Forum Honda NTV

Ogólne - Bye,bye Deuaville

Ente - Nie Sty 27, 2013 22:38
: Temat postu: Bye,bye Deuaville
Po NTV przyszla kolej na NT.
Honda postanowila przerwac produkcje Deauville.Nawet duze upusty cenowe nie przyniosly
wzrostu ilosci sprzedanych egsemplarzy.Szkoda ze Honda skreslila tego uniwersalnego/turystka ze swojego programu,chociaz kto wie moze za pare lat zdobedzie tytul
"Klasyczny Turystyk"?Niemniej wszystkim Deauville zycze SZEROKOSCI !
BartekOpole - Nie Sty 27, 2013 22:59
:
Skąd ten news??? :shock: :shock: faktycznie modelu na 2013r brak na oficjalnych stronach :cry: :cry: :cry: R.I.P. A Transalp jest to niesprawiedliwe jest :cry:
Ente - Pon Sty 28, 2013 20:02
:
Bylem w servisie Hondy,a tamtejsi pracownicy maja takie wiadomosci z pewnego zrodla.
BartekOpole - Pon Sty 28, 2013 20:10
:
Czyżby nasze forum powoli traciło wigor? Zostaniemy chyba dla zabytków :cry:
ARTURO - Pon Sty 28, 2013 20:45
:
No cóż , coś mi się wydaje , że wszystko zmierza ku wielkości . Samochody też są coraz większe , mocniejsze , a poczciwa Devi jako turystyk jest powoli za mała . Do konkretnej turystyki ludzie wybierają większe STki . Na miasto i krótkie wypady po terenie i nie tylko Transalp jak najbardziej . Rynek jest okrutny , nie ma sentymentów .
Killu - Pon Sty 28, 2013 20:47
:
BartekOpole napisał/a:
Zostaniemy chyba dla zabytków

Ale za to jakich ;)
sladek - Wto Sty 29, 2013 01:06
:
Wg mnie, idea Devilla umarła już jakiś czas temu. Szkoda jednak że zaprzestali produkcji zamiast udoskonalić, poprawić i zadziwić nas nowym modelem.

Z drugiej strony mamy sporo nowości takich jak NC700X czy CB500X albo VFR800X i kilka innych.

Skoro sprzedaż spadła do takiego poziomu że zrezygnowali z produkcji to znaczy że model przestał być atrakcyjny.

Dlaczego tak się stało ?
Każdy z byłych posiadaczy devi znajdzie swoją odpowiedź :)
BartekOpole - Wto Sty 29, 2013 07:53
:
No niestety Sladek, nie mogę się z Tobą zgodzić ze mamy coś w zamian. W zamian nie ma nic bo wszystko co jest jest bez głównych atrybutów Devi tj. wał, kufry pomijam już konstrukcję V; czyli mały zgrabny turysta. W zamian mamy łańcuchy i sportowe charaktery albo duże krążowniki. Faktycznie Devi mogła ewoluować wystarczyło by jedynie zwiększyć pojemność. Motocykl uniwersalny o poj. ok 1 l. Transalap wygląda jak wygląda. Też nie wróżę mu dalekiej przyszłości. Widocznie trzeba świeżej krwi...
vagner - Wto Sty 29, 2013 09:03
:
Nie bój nic, ja natomiast słyszałem że Trampek też kończy swój żywot... Jego miejsce ma zająć udoskonalona NC700X :roll:
Ente - Wto Sty 29, 2013 09:23
:
Nie chce w zla godzine wykrakac ,przapominam sobie ze w trakcie tej rozmowy o Deauville wymieniony zostal tez Transalp jako jeden z kolejnych.
Nastepcy Devi nie jest planowany.
radzieckii - Wto Sty 29, 2013 10:10
:
Z motocyklami dzieje się to samo, co z samochodami. Klasyczne konstrukcje zastępowane są plastikowymi jednorazówkami, po których nikt nie będzie płakał, bo będą nowe. Wszystko okraszone ekologią i jest z tego najważniejsze, czyli kasa :razz:
Borys - Wto Sty 29, 2013 12:26
:
No szkoda.. Ale taki jest rynek. Chociaż patrząc na trendy przynajmniej w europie trochę dziwię się polityce Hondy. Z drugiej strony może być też tak że Japońcy mają w dupie ciasny i mały rynek europejski. Azja stoi otworem, a rozwijający się potencjał rynku wschodu ma w tym przypadku pierwszeństwo.. Dla podtrzymania tradycji będzie dostępnych w Europie kilka modeli i tyle.. Bez frykasów.
Zrobili dziwoląga pt NC700, którego w łatwy sposób można ochrzcić pod nazwą street/enduro/tourist i chwatit. Więcej nie potrzeba. A że ma łańcuch czy jest zrobiony z odpadków? Kto by się tym przejmował...
Nie ma dzisiaj sentymentów.
Forum nie wygaśnie tylko dla tego że model nie będzie już produkowany.
Zauważcie że kręci się przecież głównie na NTV-kach i starszych Reverkach, nowych Devi jest tu tyle co kot napłakał. Taki stan rzeczy utrzyma się jeszcze bardzo długo...
Poza tym forum Afri, XTZ czy podobne też mają się dobrze, a przecież modele dawno już nie są produkowane, a następcy jacyś tacy "inni" :) .
sladek - Wto Sty 29, 2013 12:49
:
Borys napisał/a:
nowych Devi jest tu tyle co kot napłakał

