jeśłi tylko technicznie byłaby OK, to wg mnie jest to propozycja do rozważenia, nawet przy tej cenie.
Alan - Wto Mar 03, 2015 15:02
:
Stelaż nie jest tyle wart. Wiem bo sprzedawałem niedawno nówkę sztukę i łatwo nie było.
A tarcza powinna mieć chyba 4 albo 4,5mm. Z tego co pamiętam tak jest napisane na tarczy.
GhoustDragon - Wto Mar 03, 2015 16:34
:
W Devi nowe tarcze mają 5mm, a wartość minimum to 4mm.