matirati666 napisał/a: |
A słuchaj Killu z braku laku mogę go nasączyć olejem do mostów 85W90? Czy lepiej mimo wszystko dedykowanym sprayem do suba? |
Killu napisał/a: |
Panowie, subfiltr jest od ssania I wolnych obrotow. Ni doda mini kopa Nowy filtr powinien byc juz nasaczony I pewnie zanim ktokolwiek pomysli o jego nasaczeniu trzeba bedzie juz kupic nowy bo stary sie rozpadnie. Ceny tych filterkow oscyluja w przedziale 10-40 zl w zaleznosci od motocykla. Do ntv byl po okolo 7-8 a do devi jakos pomiedzy 20 a 30.
PozdRR |
RedGuy napisał/a: |
To ja jeszcze się upewnię. W Devi też musi być czymś nasiąknięty, bo mój jest suchy jak pieprz? |
izywec napisał/a: |
...wziąłem zwykłą gąbkę /gęstą/ uciąłem plaster /ca 3-5 mm/ nożycami. który dopasowałem do miejsca następnie zmoczyłem go olejem silnikowym i wygniotłem palcami aby nie ciekły krople oleju. Założyłem i jeżdżę jak dotychczas bez najmniejszych kłopotów z obrotami biegu jałowego. |
Killu napisał/a: |
Najpierw poprubujcie, czy moto nie będzie świrować na filterkach marki "garaż hendmejd". ........ a motocykla nie da rady nawet zagrzać... A jeździć się chce przecież. |
Killu napisał/a: |
........ Na ssaniu motocykl ciągnie większą ilość powietrza, jeżeli wsadzić tam byle co może się okazać, że nie dostanie tej dawki powietrza, którą będzie potrzebował. Silnik będzie się dusił i przerywał i gasł. Wielu użytkowników już to przerobiło z gąbkami do mycia naczyń, gąbkami tapicerskimi, gąbkami do mycia ciała. Raczej kończyło się wydatkiem 7zł i zakupem oryginalnego subfilterka
Nie twierdzę, że nie ma prawa się udać. Uważam jedynie, że szkoda i tak krótkiego sezonu na takie kombinacje. PozdRR |
izywec napisał/a: |
Jestem absolutnym zwolennikiem stosowania elementów oryginalnych ale nie daję się zwariować, że śruba i nakrętka o tym samym gwincie musi być od producenta motoru itd. itp. |
KORNIK napisał/a: |
gąbka jednostronnie przepuszczalna |
KORNIK napisał/a: |
W tzw. subfiltrze jest gąbka jednostronnie przepuszczalna (tzn. powietrze przechodzi w jedną stronę)........ |