Bo nikt ich nie kupował :mrgreen:
A teraz lament :twisted:
Killu - Wto Sty 29, 2013 12:49
:
Oj tam... My marudzimy, ale świat idzie do przodu tradycja naszego silnika V2 już wygasła. I tak była bardzo długo kontynuowana. Przyznacie chyba, że teraz motocykle zmienia się co roku, pakuje się kompletnie nowe serca, nowe ramy etc. Seria NT(_)V bardzo długo grzała miejsce w niezmiennym stanie.

Mi osobiście najbardziej podoba się krok Hondy poczyniony w stronę świeżych motocyklistów, czyli:
CB500F
CB500X
CBR500R

Przyszedł także CB1100! Piękna maszyna, jakiej Honda nie miała od bardzo, bardzo wielu lat :)

Nie tak dawno dostaliśmy VFR 1200. Jak chodzi o spokojnego turystę z litrowym silnikiem, to jest CBF 1000. Mamy też bardziej żwawego nakeda CB 1000 R. Mamy precyzyjnego sporta do robienia rekordów na torze CBR 1000 RR. Jest uterenowiony VFR 800 X oraz jego brata Crosstourera. Wprowadzili też serię dużych i małych skuterów... Moim zdaniem wszystko idzie zdecydowanie bardziej ku dobremu, niż w ubiegłych latach.

A jak ktoś w ogóle nie lubi motocykli, to też może sobie kupić motocykl i postawić go w domu:
http://honda.pl/pl/motocy...ng-trainer.html :lol:
Ente - Wto Sty 29, 2013 14:22
:
Kamil !!!!! super link dla mnie jak juz nie bede mogl przelozyc nogi przez kanape. :oops:
Poki co jestem na etapie naprawy" przejsciowki" z 4-suwu na 2-suw (back to the roots)2-takt[
ARTURO - Wto Sty 29, 2013 20:38
:
Ente fajnego czopera masz . Też kiedyś miałem nawet dwa podobne silniki które można było montować do zwykłego rowerka . Jeden montowany na przednie koło polskiej produkcji i drugi montowany pod pedałami chyba duński . Nie mam już ich , starszy kolega wiercił mi dziurę w brzuchu chyba z rok żebym mu je sprzedał i poszły za grosze , ale muszę przyznać ,że działają u niego i mu służą. U niego to jak w muzeum motoryzacji.
Ente - Wto Sty 29, 2013 21:43
:
Arturo z ta dziura w brzuchu to masz szczescie ,ja bym Ci wiercil duzo,duzo dluzej,
W zeszlym tygodniu mialem pecha ,na Allegro byl silniczek do roweru,poprosilem kolege w Polsce a ten przespal aukcje, silniczek poszedl za 300zl.Szukam dalej,kazda propozycja mile widziana :mrgreen:
ARTURO - Wto Sty 29, 2013 21:54
:
Żałujmy razem ,że się na Łojach nie zgadaliśmy o tym . Nawet ci nie mówię za ile puściłem te dwa silniczki bo mnie przeklniesz . Jednak najważniejsze ,że nie zostały zmarnowane .

[ Dodano: Wto Sty 29, 2013 21:10 ]
O nawet udało mi się znaleźć identyczny , ale mój był z gaźnikiem , tylko nie miał jednego pierścienia na tłoku . Jednak to węgierski :wink: http://allegro.pl/silnik-...2974466615.html
Ente - Sro Sty 30, 2013 10:50
:
Masz PW.
sladek - Wto Lut 12, 2013 23:26
:
No i proszę.
Honda szykuje małego turysto/crouisera.

W sumie podobny do Goldwinga 2013 a wielkością do Deauville.

http://www.youtube.com/wa...d&v=4RcSQrOpfvg

Nazywa się to CTX700 ma kurfy i owiewki oraz łańcuch ( co wcale nie jest straszne same w sobie - nowoczesne łańcuchy są w zasadzie bez obsługowe).

Komuś się podoba ?
kudlaty - Sro Lut 13, 2013 07:50
:
Ciekawe jak to na żywo będzie wyglądać, choć mi nie bardzo podchodzi ten wydech :-/
Trzeba będzie się wybrać na targi motocykli i skuterów 1-3 marca, może Honda tam pokaże tego CTX-a i na żywo będzie można się mu przyjrzeć.
BartekOpole - Sro Lut 13, 2013 08:11
:
Okrutnie brzydki, wygląda jak made in China...tandetnie, siermiężnie, tanio. Łańcuch, nie powiększony silnik, kufry poza linią motocykla, brak ładnej deski i na koniec ten tłumik.... Koszmar :shock:
SławekK - Sro Lut 13, 2013 09:02
:
Jakieś takie nie w moim guście to Moto. Przypomina mi DN01. Nie skusiłbym się na zakup.
Fidel - Sro Lut 13, 2013 10:01
:
Dziwnie podobna do Junaka 650 TR http://www.blackduck.pl/files/Junak-650-TR.jpg
kudlaty - Sro Lut 13, 2013 10:21
:
Moim zdaniem Junak jest ładniejszy.
ARTURO - Sro Lut 13, 2013 13:05
:
Jedna tarcza z przodu ? Nie wiem czy dobrze zauważyłem ale to automat (skuter) .
Osobiście mi się podoba bardziej wersja N http://www.youtube.com/watch?v=Db89MaSNYIs
mrok31337 - Sro Lut 13, 2013 13:15
:
Automat ma być za dopłatą
DorDaw - Sro Lut 13, 2013 18:28
:
sladek napisał/a:
W sumie podobny do Goldwinga 2013 a wielkością do Deauville.



