cresida napisał/a: |
posiadam ten sam model i podobny przebieg i jeszcze nie doświadczyłem takiego szarpania, i ja się zdziwiłem jak szukałem filtra paliwa że takiego nie ma
Zastanawiam się czy nie założyć, może dostał się jakiś "kłaczek" i się zakrztusił brakiem paliwa Czy honda tnie koszty zaoszczędzając na filtrze, czy te silniki przepalą wszystko? Będę śledził ten temat więc jak rozwiązesz problem to napisz |
Łukaszfox napisał/a: |
....A jeszcze pytanko czy jak jedziesz szybko i wciśniesz klamkę hamulca do końca do czujesz pulsacyjne bicie i ile masz v-maxa u siebie. Dzięki |
Łukaszfox napisał/a: |
Witam!
Dzisiaj jadąc do pracy przy prędkości 150-160... |
GhoustDragon napisał/a: | ||
W Polsce dopuszczalne jest V-max 140... Może jej się jakiś "kaganiec" włączył |
Killu napisał/a: |
...... "Pulsowanie" przy hamowaniu może oznaczać także krzywe tarcze lub/i luz na główce ramy.PozdRR |
Cytat: |
A jeszcze pytanko czy jak jedziesz szybko i wciśniesz klamkę hamulca do końca do czujesz pulsacyjne bicie i ile masz v-maxa u siebie. |
Killu napisał/a: |
Cresida, wcale nie musi być filtra paliwa. Sporo motocykli nie miało tego fabrycznie zamontowanego. |
cresida napisał/a: | ||
przy gaźniku jeszcze bym się zastanawiał czy faktycznie jest portzebny, dyszę łatwiej przeczyścić niż wtrysk - chyba że się mylę ? |
GhoustDragon napisał/a: |
Na kraniku masz zamontowane sitko, |
kudlaty napisał/a: | ||
Tylko że w NT700 kranika nie uświadczysz. |
tomeczek151 napisał/a: |
Po co? Jak będzie ci pompa wyć, albo piszczeć to będziesz wiedział że jest brudno na smoku. Rozbieranie tego dla sprawdzenia jest robotą bez sensu. |
tomeczek151 napisał/a: |
Po co? Jak będzie ci pompa wyć, albo piszczeć to będziesz wiedział że jest brudno na smoku. Rozbieranie tego dla sprawdzenia jest robotą bez sensu. |
mrok31337 napisał/a: |
Zakup zestaw naprawczy do pompy np ten
http://allegro.pl/pompa-p...4647252353.html |
mrok31337 napisał/a: |
Co do warsztatu w 3city to polecam AdamMoto |