Forum Honda NTV

Powitalnia - czołgiem

brzy - Sro Gru 10, 2014 20:20
: Temat postu: czołgiem
czołgiem!
Jako Hondziarz nabyłem kolejną Hondzinę. Jest to NTV650.
W zasadzie jest to niekończąca się historia usterek i awarii,
więc w pierwszej kolejności uderzyłem do działu Garaż.
Jeden z kolegów słusznie zwrócił uwagę, że należałoby się przywitać/zapoznać
zatem witam załogę!
Kobrzak - Sro Gru 10, 2014 21:25
:
Witaj!

brzy napisał/a:
W zasadzie jest to niekończąca się historia usterek i awarii


wow przyznam, że dotąd same opinie o bezawaryjności słyszałem o NTV.

Może taki beznadziejny egzemplarz Ci się trafił lub ukrył dobrze wady poprzedni właściciel :(

Powodzenia w naprawach!
Killu - Sro Gru 10, 2014 22:48
:
Witam na pokładzie!
Co takiego strasznego się dzieje? W NTV jak się coś posypie, to przeważnie pierdoły.
szyszkowiecki - Sro Gru 10, 2014 23:39
:
Lewa w Górę!
scorpio70 - Sro Gru 10, 2014 23:58
:
Cześć 🙋
brzy - Czw Gru 11, 2014 00:00
:
Killu napisał/a:
Witam na pokładzie!
Co takiego strasznego się dzieje? W NTV jak się coś posypie, to przeważnie pierdoły.


ciągle zapowietrzający się hamulec, duże spalanie - prawdopodobnie coś z gaźnikiem, paliwo w filtrze choć nie wiem czy to w czymś przeszkadza, na pewno filtr się szybciej zasyfi, niedomagający alternator, wyciek pod pokrywą zaworów tylnego cylindra - słyszałem, że to standard. Tematy te będę wałkował jeszcze na forum. Aha i jeszcze jedno, gdzieś się zgubił 6 bieg... (joke)
Killu - Czw Gru 11, 2014 00:44
:
Brzy, dużo zależy od różnych czynników:

Zapowietrzający się hamulec:
- uszkodzony zaworek odpowietrzenia
- uszkodzone uszczelniacze tłoczka
- nieszczelności na "podkładkach"
- puchnące, stare, gumowe przewody
- Nieszczelna pompa (tłoczek lub mniej prawdopodobne - uszczelka w wieczku)
- badziewny płyn i niedokładne odpowietrzenie.

Sprecyzuj problem i objawy to może coś się wyklaruje.

Duże spalanie:
- zasyfiony filtr powietrza (pisałeś o benzynie [może to olej]). Nie zawsze widać to na oko. Filtr nie jest drogi, warto go wymienić, bo przedmuchany powietrzem lub czyszczony benzyną może tylko wydawać się czysty
- serwis gaźników o którym sam pisałeś może się kłaniać
- sprawdź takie pierdoły jak tłoczki w zaciskach, łożyska w kołach etc
Tutaj też ciężko pomóc na odległość :(

Niedomagający alternator:
Podaj konkretne wyniki pomiarów z obciążeniem i bez.
- Najprawdopodobniej regulator napięcia
- informacja, że jesteś z UK może też wskazywać na wszędobylską śniedź. Angliki nie słyną z tego, że są czyste i zadbane :( Sorry, taki macie klimat.

Wyciek spod klawiatury:
- Przed zrobieniem gaźników zerknij do zaworów. I tak będziesz musiał wymienić uszczelkę za 30zł.

W sumie, to pewnie ładowanie może być jakimś problemem... Reszta to eksploatacja, czyli tematy, które robi się raz na rok, czy dwa.
kudlaty - Czw Gru 11, 2014 08:40
:
Czołem :-)

Spokojnie, ze wszystkim się uporasz i tylko jazda pozostanie.
Skorpionwr - Czw Gru 11, 2014 10:09
:
Cześć.
SławekK - Czw Gru 11, 2014 10:31
:
Cześć!
Zima przed nami, to kilka dni z NTV sam na sam i lekka pomoc Forum i moto odżyje ;-)
Powodzenia!