nooo, ja przepraszam ale nie obrażaj mojego "kredensu" :twisted:
sladek - Sro Lut 13, 2013 19:14
:
DorDaw a widziałeś Kredens AD 2013 ?


CTX

gordon110 - Sro Lut 13, 2013 19:51
:
to jakaś dziwna hybryda. Zastanawiam się czy to jest skuter czy czoper.
Zdecydowanie inna pozycja siedzenia.

Nie wspominam już o łańcuchu ale muszę wspomnieć o tej jednej tarczy na przednim kole.

Dziwny wynalazek i podobny do Junaka ( China ) albo Junak do CTX-a
DorDaw - Sro Lut 13, 2013 20:09
:
Wiecie na pewno się na żywo lepiej prezentuje :mrgreen: Mam nadzieję , brzydal z niego , że hej
sladek - Sro Lut 13, 2013 20:43
:
Łańcuch to rozumiem, ale co Wam przeszkadza jedna tarcza hamulcowa ?

Rozumiem że GSX-R1000 musi mieć dwie.
Ale CTX700 ? 51 KW ??
Ludzie - poco tam dwie tarcze ?
To nie jest NTV z 88 tylko nowoczesne rozwiązanie z ABS/CBS :twisted:

NC700 też ma jedną tarczę a hamulce żylety na dwa palce.
Skrzynia DCT nie ma nic wspólnego z automatem.
Nie jest to skuter bo nie ma przekroku.
Do tego będzie paliło 3.5 l/100 jak NC700.
Może być bardzo ciekawie.

Pozostaje kwestia wyglądu a wygląd to dziwna sprawa.
Kiedyś wszyscy wieszali psy na nowym BMW 5 za beznadziejny tył, mi też się bardzo nie podobał. A teraz ? Samochód się nie zmienił a tył jest w ręcz piękny - nie wiem jak to działa ale tak jest. Może CTXa też trzeba porządnie poznać aby się spodobał ?
RadRas - Pon Lut 25, 2013 19:18
:
Wygląda na kolejną wariację z silnikiem 700 , mamy już nc 700s , nc 700x i integre. Wygląd CTX-a jednak w pierwszym kontakcie nie powalił :) nc 700x wygląda dużo lepiej.
mrok31337 - Wto Lut 26, 2013 07:51
:
CB500x jako pierwszy turystyk fajnie wypada. Jak na nowe moto, to cena nie powala ;]
radzieckii - Wto Lut 26, 2013 09:42
:
Nie znalazłem nigdzie info o cenach, ale te cb500 fajnie się prezentują.
pikonrad - Wto Lut 26, 2013 14:32
:
ceny są tu http://honda.pl/pl/motocy...ure/cb500x.html i tu http://honda.pl/pl/motocy...ked/cb500f.html :)
Co do zmiany spojrzenia, to nie mogę się nadziwić podejściu mojej ukochanej, która widząć moją NTVkę po raz pierwszy stwierdziła, że mogłem coś ładniejszego kupić (tu miała na myśli XJ600), a teraz twierdzi, że NTVka jest super.
borsuk - Wto Lut 26, 2013 14:49
:
Zastanawiałem się chwilę po co wprowadzono cb500x skoro bardzo zbliżony do niego jest nc 700 x. Z drugiej strony patrząc w specyfikacje, moc jest ta sama (tyle że inaczej rozłożony jest moment ). W cb500x spory bak 17 litrów co przy spalaniu deklarowanym 3,2(jeszcze mniej niż nc700!) litra daje bardzo duże przebiegi bez tankowania. No i jest sporo lżejszy - z płynami 194 kg porównując do 218 kg nc700x.
kudlaty - Wto Lut 26, 2013 17:36
:
borsuk napisał/a:
W cb500x spory bak 17 litrów co przy spalaniu deklarowanym 3,2(jeszcze mniej niż nc700!) litra daje bardzo duże przebiegi bez tankowania. No i jest sporo lżejszy - z płynami 194 kg porównując do 218 kg nc700x.


No i moim zdaniem powyższym cytatem sam sobie odpowiedziałeś po co Honda wypuściłą serie cb500 :mrgreen: :mrgreen:

Spalanie rzeczywiście kusi :)
mrok31337 - Sro Lut 27, 2013 08:17
:
No i jeżeli się nie mylę, to będzie można jeździć nią na A2?