tomeczek151 napisał/a: |
Co jest drogiego w eksploatacji BMW? Z mojego doświadczenia jest taniej niż ntv... |
markom13 napisał/a: |
A moja NT700 na zagranicznych autostradach spaliła 3.5ltr/100km i za to ją kocham |
Jacenty napisał/a: |
To, co najbardziej przeszkadza to niekulturalna praca silnika FJR (jak dla mnie) i badziewny dźwięk seryjnych wydechów, długie nagrzewanie na wysokich obrotach (wtrysk i komputer) - w Hondzie było można szybciej zamknąć ssanie. No i nt.: ssania - wir w zbiorniku i drenaż kieszeni na stacji. |
Jacenty napisał/a: |
Skrzynia pracuje fatalnie i ponoć wszystkie tak mają - podobnie stacyjka. |
Parabiker napisał/a: |
Jak ktos ma pytania co do FJR po lifcie to smiało. Chętnie odpowiem a i koledzy co mieli okazje pośmigac na mojej FJR tez mogą cos na ten temat powiedzieć |
Cytat: |
nie zgodzę się z Tobą |
Cytat: |
tez się nie zgodzę |
Jacenty napisał/a: |
IMO grzeje się długo. Zużycie paliwa: Twoja fujarka pali max. 4,5 /100? |
Jacenty napisał/a: |
jak stoją ekipą na skrzyżowaniu i wrzucają jedynkę to słychać jedno wielkie pierdolnięcie" i z tym się raczej zgadzam - wrzucić jedynkę BEZ tego "efektu" to WIELKA sztuka |
Cytat: |
moja to rocznik 2008 |
Cytat: |
Czy ja gdzieś napisałem, że pali 4,5 l? |
Cytat: |
Nie mam zamiaru przekonywać Cię, że moja racja jest mojsza |