| cresida napisał/a: |
| posiadam ten sam model i podobny przebieg i jeszcze nie doświadczyłem takiego szarpania, i ja się zdziwiłem jak szukałem filtra paliwa że takiego nie ma Zastanawiam się czy nie założyć, może dostał się jakiś "kłaczek" i się zakrztusił brakiem paliwa Czy honda tnie koszty zaoszczędzając na filtrze, czy te silniki przepalą wszystko? Będę śledził ten temat więc jak rozwiązesz problem to napisz |
| Łukaszfox napisał/a: |
| ....A jeszcze pytanko czy jak jedziesz szybko i wciśniesz klamkę hamulca do końca do czujesz pulsacyjne bicie i ile masz v-maxa u siebie. Dzięki |
| Łukaszfox napisał/a: |
| Witam!
Dzisiaj jadąc do pracy przy prędkości 150-160... |
| GhoustDragon napisał/a: | ||
W Polsce dopuszczalne jest V-max 140... Może jej się jakiś "kaganiec" włączył |
| Killu napisał/a: |
| ...... "Pulsowanie" przy hamowaniu może oznaczać także krzywe tarcze lub/i luz na główce ramy.PozdRR |
| Cytat: |
| A jeszcze pytanko czy jak jedziesz szybko i wciśniesz klamkę hamulca do końca do czujesz pulsacyjne bicie i ile masz v-maxa u siebie. |
| Killu napisał/a: |
| Cresida, wcale nie musi być filtra paliwa. Sporo motocykli nie miało tego fabrycznie zamontowanego. |
| cresida napisał/a: | ||
przy gaźniku jeszcze bym się zastanawiał czy faktycznie jest portzebny, dyszę łatwiej przeczyścić niż wtrysk - chyba że się mylę ? |
| GhoustDragon napisał/a: |
| Na kraniku masz zamontowane sitko, |
| kudlaty napisał/a: | ||
Tylko że w NT700 kranika nie uświadczysz. |
| tomeczek151 napisał/a: |
| Po co? Jak będzie ci pompa wyć, albo piszczeć to będziesz wiedział że jest brudno na smoku. Rozbieranie tego dla sprawdzenia jest robotą bez sensu. |
| tomeczek151 napisał/a: |
| Po co? Jak będzie ci pompa wyć, albo piszczeć to będziesz wiedział że jest brudno na smoku. Rozbieranie tego dla sprawdzenia jest robotą bez sensu. |
| mrok31337 napisał/a: |
| Zakup zestaw naprawczy do pompy np ten
http://allegro.pl/pompa-p...4647252353.html |
| mrok31337 napisał/a: |
| Co do warsztatu w 3city to polecam AdamMoto |