Forum Honda NTV

Problemy techniczne - po regulacji gazników

yok1 - Sro Maj 28, 2014 14:47
: Temat postu: po regulacji gazników
Witam i o pomoc pytam po regulacji gazników moto gdy scchodzi z obrotów strzela co zle zrobilem na waku wszystko ustawiłem ok skrecilem i cos nie tak.Moto pali na dotyk wczesniej miało problemy zadnej dziury w gazie nie mam .tylko to strzelanie ?pomocy
ARTURO - Sro Maj 28, 2014 16:18
:
Pytanie moje : po jakiej masz regulacji ? Po wakumetrach tylko czy co ? Jeśli tak to spróbuj wykręcić trochę więcej dyszę składu mieszanki w obu gaźnikach . Ja po próbach różnych mam wykręcone na ok 4 obroty co nie jest książkowo ale strzały zniknęły . Wydech mam bez kilera. Uważam , że wykręcając mieszanka zuboż-ewa . Nie może być za bardzo wykręcone , gdyż praca staje sie nie równa . Ja robię to na słuch i zapach spalin :mrgreen:
yok1 - Sro Maj 28, 2014 19:59
:
tzn synchronizacji gazników przy pomocy wakuometrów.kurde to musze przykrecic czy odkrecic jak jest ksiazkowo ale jak wakuometr pokazuje ze ok to juz nie wiem.pomocy
ARTURO - Sro Maj 28, 2014 21:15
:
Synchronizacja nie ma wpływu na dyszę składu mieszanki . Dysze te musisz wkręcić do oporu i wykręcając licz obroty . Książkowo to ok. 1 i 3/4 obrotu wykręcone. U mnie przy takim ustawieniu były strzały przy hamowaniu silnikiem . Nie wiem może brak kilera ma na to wpływ , ale kiedy wykręciłem sporo więcej strzały zniknęły , jest piękny bulgot . Silnik na wolnych obrotach pracuje równo , zero kichnięcia , czy falowania . Strzały są fajne ale to zwyczajne lanie paliwa we wydech. Poziom paliwa też jest ważny i nie ma wpływu na synchro . Poziom paliwa powinien wynosić 9,2mm , pomiar jest opisany na innym niedawno poście .
kresek - Sro Maj 28, 2014 21:32
:
Przy regulacji składu mieszanki warto (trzeba) kontrolować kolor świec. Po przejechanie 30-40 km świece powinny mieć kolor kawy z mlekiem jak są ciemniejsze należy zubożyć mieszankę a jak zbyt jasna to wzbogacić
RedGuy - Sro Maj 28, 2014 21:43
:
http://hondantv.pl/forum/...der=asc&start=0
Musisz poszukać po forum, było tu kilka tematów na temat strzelania. Ja miałem za bardzo powykręcane śruby od składu mieszanki. O ile dobrze pamiętam katalogowo w Deauville powinny być wykręcone 2 i 1/4 obrotu (wiadomo że po zużywaniu się silnika może się to zmienić), a wykręcając wzbogacasz mieszankę.
Wydech musi być szczelny.
ARTURO - Czw Maj 29, 2014 15:03
:
To moja 25 letnia Reverka chyba ma do góry nogami ustawione gaźniki bo było zupełnie odwrotnie :mrgreen: Jedno jest pewne śrubki są po to by nimi kręcić w prawo czy w lewo i należy tak ustawić by nie strzelało , jak się oczywiście chce by nie strzelało :wink:
yok1 - Czw Maj 29, 2014 17:26
:
ale gdy strzela to wiecej pali ???tak
ARTURO - Pon Cze 02, 2014 08:35
:
Powiedział bym raczej na biegu jałowym więcej pali czyli na puszczonej manetce .
Zrobiłem taki eksperyment , wczoraj jadąc puściłem nagle manetkę , czyli całkowicie zamknąłem przepustnicę i nie było żadnego strzału , ale kiedy puściłem gaz nie tak całkiem do końca pierdyknęło sobie trochę . Zaznaczam nie mam db-kilera i mam śrubki dość mocno wykręcone ok. 4 a może więcej . Tak jest u mnie , mnie tak odpowiada , motocykl nie ma żadnej dziury , równo przyspiesza , pali od 4 do 5 litrów itd. Być może w Devi macie wydechy ciche i wymaga to innych ustawień . Na pewno db-kiler ma wpływ na to , ja rozwiązałem to śrubką składu mieszanki.
tomeczek151 - Pon Cze 02, 2014 15:14
:
Majster jak nie masz pojęcia co robisz, to po co ruszasz w ogóle? Masz szczelny wydech? Jak wyglądają świece?