Forum Honda NTV

Powitalnia - z trampka na reverke

arthec - Sob Wrz 28, 2013 10:15
: Temat postu: z trampka na reverke
Witam! Podczytuje forum od paru tygodni, jesli nie miesiecy wiec pora się przedstawić.

Jestem Artur. Mieszkam w Krakowie. Do tej pory jezdzilem Trampkiem 600 jeszcze tzw. kwadraciakiem bo z 1991. Moto bardzo zacne, ale jednak offowiec czy nawet szutrowiec ze mnie zaden. Chodziło po głowie coś równie poczciwego w eksploatacji, a przy tym o podobnej charakterystyce silnika. Gdy więc pewnego dnia od zaprzyjaźnionego handlarza dostałem info, że miałby dla mnie reverke rocznik 1992 sprowadzoną ze Szwajcarii to potrzebowałem tylko dnia do namysłu. Aby nie przedłużać. Reverka jest moja. Zobacze ją za dwa tygodnie po powrocie do Polski, a wtedy pewnie będę szukał u was porad, które pomogą mi ją dopasować pod siebie i dopieścić.

pozdrawiam, Artek


luke1111 - Sob Wrz 28, 2013 12:06
:
Śliczna. Po przesiadce z trampka będzie Ci pewno twardo :)
Ciekawi mnie też jak brzmi ten wydech, bo coś on nieseryjny.
kudlaty - Sob Wrz 28, 2013 13:33
:
Witaj, Bardzo ładna ta Reverka, gratulacje. A wydech to wydaje mi sie na oryginalny, tylko ta dodatkowa rura go odrobinę szpeci.
arthec - Sob Wrz 28, 2013 17:29
:
Dzięki!

Wydech chyba wygląda jak wygląda ze względu na to, że to Szwajcarska zdławiona do niemożliwie niskiej liczby koników wersja. Jak ją dostanę w swoje ręcę to zacznę sprawdzać czy już ją ktoś odblokował. A już teraz profilaktycznie już się zacząłem zapoznawać z odpowiednimi tematami na forum.

A co do twardości. to trampek rzeczywiście był bardzo wygodny, ale chciałbym spróbować czegoś innego. Jestem ciekaw twardszego moto no i kardana oczywiście.
walus - Sob Wrz 28, 2013 18:47
:
Witam na forum . :smile:
Killu - Pon Wrz 30, 2013 09:57
:
Witam na pokładzie!

Wydech właśnie z wersji na Szwajcarię. Jak chcesz, żeby NTV oddychała pełna piersią, to przez zimę ogarnij temat wywalenia recyrkulatora i zaślepienia otworów po nim, oraz wytnij a najlepiej kup nowe króćce ssące. Z wydechem nie ma sensu robić czegokolwiek, chyba, że drażni Cię ta rura :P

PozdRR
arthec - Pon Wrz 30, 2013 18:50
:
Killu,

Z mojego rozeznania w temacie wynikało, żeby zająć się kroćcami i posprawdzać dysze. Wydawało mi się, że solidnie odrobiłem zadanie domowe, a teraz zabiłeś mnie tym recylkulatorem :) Źe czym? Że gdzie? I gdzie mam coś zaślepić? :)

z gory dzięki!
andrut78 - Pon Wrz 30, 2013 18:56
:
W celu obniżenia mocy do silnika powietrze miesza się ze spalinami.

W samochodach też jest taki patent, odpowiada za to zawór EGR.

Chodzi o czystość spalin i zwiększenie trwałości silnika (poprzez obniżenie temperatury spalania).



http://pl.wikipedia.org/w...rkulacji_spalin
arthec - Pon Wrz 30, 2013 18:59
:
Dzięki!

W międzyczasie znalazłem też inny nawet bardziej łopatoligczny rysunek.

http://imageshack.us/f/156/jl162fmjegr9tt.gif/
andrut78 - Pon Wrz 30, 2013 19:01
:
Mój rysunek odnosi się bardziej do samochodów - w NTV'ce nie ma sondy lambda oraz wtrysku paliwa :)
Killu - Wto Paź 01, 2013 12:38
:
arthec, recyrkulator jest o ile pamiętam po lewej stronie silnika "pomiędzy" cylindrami.
mrok31337 - Czw Paź 24, 2013 14:22
:
Powitać, powitać ;]